Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-19, 22:54
  #25
Medlem
kristofferGs avatar
Tycker han är störtskön! Vad det gäller en affär med Tilde vet jag inte. De verkar ibland rätt tighta. Hon gnäller dock på honom rätt mycket. När han försöker vara skön är hon stel tillbaks.
Citera
2016-05-20, 02:09
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Tycker han är störtskön! Vad det gäller en affär med Tilde vet jag inte. De verkar ibland rätt tighta. Hon gnäller dock på honom rätt mycket. När han försöker vara skön är hon stel tillbaks.
Hon kanske är rädd att bli gravid igen?
Citera
2016-05-20, 11:37
  #27
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon kanske är rädd att bli gravid igen?
Haha ja förmodligen. Hon kan ju alltid göra abort gratis med Mikael.
Citera
2016-05-20, 21:37
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Haha ja förmodligen. Hon kan ju alltid göra abort gratis med Mikael.
Har han köpt sin medicin olagligt finns risk för en ny graviditet under aborten.
Citera
2016-05-20, 23:18
  #29
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen
Men man kan skriva i stora ordalag vad det handlade om?

Jag har fascinerats av hans otroliga solbränna som han verkar jobba hårt på. Ser ju sjukt ut ibland...

Det kan väl omöjligen vara en spraytan som han började använda på skoj när det handlade om överdrivna soltimmar? Nuförtiden är det väl iofs bara ett stående skämt, med tanke på att han skiftar rätt friskt fram och tillbaka.
Citera
2016-05-22, 18:21
  #30
Medlem
http://unvis.it/www.expressen.se/noj...-om-ingreppet/
"Den började växa, olika strån i olika färger så där, säger tv-doktorn"

http://unvis.it/www.expressen.se/noj...rns-solbranna/
__________________
Senast redigerad av iconicatab 2016-05-22 kl. 18:24.
Citera
2016-05-23, 04:32
  #31
Medlem
Handeldvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Det kan väl omöjligen vara en spraytan som han började använda på skoj när det handlade om överdrivna soltimmar? Nuförtiden är det väl iofs bara ett stående skämt, med tanke på att han skiftar rätt friskt fram och tillbaka.
Då jag har reagerat har det inte alls varit ämnet. Antingen pressar han djävulskt hårt i perioder eller också använder han hjälpmedel. Han kan väl omöjligt tycka själv att han ser bra ut?
Han påminner mer än lovligt om ett lakritstroll vid de tillfällena.
Citera
2016-05-23, 07:57
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen
Då jag har reagerat har det inte alls varit ämnet. Antingen pressar han djävulskt hårt i perioder eller också använder han hjälpmedel. Han kan väl omöjligt tycka själv att han ser bra ut?
Han påminner mer än lovligt om ett lakritstroll vid de tillfällena.

Han har ju råd att resa till solen var och varannan månad plus bra gener för solbränna och tvekar nog inte på att inleda semestern med en soldusch. Så ja, han är brun och kommer nog att så förbli. Det är ju en stil så att säga, hälsosam, sportig utelivsmänniska som unnar sig livets goda ska det nog signalera... Och det gör det väl också till viss del säkert, i verkligheten mer än tv-rutan tippar jag...
Citera
2016-06-15, 19:45
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
Denne pajsare som ska vara narkosläkare i Lindesberg sitter brun som bajs i TVs morgonsoffa och uttalar sig om ditten och datten.
Det måste finnas massor med kul skvaller om honom?
Jag har bl.a hört ryktas att han fick kicken från sjukhuset i Örebro pga en opassande kvinnohistoria.
Någon som vet?

Känner till den här snubben från mitten av 80-talet i Lindesberg. Bodde själv där under några år och han tränade på samma gym. Det jag kommer ihåg är att han och dåvarande sambo var svenska mästare i "rock and roll"(dans) något år. De medverkade dessutom i en reklamfilm för Rexona. Efter detta kallade vi andra på gymmet honom för Rexona. Finns nog ingen chans att gräva upp den filmen eftersom på den tiden var biografen enda stället man såg reklamfilm.

Pratade en hel del med honom och tyckte att han var en riktig fjant. Trevlig men töntig.
Citera
2016-08-15, 23:28
  #34
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Brun? Han såg ut som en burk skokräm gör på insidan. Det kallar jag bränna. Sen undrar man om det skrivs ut medicin till sig själv? Eller om han hade glömt att ta den sist i programmet med Tilde.

Alltså denna kommentar gjorde mig galet skrattig
Citera
2016-10-01, 18:10
  #35
Medlem
utan.att.stannas avatar
Hon verkar lite smått undergiven och kär i honom, Tilde alltså.
Citera
2016-10-01, 21:53
  #36
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag måste vara den ende som gillar honom, tycker att han verkar vara en helskön typ
Och hans bränna torde väl bero på solsemester
Ja, du är den enda
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback