2014-09-05, 13:53
Medlem
niechans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMI
En sak jag alltid har undrat över är hur det känns för en tjej att bli penetrerad. Nu syftar jag väl inte på specifika detaljer utan mer över lag hur ni kvinnor/tjejer upplever det.

MMMMMMMM Varje gång som han kommer in är som ens första gång, den där känslan när han trycker in den helt och vi stannar lite för att komma ikapp med huvudet och liksom inse hur NICE det är <3
Det känns som en elektrisk stöt som går från livmodern upp för hela ryggen och hela kroppen bara smälter... Guuuud jag som ville ha sex ikväll men sen kom tant rosa
Citera
2014-09-05, 14:01
Medlem
Baileys86s avatar
Känns inte alls så speciellt och då räknar jag också in dildos, kan kanske ändras med tiden.
Citera
2014-09-23, 20:35
Medlem
Birgervafans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Den här tråden är ännu en grej som får mig att vilja vara tjej.
Inte nog med att tjejer får ligg mycket lättare än killar, själva ligget är också mycket skönare för dem.
Not fair.
Det är också roligt när en tjej försöker beskriva känslan i verkligheten under akten.
"Jag kan inte tro hur skönt det känns". "Jag fattar det inte, det känns som att förlora oskulden på nytt varje gång jag har sex med dig".
Medans jag själv inte känner så jättemycket, fast kondom kanske är en anledning.

Förbannade kondomer förstör allting!! Hela känslan försvinner tycker jag.
Citera
2014-09-23, 21:29
Medlem
Det känns som något uppfyller mig, jag får orgasm vid hård sex i slidväggarna. Jag känner mig hel då, annars känner jag av ett hål hela tiden.

Det är inte skönt att känna av hålet hela tiden, det är skönare när den fylls upp...

Kondom har jag svårt för, vill inte känna av gummi...

Ibland kan jag tycka att en kuk juckar som en borrmaskin, orm eller kniv... Men den är oftast härlig, hård och mjuk.

Det är skönare när han kommer in i mig. Annars blir jag torr efteråt...

Jag brukar alltid fantisera om att bli sönderknullad och helst i flera timmar. Detta får mig att få multipla orgasmer ca 15 efter varandra...
Senast redigerad av SOCHATARE 2014-09-23 kl. 22:11.
Citera
2016-04-24, 09:01
Medlem
ekzvs avatar
Jag upplever det som att vi blir en person, han är i mig och det är sig upphetsande
Om jag är okåt gör det ont, om jag är uppvärmd och kåt känns det så jävla skönt.
Min kropp fylls med lustkänslor
Citera
2016-04-24, 09:07
Medlem
för fan ta emot en polare i prutten så vet ni. känns lite mindre i fittan än där bak men annars är det nära.
Citera
2016-04-27, 02:46
Medlem
Känns oftast väldigt bra.
Olika från vem som penetrerar en och vad den personen gör.
Kan vara helt otroligt så man blir yr men kan tyvärr också vara slöseri med tid, rent ut sagt.
Men när det är bra så är det otroligt
Citera
2016-04-27, 08:24
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
En sak jag alltid har undrat över är hur det känns för en tjej att bli penetrerad. Nu syftar jag väl inte på specifika detaljer utan mer över lag hur ni kvinnor/tjejer upplever det.

Testa att bli påsatt? Ett hål där med.
Citera
2021-06-18, 17:12
EXTREMT SKÖNT.

Första gången jag hade sex visste jag inte vad jag skulle förvänta mig, men det var så skönt att mina reaktioner var helt ofrivilliga. Att komma från PIV är inte samma som att pulla.

För det första så vet nog inte killar hur massiv en klitoris är. 95% av klitoris sitter inuti kroppen. Huvet är det man ser och resten sitter runt vaginkanalen, nästan som att den kramar om öppningen och i mitten sitter urinröret. Det är därför kvinnor får en "jag vill kissa " känsla när de är nära orgasm från PIV, det är faktist så att kvinnan förlorar kontroll över urinblåsan. Här är en blid: https://sv.wikipedia.org/wiki/Klitoris

För det andra så beror tjejens njutning på killens storlek (ja storlek har en stor betydelse), tekniken kan iof kompensera lite gran, men om killen har en STOR KUK (inte för stor dock) så är det som att nå himmelriket. Notera att alla tjejer inte har samma fittstorlek så det är olika. Men när man hittar den perfekta storleken för ens egen vagina så är sex UNDERBART.

Det är som att bli runkad, men att handen är kuken och kuken är den som runkar? Precis så är det!
Citera
2021-06-18, 17:20
Medlem
Citat:

Det är skönt.

Det känns första trycket lite halv/ont. Men på ett sexigt sätt.
Så får man en ”oj”-känsla
Som är typ WOW fan vad nice!

Sen när kuken pulserar och penetrerar i en så är det helt underbart.
Man vill låta, titta och njuta.

Och att det inte tar slut...

Jag vill komma på kuken och få mer 😀
Senast redigerad av Jhonnytherocker 2021-06-18 kl. 17:24.
Citera
2021-06-18, 22:20
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Beror lite på. Egentligen så som jag minns det så är det skönt men kan också kännas tråkigt och ointressant och göra ont, ja även fast det är skönt så vill man inte låta någon göra det, för man blir inte sugen på det, det ska vara en kille som är sexig annars är det ingen ide
Citera
2021-06-18, 23:53
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Beror lite på. Egentligen så som jag minns det så är det skönt men kan också kännas tråkigt och ointressant och göra ont, ja även fast det är skönt så vill man inte låta någon göra det, för man blir inte sugen på det, det ska vara en kille som är sexig annars är det ingen ide

Rekommenderar dig att lära din partner "paddan" - påsättning bakifrån, kvinnan liggandes på magen. Detta gör att mina händer frigörs för pullande samtidigt som man knullar på. Nackdel kan vara om man är "lite kort" eftersom man inte kommer in djupt i kvinnan*)

*) nu har jag gudskelov inga probs med vare sig längd eller grovlek...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in