2016-04-28, 00:00
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det efterföljande kastandet berodde på att Sana ägnat sig åt spjutkastande.

Så det menar du är rättfärdigat då? Då är Sanas spjutkast också rättfärdigat antar jag, eftersom någon kastade en banger på honom?
Citera
2016-04-28, 00:00
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
För det var ju "ett enskilt rötägg"? Det haglade ju inte grejer mot Sana?

Jag talade inte om ansvar, jag talade om inställningen. Om ni rycker på axlarna åt att någon står i er klack och kastar bangers på spelare och domare, då ser jag det som en rätt vissen inställning.

Nu håller inte jag på Blåvitt. Men, som sagt, det efterföljande kastandet började efter att Sana kastat hörnflaggan mot supportrarna.
Citera
2016-04-28, 00:02
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Så det menar du är rättfärdigat då? Då är Sanas spjutkast också rättfärdigat antar jag, eftersom någon kastade en banger på honom?

Nej. Sana försökte inte pricka den som kastat mot honom, han visste rimligtvis inte vem det var. Han kastade hörnflaggan mot en grupp människor som inte hade med saken att göra.
Citera
2016-04-28, 00:11
Medlem
Fan om vi förlorar pga en banger, då måste den skyldige identifieras och hängas från bron, i testiklarna, med fiskelina. Tobias Sana är inte värd att bry sig om ändå.
Citera
2016-04-28, 00:12
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Nej. Sana försökte inte pricka den som kastat mot honom, han visste rimligtvis inte vem det var. Han kastade hörnflaggan mot en grupp människor som inte hade med saken att göra.

Och han kastade uppenbarligen inte på dom flesta som sedan kastade på honom, so what's your point?
Citera
2016-04-28, 00:16
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Och han kastade uppenbarligen inte på dom flesta som sedan kastade på honom, so what's your point?

Min poäng borde vara uppenbar men eftersom det inte går att diskutera med dig så har vi inget mer att säga varandra.
Citera
2016-04-28, 00:24
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Min poäng borde vara uppenbar men eftersom det inte går att diskutera med dig så har vi inget mer att säga varandra.

Jag tycker det verkar som att du försöker säga att det bara fanns en idiot trots att det var jättemånga som kastade. Det är väl mer resonemanget på vägen dit jag har lite svårt för. Sana kastar upp en flagga på läktaren, jamen visst, då är det fritt fram för alla att kasta flaskor, mynt och bananskal.
Citera
2016-04-28, 00:28
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jag tycker det verkar som att du försöker säga att det bara fanns en idiot trots att det var jättemånga som kastade. Det är väl mer resonemanget på vägen dit jag har lite svårt för. Sana kastar upp en flagga på läktaren, jamen visst, då är det fritt fram för alla att kasta flaskor, mynt och bananskal.

Det var inte okej men kan inte jämföras med den inkastade bangern.
Citera
2016-04-28, 00:38
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Det var inte okej men kan inte jämföras med den inkastade bangern.

Såklart var det det värsta, men det målas gärna upp en bild av den ensamma idioten varje gång det händer något, när det snarare rör sig om tusentals sådana, och att en av dessa råkar ha lite mer otur när den tänker än de andra.
Citera
2016-04-28, 00:40
Medlem
patriss avatar
Vad är grejen med bangerz? Bara idioter som använder skiten. Inte coolt för fem öre.
Citera
2016-04-28, 00:41
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Såklart var det det värsta, men det målas gärna upp en bild av den ensamma idioten varje gång det händer något, när det snarare rör sig om tusentals sådana, och att en av dessa råkar ha lite mer otur när den tänker än de andra 999.

Fast nu överdriver du. Det var sannerligen inte tusentals människor som kastade in saker.
Citera
2016-04-28, 00:43
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Vad är grejen med bangerz? Bara idioter som använder skiten. Inte coolt för fem öre.

Jag förstår inte heller grejen riktigt men en del supportrar gillar när det blir lite "bombastisk" stämning. I Serie A så smäller det väldigt ofta, italienarna verkar gå igång på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in