2016-04-25, 15:03
Medlem
bananajoe33s avatar
Jag gillar att köra Subutex då och då, om man kör flera dagar i rad får man sån tollerans tyvvär.
Jag tycker det är onödigt att ta större doser än 2mg per gång, det ger mig inte nått bättre rus om jag tar 3mg istället för 2mg.
Citera
2016-04-25, 22:06
Medlem
bananajoe33s avatar
Hur länge känner man av Subutex? tog 1,5mg tidigare idag, har ingen tollerans.
Citera
2016-04-25, 22:19
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Hur länge känner man av Subutex? tog 1,5mg tidigare idag, har ingen tollerans.
Över 12 timmar iallafall när du inte har någon tolerans.
Citera
2016-04-26, 18:11
Medlem
KringExs avatar
Funkar det att boosta Subutex med Lergigan?
Citera
2016-04-27, 13:59
Medlem
KringExs avatar
Buprenorfinets upptagningsförmåga

Oralt: 10%
Sublingualt: 30%
Nasalt: Ca 50%
Intramuskulärt: Ca 90%
Intravenöst: 100%

Mycket nöje!
Citera
2016-04-27, 20:49
Medlem
wasabi84s avatar
Är subutex populärt generellt förutom som läkemedel under behandling?
Vad vill man uppnå? Påminner det om nåt annat?
Citera
2016-04-27, 21:00
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Är subutex populärt generellt förutom som läkemedel under behandling?
Vad vill man uppnå? Påminner det om nåt annat?

Om du menar populärt inom sjukvården förutom vid behandling så kan man få det som smärtstillande via plåster. Norspan heter dom.

Ruset är rätt så starkt opiatrus. Jag får energi å tar ofta tag i saker jag tycker är trist å göra nykter. Ringa jobbiga samtal/städa toaletten/skrubba spisen osv. Skönt å göra saker. Sen ligger jag å noddar på nätterna om jag har låg tolerans. Noddningarna försvinner rätt fort vid frekvent bruk. Samma med ruset.
Citera
2016-04-27, 21:35
Medlem
wasabi84s avatar
Låter nice att "komma upp" lite tjackigt?
Hur mycket behövs utan tolerans och hur länge e man påverkad? Blir man "bakis"...
Citera
2016-04-27, 21:46
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Låter nice att "komma upp" lite tjackigt?
Hur mycket behövs utan tolerans och hur länge e man påverkad? Blir man "bakis"...

Nej inte tjackigt, mer mysigt att röra på sig. Skön varm känsla som sprider sig i kroppen å man blir glad som fan, lite kärleksfull emellanåt. Alla reagerar kanske inte lika, men dom flesta jag känner blir pigga å glada vid intag å sen när det är kväller så blir man noddig å mysig. Ruset sitter i länge, du känner av det dagen efter. Men på ett bra sätt, ingen jobbig baksmälla utan man är mysig fortfarande bara.

Prova snorta max 1mg om det är första gången. 2mg brukar vara standard dos å snorta när man fått upp lite tolerans. Sen ökar man såklart om man fastnar i beroende hehe. Så ta det lugnt. Sub avtändingar är långa och jävligt jobbiga.

MVH
Citera
2016-04-27, 21:58
Medlem
Nu tar inte jag opiater/opioider speciellt ofta (snarare ytterst sällan). Men om jag skulle vilja ta en opiat/opioid, så skulle jag gärna köpa helst Oxy i så fall, men detta är helt sant, Subutex skulle jag ha betalt för stoppa i mig.
Senast redigerad av Elementary1 2016-04-27 kl. 22:00.
Citera
2016-04-28, 02:00
Medlem
Opiatisen1988.016s avatar
Hur fan ska jag gå till väga för att röka Norspan?
Jag har nyss testat röka ett halvt Norspan 20 mikrogram/timme (jag drog bort plastbiten från tyget, om ni förstår vad jag menar) genom att blanda det med lite tobak och sedan rullade i OCB-papper med handgjort filter men inte fan känner jag av ett piss.

Så hur ska jag göra för att röka min andra halva av plåstret på bästa möjliga sätt, på folie eller vad?
Citera
2016-04-28, 03:16
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opiatisen1988.016
Hur fan ska jag gå till väga för att röka Norspan?
Jag har nyss testat röka ett halvt Norspan 20 mikrogram/timme (jag drog bort plastbiten från tyget, om ni förstår vad jag menar) genom att blanda det med lite tobak och sedan rullade i OCB-papper med handgjort filter men inte fan känner jag av ett piss.

Så hur ska jag göra för att röka min andra halva av plåstret på bästa möjliga sätt, på folie eller vad?

Som med Fentanyl plåster. Du tar plåstret och lägger på lite folie så der "kletiga" fastnar sen röker du det samma som du skulle rökt varor.
Vet dock ej om Norspan (buprenorfin).går (tas upp) att röka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in