Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-29, 21:51
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Man väljer väl knappast en sådan plats om man inte känner till den sedan tidigare?
Det är ju bara att åka ut på Värmdö och åka in på en mindre väg så kan man hitta en undanskymd plats att dumpa ett lik eller sopor
Citera
2016-04-29, 21:54
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Okej, tack.

Kan säkert stämma, men jag är ofta lite skeptisk till tredjehandsuppgifter. (Ett avlägsnat huvud skulle eventuellt kunna skyllas på en räv eller något.)
Det låter ju lite långsökt för en räv borde ju normalt äta lite mera än bara huvudet efter som det inte innehåller så mycket kött
Citera
2016-04-29, 22:44
  #27
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milla1
Det stämmer bra att det bor folk på campingen året runt.
Liket är hittat nära vägen ner till Siggestas gästhamn som ligger mellan Bolvik och Siggesta gård

Tippar på att GM kommit med bil från stan via Hemmesta för att leta efter en passande dumpningsplats och sedan tagit första bästa avtagsväg där det börjar bli mörkt och öde (vilket det ju gör efter Siggesta gård).
GM bor nog knappast på Bolviks camping, vore korkat att dumpa liket så nära.
Citera
2016-04-29, 23:24
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Tippar på att GM kommit med bil från stan via Hemmesta för att leta efter en passande dumpningsplats och sedan tagit första bästa avtagsväg där det börjar bli mörkt och öde (vilket det ju gör efter Siggesta gård).
GM bor nog knappast på Bolviks camping, vore korkat att dumpa liket så nära.

GM kan ju även kommit från Rindö hållet men skit samma vilket håll han har kommit ifrån.
Det var just en sak som slog mig att just denna väg har belysning en bit in så det kan vara så att GM kan känna igen platsen rätt så väl men det betyder ju inte att han bor på campingen eller på Värmdö.
Jag håller er uppdaterade om jag får reda på mera om aktuell händelse
Citera
2016-04-30, 00:35
  #29
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milla1
GM kan ju även kommit från Rindö hållet men skit samma vilket håll han har kommit ifrån.
Det var just en sak som slog mig att just denna väg har belysning en bit in så det kan vara så att GM kan känna igen platsen rätt så väl men det betyder ju inte att han bor på campingen eller på Värmdö.
Jag håller er uppdaterade om jag får reda på mera om aktuell händelse

Fast om GM kom från Rindöhållet finns det väl bättre platser att dumpa ett lik, exempelvis området före Lillsvedsavfarten? Anyway, håll oss uppdaterade!
Citera
2016-04-30, 03:32
  #30
Medlem
Arash Zargarian kriminell försvann för några år sedan i Vallentuna. Hans bil hittades efter ett tag men låst o med mobilen på sätet. Polisen i Täby har hand om utredningen.
Citera
2016-04-30, 17:32
  #31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashFinder
Arash Zargarian kriminell försvann för några år sedan i Vallentuna. Hans bil hittades efter ett tag men låst o med mobilen på sätet. Polisen i Täby har hand om utredningen.
FB:https://www.facebook.com/arash.zargarian?fref=ts
Citera
2016-04-30, 18:12
  #32
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milla1
Det låter ju lite långsökt för en räv borde ju normalt äta lite mera än bara huvudet efter som det inte innehåller så mycket kött

Tror inte att en räv tuggar sig genom kläderna om det finns kroppsdelar som är tillgängliga
Citera
2016-04-30, 18:29
  #33
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashFinder
Arash Zargarian kriminell försvann för några år sedan i Vallentuna. Hans bil hittades efter ett tag men låst o med mobilen på sätet. Polisen i Täby har hand om utredningen.

Är det samma person som det här åtalet handlar om?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20333484.ab
Citera
2016-04-30, 18:31
  #34
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
FB:https://www.facebook.com/arash.zargarian?fref=ts

FB: (FB) Vad har hänt 29-åriga Arash Zargarian?
Citera
2016-04-30, 19:54
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Är det samma person som det här åtalet handlar om?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20333484.ab

Vet du något mera om utfallet av åtalet?
Citera
2016-04-30, 20:05
  #36
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vantage78
Vet du något mera om utfallet av åtalet?

Minns bestämt att de frikändes. Tror inte det finns nån tråd på Flashback, vilket isf är lite märkligt.

Sitter på mobilen och pallar inte riktigt söka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback