Citat:
NEJ. Eftersom han försöker skaffa alibi och inte vill väcka misstanke hos sina anhöriga. Han kör i mycket hög hastighet enligt vittnen - han har bråttom hem vilket är en indikation på det jag skriver.
Martorp var en med flit utvald plats som var en tillfällig dumpningsplats. Får du in det i skallen är det inte minsta märkligt.
Ja, han agerar på sin arbetsplats och det är en del som jag är övertygad ingår i just hans sexuella fantasier. Han är inte den förste heller med udda, äckliga idéer.
Rader upplevde att detta var så spännande så hade han inte jobbat dagtid på kontor hade han säkert släpat dit ett offer. Han valde att binda rep runt sig själv och linda in sig i plast så absurd som han var och fick utlösning vid blotta tanken att de gick förbi hans dörr.
Jag skulle kunna ge dig otaliga exempel på korkade saker som har med sexuella fantasier hos mördare att göra.
Lik i garderoben hemma hos mamma att ha sex med är rätt udda också - men spännande tydligen.
Martorp var en med flit utvald plats som var en tillfällig dumpningsplats. Får du in det i skallen är det inte minsta märkligt.
Ja, han agerar på sin arbetsplats och det är en del som jag är övertygad ingår i just hans sexuella fantasier. Han är inte den förste heller med udda, äckliga idéer.
Rader upplevde att detta var så spännande så hade han inte jobbat dagtid på kontor hade han säkert släpat dit ett offer. Han valde att binda rep runt sig själv och linda in sig i plast så absurd som han var och fick utlösning vid blotta tanken att de gick förbi hans dörr.
Jag skulle kunna ge dig otaliga exempel på korkade saker som har med sexuella fantasier hos mördare att göra.
Lik i garderoben hemma hos mamma att ha sex med är rätt udda också - men spännande tydligen.
Du "analyserar" som du har förmåga till och det är ju här näst intill löjligt, det är ju bara dina sjuka fantasier att det skulle ha indgått i hans fantasier att mörda på sin egen arbetsplats, hör du inte själv hur osannolikt och löjligt det är? och det finns ju som sagt ingenting överhuvudtaget som stödjer dina fantasier.
Vad angår Dennis Rader, aka BTK, i Wichita, USA, så vet du tydligen näst intill ingenting om honom.
Jag researchade BTK fallet, i detalj, och på daglig basis, i åren upp till han greps och följde rättegången så honom kan du inte lura mig med!
Det du påstår är ju helt enkelt inte sant; att han tillex. praktiserade self-bondage iklädd bla sina offers underkläder och hängde upp sig själv i bla. träd och lindade in sig i plast, grävde ner sig i en grav etc det är sant, men han gjorde det ALDRIG varken i eller vid sitt eget hem eller arbetsplats. Det ända han gjorde i sitt hem, och sin arbetsplats, var att gömma bla mementos etc från sina offer i vad han kallade sitt "Mother Load".
Så ta och sluta upp med dom där manipulationerna.
Ang BTK:
"After his arrest, Rader also directed police to what he called his “mother lode,” a drawer in a locked file cabinet at his City Hall office where he kept newspaper clippings about the case; copies of all of his communications; photographs and other mementos of his victims; and several chapters of the book he was writing, which he called “The BTK Story.”
(finns ytterligare rapporter som anger att det också hittades momentos från hans offer i ett skjul vid hans hem)