EXTREMT SKÖNT.
Första gången jag hade sex visste jag inte vad jag skulle förvänta mig, men det var så skönt att mina reaktioner var helt ofrivilliga. Att komma från PIV är inte samma som att pulla.
För det första så vet nog inte killar hur massiv en klitoris är. 95% av klitoris sitter inuti kroppen. Huvet är det man ser och resten sitter runt vaginkanalen, nästan som att den kramar om öppningen och i mitten sitter urinröret. Det är därför kvinnor får en "jag vill kissa " känsla när de är nära orgasm från PIV, det är faktist så att kvinnan förlorar kontroll över urinblåsan. Här är en blid:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Klitoris
För det andra så beror tjejens njutning på killens storlek (ja storlek har en stor betydelse), tekniken kan iof kompensera lite gran, men om killen har en STOR KUK (inte för stor dock) så är det som att nå himmelriket. Notera att alla tjejer inte har samma fittstorlek så det är olika. Men när man hittar den perfekta storleken för ens egen vagina så är sex UNDERBART.
Det är som att bli runkad, men att handen är kuken och kuken är den som runkar? Precis så är det!