2016-04-18, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Diggar FY!'s tags, fåtal men bästa jag sätt sisålänge.
psykoshippien levererar senaste nytt från 031, relevansen är helt klockren
Citat:
Något nytt förutom feta wildstylechromare på röda sten?
inte så mkt mer. det bästa är wildstylechromare på röda, riktigt bra blackbook material som är kul för andra att bläddra i osv
Citera
2016-04-18, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyCarin
Hur vet du att det inte finns en anledning till att beefa?
Tycker det är så jävla tråkigt och barnsligt, varför måla över varrandra när man kan måla tillsammans? Hällre mer graffiti än graffiti... över annan graffiti.

Citat:
Taffligt o gå över när det finns rum som en själv kan använda, finns dock ingen anledning till o beefa...
Kunde inte sagt det bättre själv. Istället för att måla över, varför inte battla om vem som kan få upp mest? Omoget säger jag bara
Citera
2016-04-18, 19:47
Medlem
psykoshippiens avatar
Gbg_rape: vilken mening var så efterblivet? Är helt likgiltig mot instagram/internetfame såvida det inte är typ en värdig piece på en centralstations entré. Men det är nästan gammelmwdie-materiell.
Citat:
Ursprungligen postat av Quaso
Tycker det är så jävla tråkigt och barnsligt, varför måla över varrandra när man kan måla tillsammans? Hällre mer graffiti än graffiti... över annan graffiti.

Kunde inte sagt det bättre själv. Istället för att måla över, varför inte battla om vem som kan få upp mest? Omoget säger jag bara
förstår till viss del varför folk beefar: så man slipper slåss. Vissa kan dock inte dra det till en gräns utan grymtar till med knivar eller hem-besök, vilket är srattretande taffligt om man.tänker på det. Däremot rätt fett om man stalkar en writer man beefar mot och bomba dens kvarter! Dessutom sporrande med beef...
Citera
2016-04-18, 20:43
Medlem
tangos avatar
Citat:
Gbg_rape: vilken mening var så efterblivet? Är helt likgiltig mot instagram/internetfame såvida det inte är typ en värdig piece på en centralstations entré. Men det är nästan gammelmwdie-materiell.
förstår till viss del varför folk beefar: så man slipper slåss. Vissa kan dock inte dra det till en gräns utan grymtar till med knivar eller hem-besök, vilket är srattretande taffligt om man.tänker på det. Däremot rätt fett om man stalkar en writer man beefar mot och bomba dens kvarter! Dessutom sporrande med beef...
Vem vinner graffiti sm med att slå någon annan. När graffitin gbg var helt död runt slutet på 90 talet. Så döck det upp ett par ynglingar o trodde dom var bättre än oss. Vi bestämde oss för att kolla vem som kunde köra mest inom vallgraven på månad.. klart jag o min kumpan vann. Men se dessa två andra ynglingar växa inom graff var en fröjd för ögat
Citera
2016-04-19, 08:18
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tango
Vem vinner graffiti sm med att slå någon annan. När graffitin gbg var helt död runt slutet på 90 talet. Så döck det upp ett par ynglingar o trodde dom var bättre än oss. Vi bestämde oss för att kolla vem som kunde köra mest inom vallgraven på månad.. klart jag o min kumpan vann. Men se dessa två andra ynglingar växa inom graff var en fröjd för ögat
Haha, "dansa dansa lilla transa" dagens scen verkar inte så utmanande, men kan ju ha fel. Allt svänger vet ni! Vallgraven är en term eller plats jag inte är bekant med, men låter obuffat, rätta mig om jag har fel och hänvisar nedanstående om dito.
Plåtat en del Jider-tags förra månaden och fet creds till handstilen, men.vet nånom han kan måla? I så fall var, i pm.
Mvh
Lena PH
Senast redigerad av psykoshippien 2016-04-19 kl. 08:21.
Citera
2016-04-19, 20:38
Medlem
tangos avatar
Citat:
Haha, "dansa dansa lilla transa" dagens scen verkar inte så utmanande, men kan ju ha fel. Allt svänger vet ni! Vallgraven är en term eller plats jag inte är bekant med, men låter obuffat, rätta mig om jag har fel och hänvisar nedanstående om dito.
Plåtat en del Jider-tags förra månaden och fet creds till handstilen, men.vet nånom han kan måla? I så fall var, i pm.
Mvh
Lena PH
Om du ställer dig vid kopparmärra så har du en vallgrav runt dig... tror det buffas rätt bra där.......
Citera
2016-04-20, 01:34
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timewaster
Bara jag som märkt att YFR baitar BZT sjukt mkt och gjort i flera år?

Jag har gjort samma observation, YFR har alltid inspirerats av BZT och särskilt av Triss. Jag är inte helt säker men jag tror att dom är ifrån samma stad ursprungligen så det vore ju på ett sätt inte så konstigt. Sen tycker jag att det är skillnad på att inspireras av en stil och att baita den rakt av och det tycker jag inte att man kan anklaga YFR för att göra. Stilmässigt är det inte många som övertrumfar dom på västkusten nu för tiden.
Senast redigerad av hazenectar 2016-04-20 kl. 01:36.
Citera
2016-04-20, 13:16
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Jag har gjort samma observation, YFR har alltid inspirerats av BZT och särskilt av Triss. Jag är inte helt säker men jag tror att dom är ifrån samma stad ursprungligen så det vore ju på ett sätt inte så konstigt. Sen tycker jag att det är skillnad på att inspireras av en stil och att baita den rakt av och det tycker jag inte att man kan anklaga YFR för att göra. Stilmässigt är det inte många som övertrumfar dom på västkusten nu för tiden.
skulle inte kalla bzt för stil ens...
Citera
2016-04-20, 15:51
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
skulle inte kalla bzt för stil ens...

Hoppas du skämtar. BST har haft väldigt stort inflytande stilmässigt och har en säregen stil. Många försöker sig på det men lyckas inte. Triss stilutveckling har varit väldigt spännande hela hans karriär.
Citera
2016-04-20, 19:13
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Hoppas du skämtar. BST har haft väldigt stort inflytande stilmässigt och har en säregen stil. Många försöker sig på det men lyckas inte. Triss stilutveckling har varit väldigt spännande hela hans karriär.
Tja! Driver ej. Bzt är keffa...
Skulle m.a.o. klarat mig gott utan dem...
Och stil vill jag inte kalla det, ev. bristande stil..
...tsilaer arav att relläG
edit: det finns så många mycket bättre målare i/från Gbg. Sett bild på cwd m.m. t.o.m. Truz är bättre än bst, ligisd m.m...
Senast redigerad av GoUoD 2016-04-20 kl. 19:21.
Citera
2016-04-20, 21:05
Medlem
Triss är ju inte så superintressant, men Mother och Gnuk går ju inte att klaga på...
Citera
2016-04-20, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Tja! Driver ej. Bzt är keffa...
Skulle m.a.o. klarat mig gott utan dem...
Och stil vill jag inte kalla det, ev. bristande stil..
...tsilaer arav att relläG
edit: det finns så många mycket bättre målare i/från Gbg. Sett bild på cwd m.m. t.o.m. Truz är bättre än bst, ligisd m.m...

Men gå och kolla på lite Mad-C och Rasco då toyjävel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in