Citat:
Ursprungligen postat av
Bckash
Helt rätt, vet du vad det beror på?
Just det, hon fick ett litet barn och en pojke på det. Hon har lärt sig att det hon sagt tidigare är helt jävla galet och hur ska hennes son tänka när han hittar all den skiten på nätet när han vuxit upp?
Jag gissar att ändringen i det hon skriver om har något samband med blogguppehållet, då de ligger grannar med varandra, tidsmässigt. Jag misstänker dock att hon inte fått en "aha-upplevelse" och insett hur bisarrt det hon skrivit tidigare ter ser för andra, jag kan inte se att hon raderat något vilket jag själv skulle gjort om jag fick en "aha-upplevelse".
Jag tror inte heller att ändringen i det hon skriver om har något samband med barn, vare sig befintliga eller kommande: hon har ju haft en son sedan några år tillbaka, och uppehållet i bloggandet (med tillhörande ändring i innehåll) var någon gång förra året.
På ett väldigt cyniskt sätt hoppas jag att LD återgår till att skriva om feminismens förträfflighet, om hur alla män förtrycker kvinnor och så vidare: världen behöver en extrem galning för att kunna peka på som underhållning eller varnande exempel.