Citat:
Ursprungligen postat av
eight8t8
Denne pajsare som ska vara narkosläkare i Lindesberg sitter brun som bajs i TVs morgonsoffa och uttalar sig om ditten och datten.
Det måste finnas massor med kul skvaller om honom?
Jag har bl.a hört ryktas att han fick kicken från sjukhuset i Örebro pga en opassande kvinnohistoria.
Någon som vet?
Pajsare är väl en snäll benämning Nej han har inte fått kicken men han är inte så poppis. Hans sambo tog livet av sig 2007. Hon var Narkossköterska och de hittade henne på sjukan i Lindesberg död. han blev visst misstaänkt men slapp undan. Sen cirkulerade det en massa rykten om att han var kvinnomisshandlare. Ser ju verkligen ut som en klassik psykopat tycker jag. charmig och isntällsam men så lyser det igenom liksom det där läskiga. varfr vill man jobba kvar på en sådan arbetsplats lite sjukt faktiskt.
Jag är helt övertygad om att han och Tilde har en affär. Varför gör hon så mycket reklam för deras pod? Har hon inte en egen man att föra fram reklammässigt.
Jag tycker pden är oseriös de sitter och snackar skit och emellan tar de upp allvarliga sjukdomar. Tycker också att det är konstigt att ingen annan läkare vågar agera och ha åsikter.