2016-04-20, 07:24
Medlem
coolboy86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Det är inte han, han heter Stefan Branth.

De är faktiskt rätt lika dock.

Mikael
http://sverigesradio.se/sida/images/114/1459060_1200_675.jpg?preset=article

Stefan
http://aman.production.s3.amazonaws.com/52380b83c45948560f000007/MikaelS_kolesterol_444.jpg?1

Stefan var med in säsong ett och två. Mikael var med i säsong tre.
Citera
2016-04-23, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
Denne pajsare som ska vara narkosläkare i Lindesberg sitter brun som bajs i TVs morgonsoffa och uttalar sig om ditten och datten.
Det måste finnas massor med kul skvaller om honom?
Jag har bl.a hört ryktas att han fick kicken från sjukhuset i Örebro pga en opassande kvinnohistoria.
Någon som vet?

Pajsare är väl en snäll benämning Nej han har inte fått kicken men han är inte så poppis. Hans sambo tog livet av sig 2007. Hon var Narkossköterska och de hittade henne på sjukan i Lindesberg död. han blev visst misstaänkt men slapp undan. Sen cirkulerade det en massa rykten om att han var kvinnomisshandlare. Ser ju verkligen ut som en klassik psykopat tycker jag. charmig och isntällsam men så lyser det igenom liksom det där läskiga. varfr vill man jobba kvar på en sådan arbetsplats lite sjukt faktiskt.
Jag är helt övertygad om att han och Tilde har en affär. Varför gör hon så mycket reklam för deras pod? Har hon inte en egen man att föra fram reklammässigt.
Jag tycker pden är oseriös de sitter och snackar skit och emellan tar de upp allvarliga sjukdomar. Tycker också att det är konstigt att ingen annan läkare vågar agera och ha åsikter.
Citera
2016-04-23, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
En kvinna ska ha tagit livet av sig, på jobbet, pga honom.

Det var han sambo sedan många år tillbaka. Och det finns fler kvinnor i han omgivning so nästan gjort det samma tagit sina liv. Han manipulerar dem och njuter av att de är förälskade i honom. Jag tror inte att vare sig TV 4 Tilde eller Jide vet vem han egentligen är.
Citera
2016-04-23, 19:54
Medlem
eight8t8s avatar
Nu börjar det likna något!
Finns här några fd flickvänner eller andra med mer info?
Citera
2016-04-24, 02:27
Medlem
På de tre Närkesjukhusen vet ALLA vem drSandström är. Inte speciellt populär.Uppfattas som dryg. Kallas Linsslus. Många som jobbar inom sjukvården vet hans historia. Liten ort.
På fejan finns hans nuvarande leksak
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207187920311366&set=ecnf.10837260 75&type=3&theater
Citera
2016-05-07, 18:12
Medlem
Han lät helt uppjagad programmet rakt igenom sist med Tilde. Blev så stressad av att höra karln gapa så jag stängde av. Programmet handlade just om stress. Insåg i det sammanhanget att något inte stämmer med honom. Sen solbrännan, vem fan solar sig så i dagens länge när alla vet hur farligt det är?
Citera
2016-05-14, 17:07
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Han lät helt uppjagad programmet rakt igenom sist med Tilde. Blev så stressad av att höra karln gapa så jag stängde av. Programmet handlade just om stress. Insåg i det sammanhanget att något inte stämmer med honom. Sen solbrännan, vem fan solar sig så i dagens länge när alla vet hur farligt det är?
Det är väl att bränna sig som är farligt? Inte att bli brun?
Citera
2016-05-14, 17:54
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryskatainova
Pajsare är väl en snäll benämning Nej han har inte fått kicken men han är inte så poppis. Hans sambo tog livet av sig 2007. Hon var Narkossköterska och de hittade henne på sjukan i Lindesberg död. han blev visst misstaänkt men slapp undan. Sen cirkulerade det en massa rykten om att han var kvinnomisshandlare. Ser ju verkligen ut som en klassik psykopat tycker jag. charmig och isntällsam men så lyser det igenom liksom det där läskiga. varfr vill man jobba kvar på en sådan arbetsplats lite sjukt faktiskt.
Jag är helt övertygad om att han och Tilde har en affär. Varför gör hon så mycket reklam för deras pod? Har hon inte en egen man att föra fram reklammässigt.
Jag tycker pden är oseriös de sitter och snackar skit och emellan tar de upp allvarliga sjukdomar. Tycker också att det är konstigt att ingen annan läkare vågar agera och ha åsikter.

Du tror dom har en affär för att hon gör reklam för hans podd
Kan inte vara så att han har det inskrivet i nått avtal med TV4, det tror jag mer på.
Citera
2016-05-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Det är väl att bränna sig som är farligt? Inte att bli brun?
Brun? Han såg ut som en burk skokräm gör på insidan. Det kallar jag bränna. Sen undrar man om det skrivs ut medicin till sig själv? Eller om han hade glömt att ta den sist i programmet med Tilde.
Citera
2016-05-18, 03:06
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Det är inte han, han heter Stefan Branth.

De är faktiskt rätt lika dock.

Mikael
http://sverigesradio.se/sida/images/114/1459060_1200_675.jpg?preset=article

Stefan
http://aman.production.s3.amazonaws.com/52380b83c45948560f000007/MikaelS_kolesterol_444.jpg?1

Ja, de är rätt lika om man är blind! Plus att du har blandat ihop dem i dina länkbeskrivningar.

Dr. Mikael tycker om att synas. Robinson, Boston Tea Party, fyrans nyhetsmorgon och nu, programmet med Tilde.

Hoppas för hans del att alla rykten inte stämmer.
Senast redigerad av JerryCotton 2016-05-18 kl. 03:09.
Citera
2016-05-18, 11:26
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Brun? Han såg ut som en burk skokräm gör på insidan. Det kallar jag bränna. Sen undrar man om det skrivs ut medicin till sig själv? Eller om han hade glömt att ta den sist i programmet med Tilde.
Han kanske injicerar Melanotan i samband med sina utlandsresor? Fast jag har ändå lite svårt att tro det. Men han var inte riktigt så brun när han var med i Robinson vill jag minnas. Solning är kanske inte det primära där förvisso.
Citera
2016-05-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryskatainova
På de tre Närkesjukhusen vet ALLA vem drSandström är. Inte speciellt populär.Uppfattas som dryg. Kallas Linsslus. Många som jobbar inom sjukvården vet hans historia. Liten ort.
På fejan finns hans nuvarande leksak
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207187920311366&set=ecnf.10837260 75&type=3&theater

Han är dock väldigt duktig som anestesiläkare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in