Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-25, 02:46
  #157
Avstängd
Soldoktorn har verkligen fått en ytterligare skjuts i tv-karriären sedan han blev ihop med Lotta Engberg. Först som utfyllnad i sommarbingot och sedan medverkan i realityprogrammet "The island". Lotta kommer säkert se till så sambon får vara med i årets uppesittarkväll och nyårsbingo. Det senare precis som i fjol.
Citera
2021-12-15, 13:48
  #158
Medlem
picapicans avatar
Såg att Mikael ska vara med i Nyårsbingo på TV4 i år igen.

Har Lotta ställt det som krav för att själv ställa upp? Vad fyller Soldoktorn för funktion i programmet?

Snacka om sekt på TV4.
Citera
2022-02-23, 06:56
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossa-nova
Ja, han är ju linslus och vill figurera i media nu på heltid, istället för läkarjobbet. Har varit med i Robinson dessutom, för att nämna en sak. Att bli ihop med Lotta är det bästa som kunde hända honom.
Hur var han i Robinsson? Jag får känslan av att han är en jobbig besserwisser
Citera
2022-03-19, 13:53
  #160
Medlem
Mikael ”Soldoktorn” Sandström lider av sömnproblem.
– Sova i sju timmar i sträck har jag inte gjort sedan 1986, säger han i podden ”Utforska vården”.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...av-somnproblem
Citera
2022-03-19, 21:52
  #161
Medlem
Milton.Millss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Mikael ”Soldoktorn” Sandström lider av sömnproblem.
– Sova i sju timmar i sträck har jag inte gjort sedan 1986, säger han i podden ”Utforska vården”.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...av-somnproblem
Extra intressant att 1) en läkare säger det då denne kan skriva ut lämpligt sömnmedel för att kunna sova och 2) att en anestesiläkare säger det då denne är EXPERT på sömn.

Jag tolkar det som att det är ytterligare ett "titta-på-mig-rop" då Mikael enkelt kan komma till bukt med "problemet" om han verkligen vill. Men han tycks ju trivas med att sova endast 3-4 h.

Undrar vad herr Sandström gör resten av natten, lite besök på vuxensidor kanske eller värre?
Citera
2022-03-19, 22:40
  #162
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Extra intressant att 1) en läkare säger det då denne kan skriva ut lämpligt sömnmedel för att kunna sova och 2) att en anestesiläkare säger det då denne är EXPERT på sömn.

Jag tolkar det som att det är ytterligare ett "titta-på-mig-rop" då Mikael enkelt kan komma till bukt med "problemet" om han verkligen vill. Men han tycks ju trivas med att sova endast 3-4 h.

Undrar vad herr Sandström gör resten av natten, lite besök på vuxensidor kanske eller värre?

Soldoktorn är självutnämnd expert i allt.
Citera
2022-08-16, 09:43
  #163
Medlem
Ser inga problem att han är med i olika projekt som Lotta Engberg deltar. Tv4 är en privat marknad och får göra vad fan de vill.

Handlar det om SVT skulle det bli mer ifrågasättande eftersom vi betalar för det.
Citera
2023-01-14, 16:27
  #164
Medlem
Såvitt jag vet så är Mikael Sandström helt enkelt en utbildad läkare som svarar på frågor som tittarna gärna vill ha svar på, och han har helt uppenbart djupa kunskaper inom saker och ting, och han vet helt uppenbart vad han pratar om;
dessutom så ger han raka, tydliga och respektfulla svar på folks frågor, utan att hålla på med en massa översittartrams i stil med "äh, vilken dum fråga" och liknande drygheter.
Jag ser ingen anledning till att gå runt och ana det värsta om honom hela tiden.
__________________
Senast redigerad av Mikael861 2023-01-14 kl. 16:30.
Citera
2023-12-25, 00:08
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesken
Källkritisk ska man såklart vara, det är bra. Men rent spontant känner jag att min kompis (och resten av deras arbetsplats) är mer trovärdig än "förra veckans Hänt"

Sorry för necropost men det här är helt sant. Det kan bekräftas av vem som helst som var med under hans år i Lindesberg och Örebro. Han var ett riktigt svin mot många och i synnerhet sambon som tog livet av sig. Vi pratar om den typen av elakhet och beteenden som man inte växer från med livserfarenhet eller personlig utveckling. En farlig människa med en klockren personlighetsstörning. Vilket kommer att visa sig. Förr eller senare kommer någon grävande journalist att på allvar börja gräva i detta. Det är helt vidrigt för sambons anhöriga att behöva se honom bli folkkär.
__________________
Senast redigerad av TalebsBlackSwan 2023-12-25 kl. 00:22.
Citera
2023-12-25, 00:17
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sydsidan
Här är Fejan: https://www.facebook.com/lott*.*rvid...55664938691919
*=a
Verkar som något som borde tittas på som ett Cold Case ...

Absolut.
Citera
2024-03-26, 22:29
  #167
Medlem
Han är med i senaste avsnittet av Jeopardy.
Han är sig dock inte lik. Fick lite alzheimers vibbar eller så går han på något lugnande.
Citera
Igår, 14:18
  #168
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekollonet
Han är med i senaste avsnittet av Jeopardy.
Han är sig dock inte lik. Fick lite alzheimers vibbar eller så går han på något lugnande.
Sant.
I omgång 2 sa han inte ett ljud och syntes ej i bild med sina 0 (!) poäng.
Dock återhämtade han sig ju förvånansvärt och visade sig kunna en hel del såsom Afrikas floder till slut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback