2016-04-25, 11:00
Medlem
Katzyns avatar
Varför ska ni leva ensamma, jag kan ta fem?
Citera
2016-04-25, 11:02
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Sign me up, variation förnöjer😉 Allt enligt en roterande schema.
Citera
2016-04-25, 12:03
Medlem
Finns väl fler bögar än vad det finns flator vad jag vet? Problem solved.
Citera
2016-04-25, 12:13
Medlem
Min uppmaning till oss vackra svenska män är att emigrera utomlands där kvinnorna uppskattar blonda prinsar. Låt svenska tjejers gener försvinna. Att sänka sig flera nivåer här är patetiskt när man kan få mycket bättre utomlands.
Citera
2016-04-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urtoken
Min uppmaning till oss vackra svenska män är att emigrera utomlands där kvinnorna uppskattar blonda prinsar. Låt svenska tjejers gener försvinna. Att sänka sig flera nivåer här är patetiskt när man kan få mycket bättre utomlands.

Aldrig känt att jag behöver sänka kraven här. De flesta söta tjejer är intresserade. Detta är starkt överdriver eftersom snygga och vettiga svenska män inte konkurrerar med flyktingpojkar. Jag ser faktiskt inte problemet. Har du en bra utbildning, jobb och ser bra ut så är det inga problem. Räcker oftast med att se bra ut som svensk kille så flockas tjejerna kring dig.

Det är inget fel på svenska tjejer. De är många av dem som ogillar flyktingar lika mycket som oss. De flesta jag känner har svenska pojkvänner. Det är en myt att alla svenska tjejer skulle tråna efter flyktingar.

Ni svenskar som inte röstar SD nästa val är dock landsförrädare. Det finns betydligt värre problem än mansöverskott som gör att vi inte vill ha dessa människor i landet.
Citera
2016-04-25, 12:30
Medlem
Då kanske män börjar tävla mot varandra och komma tillbaka i form för många har genom sista tiden Fan varit lata jävlar ( ursäkta språket ) . Kanske dags att lyfta skrot . Ta en promenad . Tänka på va Fan man äter . Gör sig snygg för tjejerna så som i djurlivet är.

Sen därefter så kan man fin slipa sin personlighet så man passar med flera . Nu menar jag inte att ändra på sig helt då man fortfarande skall vara sig själv men nån liten små detalj hit å dit kan man alltid fixa så man blir sitt EGET bästa.
Citera
2016-04-25, 12:56
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runway
Det är väl bara skäggbarn alltså de är afghaner som ljugit om sin ålder har förstört den svenska demografin. Lika så de nykomlingarna från Syrien. De två grupper är de som mest kommer ha svårt att hitta partner inte vi och inte heller de gamla invandrare som kom hit så sent som 90-talet.

Det resonemanget förutsätter ju att du antar att alla dessa invandrare som kommit ska stanna? Jag är ju av den uppfattningen att de frivilligt och/eller med tvång kommer lämna landet.

Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Aldrig känt att jag behöver sänka kraven här. De flesta söta tjejer är intresserade. Detta är starkt överdriver eftersom snygga och vettiga svenska män inte konkurrerar med flyktingpojkar. Jag ser faktiskt inte problemet. Har du en bra utbildning, jobb och ser bra ut så är det inga problem. Räcker oftast med att se bra ut som svensk kille så flockas tjejerna kring dig.

Det är inget fel på svenska tjejer. De är många av dem som ogillar flyktingar lika mycket som oss. De flesta jag känner har svenska pojkvänner. Det är en myt att alla svenska tjejer skulle tråna efter flyktingar.

Ni svenskar som inte röstar SD nästa val är dock landsförrädare. Det finns betydligt värre problem än mansöverskott som gör att vi inte vill ha dessa människor i landet.

Det är länge sedan en mörk främling sågs som exotiskt och även på den tiden en mörk främling upplevdes exotiskt så inte var det en afghansk analfabet eller en våldsam kvinnoförtryckande muslim med svintoskägg.

Precis som du skriver, de flesta svenska kvinnor även de som är PK föredrar vita män.
Citera
2016-04-25, 13:07
Bannlyst
Citat:

Gå och köp dig horor då som alla andra får göra.
Citera
2016-04-25, 13:08
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeRosaGris
Gå och köp dig horor då som alla andra får göra.

Varför skulle jag betala för sånt som är gratis?
Citera
2016-04-25, 13:10
Bannlyst
Citat:
Varför skulle jag betala för sånt som är gratis?

Av samma anledning som 60 åriga kärringar åker till Gambia för att hitta älskare

http://funny-pictures-quotes.com/wp-content/uploads/2014/07/funny-pictures-fat-woman-sitting-crocodile-help.jpg
Senast redigerad av FlygandeRosaGris 2016-04-25 kl. 13:15.
Citera
2016-04-25, 13:23
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeRosaGris
Av samma anledning som 60 åriga kärringar åker till Gambia för att hitta älskare

http://funny-pictures-quotes.com/wp-content/uploads/2014/07/funny-pictures-fat-woman-sitting-crocodile-help.jpg

Jävlar vad provocerad du blev av mitt smörgåsbord, gullet.
Citera
2016-04-25, 13:25
Bannlyst
Citat:
Jävlar vad provocerad du blev av mitt smörgåsbord, gullet.

Lika provocerad som de som ligger och levererar kaskadspyor till deras nyfunna vän "toaletten" efter ditt så kallade E.colikryddade smörgåsbord.

Ska vi vara lite seriösa i tråden vill jag se bevis för fantasisiffrorna om att 20% av alla män dör unga, vilket skulle betytt att det tidigare rådit brist på män.

Tack

edit: gullen
Senast redigerad av FlygandeRosaGris 2016-04-25 kl. 13:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in