2013-03-13, 17:07
Bannlyst
Så jävla mysiga förklaringar tjejer. Fett sugen blir man med.
Citera
2013-03-16, 23:22
Medlem
chokladmuffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Precis när han först tränger in så får jag känslan av att bokstavligt talat bli påsatt. Även om jag kan hans kuk vid det här laget så blir det alltid en reaktion på hur stor han är och hur han känns. Alltid lite ont först men vet att det snabbt går över, blir våt av mig själv. Som om min kropp förbereder sig på att kunna ta emot honom. Så besten kan ta sin kvinna. Man svankar upp för att göra det lätt för honom, vill ha honom djupt i mig - fort.

När han är inne blir man som en slags enhet. Bara vi två. Ett virrvarr av kroppar, känslor och lustar. Som om vi äter varandra. Går loss på varandras kött. Så mycket begär. Fascinerande hur långt in han kommer. Man vill inte att det ska ta slut, det får inte ta slut. Han ska vara inne i mig, han ska ta mig. Kör in naglarna i hans överarmar, håller benen högt över hans rygg. Känner med hela kroppen hur han jobbar, hans knullrytm. Pressar ner hans höfter mot mig. Hela min kropp vill ha mer; längre in, hårdare. Ögonkontakt - han knullar mig med blicken.

Och när han kommer i mig...

Känslan av att bli fylld till bredden av dels en kuk men också av satsen. Hela vägen in. Och just i det ögonblicket när han tömmer så känns man så totalt sammanlänkade;som att man inte kan röra sig. Bara ligga och ta emot. Låta honom tömma, göra det han ska göra.Tror det är lite av reptilhjärnan som går igång där, det är därför jag nästan får mentala orgasmer när han sprutar i mig. "Det är så det ska vara". Man ska ta emot mannen och bli befruktad. Så vackert och djuriskt på samma gång.

Det där var en så galet bra beskrivning av hur det känns. Du fick med allt, så jävla underbart är det att känna sin man djupt inne i sig!
Citera
2013-03-16, 23:52
Medlem
Precis när han tränger in gör det lite ont, men det övergår mycket snabbt till en skön känsla. Man vill bara ha mer och mer av honom. Efter varje stöt längtar man efter nästa. Känslan av att ha en man inom sig, som fyller upp en, är faktiskt obeskrivlig. Det liknar inget annat. Också känslan av att man njuter tillsammans förhöjer hela upplevelsen.
Citera
2013-03-17, 15:17
Medlem
Soltorkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Precis när han först tränger in så får jag känslan av att bokstavligt talat bli påsatt. Även om jag kan hans kuk vid det här laget så blir det alltid en reaktion på hur stor han är och hur han känns. Alltid lite ont först men vet att det snabbt går över, blir våt av mig själv. Som om min kropp förbereder sig på att kunna ta emot honom. Så besten kan ta sin kvinna. Man svankar upp för att göra det lätt för honom, vill ha honom djupt i mig - fort.

När han är inne blir man som en slags enhet. Bara vi två. Ett virrvarr av kroppar, känslor och lustar. Som om vi äter varandra. Går loss på varandras kött. Så mycket begär. Fascinerande hur långt in han kommer. Man vill inte att det ska ta slut, det får inte ta slut. Han ska vara inne i mig, han ska ta mig. Kör in naglarna i hans överarmar, håller benen högt över hans rygg. Känner med hela kroppen hur han jobbar, hans knullrytm. Pressar ner hans höfter mot mig. Hela min kropp vill ha mer; längre in, hårdare. Ögonkontakt - han knullar mig med blicken.

Och när han kommer i mig...

Känslan av att bli fylld till bredden av dels en kuk men också av satsen. Hela vägen in. Och just i det ögonblicket när han tömmer så känns man så totalt sammanlänkade;som att man inte kan röra sig. Bara ligga och ta emot. Låta honom tömma, göra det han ska göra.Tror det är lite av reptilhjärnan som går igång där, det är därför jag nästan får mentala orgasmer när han sprutar i mig. "Det är så det ska vara". Man ska ta emot mannen och bli befruktad. Så vackert och djuriskt på samma gång.

Bland det vackraste jag läst, dom killar som får knulla dig ska känna sig lyckligt lottade.
Citera
2013-03-17, 21:17
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
ja får oss killar är det varmt och vått... låter som att ni har det mycket bättre... vi har ju bara 1 orgasm medan ni kan få 2, om jag inte har fel... livet är inte rättvist. när man kommer som kille så är det liksom, japp, vad nu? nu är jag inte minsta kåt
Citera
2013-06-29, 19:13
Medlem
Det bästa som finns är att bli penetrerad, att känna killens hårda kuk först reta mig och sedan bara få den inträngd är så skönt.
Man känner varje ådra och hur kuken pulserar, inne i mig så känner jag mig fylld. Men man vill ha mer, man pressar sig mot honom och svankar med ryggen för att få hela honom i mig. Ibland vill man ha det mjukt men oftast hårt, stötande och djupt.

Ju mer friktion ju mer sväller jag och jag blir mer känslig vilket leder till orgasm, ibland inte. Men det gör ingenting för att bara bli penetrerad är skönt även det! Sedan när killen fyller en med både kuken och satsen så inser man att det finns ingen skönare känsla! Helt underbart!!
Citera
2013-06-29, 23:28
Medlem
missdestiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimmauld
Det bästa som finns är att bli penetrerad, att känna killens hårda kuk först reta mig och sedan bara få den inträngd är så skönt.
Man känner varje ådra och hur kuken pulserar, inne i mig så känner jag mig fylld. Men man vill ha mer, man pressar sig mot honom och svankar med ryggen för att få hela honom i mig. Ibland vill man ha det mjukt men oftast hårt, stötande och djupt.

Ju mer friktion ju mer sväller jag och jag blir mer känslig vilket leder till orgasm, ibland inte. Men det gör ingenting för att bara bli penetrerad är skönt även det! Sedan när killen fyller en med både kuken och satsen så inser man att det finns ingen skönare känsla! Helt underbart!!

håller med till 100 %. Det är verkligen en fantastisk känsla.
Citera
2013-07-01, 00:58
Medlem
Jag får i stort sett alltid ont vid försök till penetrering. Om det går att ha sex så känns det inte mycket. Skaver lite bara. Får inte ut något av det. Trivs bäst med att leva i celibat.
Citera
2013-07-01, 11:48
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoskatten
Jag får i stort sett alltid ont vid försök till penetrering. Om det går att ha sex så känns det inte mycket. Skaver lite bara. Får inte ut något av det. Trivs bäst med att leva i celibat.

Jadu om man inte är helt frisk och tycker att sex är äckligt och man tycker könsorgan är äckliga så är det inte så konstigt att det inte är skönt för dig

https://www.flashback.org/sp44014516
Citera
2013-07-01, 11:52
Medlem
Piscines avatar
Man känner sig fylld och hel. Typ en liten bit som saknas. Att ha kuk i sig hela dagen vore ju drömmen.
Citera
2013-07-05, 07:55
Medlem
Katzyns avatar
Jag tycker den beskrivning som kommer närmast är när man är riktigt jävla törstig och sen får något kallt och lite beskt att dricka (typ öl). Precis den där första, djupt tillfredsställande känslan när man börjar dricka, bara att den består och blir bättre medan man håller på. Som om man får något man verkligen, verkligen behövde.
Citera
2014-08-28, 18:47
Medlem
Anon2s avatar
Den här tråden är ännu en grej som får mig att vilja vara tjej.
Inte nog med att tjejer får ligg mycket lättare än killar, själva ligget är också mycket skönare för dem.
Not fair.
Det är också roligt när en tjej försöker beskriva känslan i verkligheten under akten.
"Jag kan inte tro hur skönt det känns". "Jag fattar det inte, det känns som att förlora oskulden på nytt varje gång jag har sex med dig".
Medans jag själv inte känner så jättemycket, fast kondom kanske är en anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in