Citat:
Det handlar naturligtvis om ryktesspridning. Likt Cannibal Corpse tjänade massor i publicitet på att bli förbjudna i Tyskland, eller Nergals rättegång i Polen kan Batushka tjäna på att bli "förbjudna" i Ryssland. Men jag vet inget om det egentligen. Tyckte bara det kändes underligt på något sätt när jag läste deras uttalande.
Nu förstår jag bättre vad du menar, hur som helst har Batushka fått mer uppmärksamhet, så din teori kan stämma.
Citat:
Soulside Journey och även ABITNS är ingenting mot de tre efterföljande fullkomligt strålande plattorna. Kanske lite därför den haft en extra tuff uppgift att fastna hos mig.
Blodulv är den perfekta blandningen av Ildjarn, Dark Tribe och hederlig vanlig Black Metal. Totalt utan krusiduller och onödigt skit. De har snarare eliminerat intetsägande inslag av trams, något som annars är populärt nu för tiden.
Blodulv är den perfekta blandningen av Ildjarn, Dark Tribe och hederlig vanlig Black Metal. Totalt utan krusiduller och onödigt skit. De har snarare eliminerat intetsägande inslag av trams, något som annars är populärt nu för tiden.
Har du mer tips på band liknande Blodulv får du gärna lista dem.
Jag skulle också gärna vilja höra din uppfattning om Sühnopfer.
Citat:
Jag tror att Blodulv består av folk från Bestial mockery. Ungefär samma låga nivå på banden, och bägge är väl från Uddevalla-trakten. Ett konstant misslyckande att leverera djup och atmosfär.
Även Sühnopfer är ett dåligt band tycker jag. Trixigt och påhittigt trumspel och snabba glada slingor. Kass sång och noll känsla.
Som plåster på såren tillägnas kvällen till att ära döden med Nåstronds Toteslaut.
Även Sühnopfer är ett dåligt band tycker jag. Trixigt och påhittigt trumspel och snabba glada slingor. Kass sång och noll känsla.
Som plåster på såren tillägnas kvällen till att ära döden med Nåstronds Toteslaut.
Du kan tycka vad du vill om musiken och sången men att Sühnopfer har noll känsla är grovt felaktigt.
Synd att du inte uppskattar trumspelet, hela skivan är en storslagen trumuppvisning.
Nu spelar jag ett av mina absoluta favoritband.
Angantyr - Lænket
https://www.youtube.com/watch?v=Qb0Ind346ks
Karln borde spela in en ny skiva strax, har väntat i 4 år nu.