2016-04-20, 09:16
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ausradieren
Hur ligger det egentligen till, fick Raffa stryk av Bandidos i sin trappuppgång? Läste det någonstans.

Bandidos skulle aldrig bry sig om en betydelselös människa som raffa.

Däremot har Raffa blivit Knullad och fått stryk av många olika dörrar.
2016-04-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Men så där kan du ju inte säga om Benzokungen Raffa, kungen av Bullerbyn, internetgangstern NR 1 utan dator....Vimsebys egen president, King of doors...
2016-04-24, 13:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Var det inte någon händelse långt innan Gagland? När Raffa bodde i Halmstad. Han hade hotat med klubben helt utan att känna någon eller liknade? I så fall kan det ju vara så att han fått sig en runda.
2016-04-26, 00:22
Medlem
Mx_1337s avatar
President R försökte väl pressa några kids på pengar genom att hota med repressalier från Bandidos. Om banditerna, eller för den delen kidsen (utesluter inget när det gäller herr Ridväst) läxade upp honom för det vet jag inte om storyn förtäljde, men han torskade för det och blev väl uppläxad av diverse dörrar samt av ordningsmakten i vanlig ordning åtminstone.
2016-04-26, 11:42
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Men så där kan du ju inte säga om Benzokungen Raffa, kungen av Bullerbyn, internetgangstern NR 1 utan dator....Vimsebys egen president, King of doors...

Gangland och Firman Boys kommer gå till historien som de svenska "Hemsidegängen"

Tuffa gruppfotton, festbilder med strippstångar, "redogörelser" och coola uppmaningar via hemsidan(läs ingen tar på allvar). Mm. Herregud
2016-04-26, 19:47
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
President R försökte väl pressa några kids på pengar genom att hota med repressalier från Bandidos. Om banditerna, eller för den delen kidsen (utesluter inget när det gäller herr Ridväst) läxade upp honom för det vet jag inte om storyn förtäljde, men han torskade för det och blev väl uppläxad av diverse dörrar samt av ordningsmakten i vanlig ordning åtminstone.

Varför bryr de sig om Raffa? Finns ens Bandidos (förutom några hangarounds) i Västervik/Vimmerby området?
2016-04-26, 20:06
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Varför bryr de sig om Raffa? Finns ens Bandidos (förutom några hangarounds) i Västervik/Vimmerby området?
Tror detta hände långt före hans tid som kändis här.
Skedde i Halmstad när hjortkalven ffe var i tonåren och fick fyllestryk av sin styvfar, lite hederlig dubbelvikt livrem.
Om jag inte minns fel så finns det ett foto där han förekommer (styvfar, Tomaz).
Därifrån the Polish connection väcktes till liv?
2016-05-07, 20:52
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Här har jag gått runt som en idiot i tron om att Raffa kommer ut den här månaden, men nu visar det sig att det är först i Maj NÄSTA år... fan alltså detta är ju värre än det var att vänta på jultomten som barn. Eller en bättre liknelse kanske är den om att vänta på en ny Game of thrones säsong, man väntar och väntar även fast man vet om att det roliga bara kommer vara några veckor innan det är dags för ännu en lång väntan (läs volta) igen.

Ont: Vad vet vi om den unge Raffa? Alltså åren innan kometkarriären här på FB.
2016-05-13, 04:22
Medlem
Nach Onmis avatar
Efter att ha följt tråden slaviskt under Ralfs storhetstid tappade jag intresset efter att han attackerade General Hallberg och åkte in på kåken. Efter det har jag endast kikat in sporadiskt för att se vad han har för sig nu för tiden, inte visste jag att han startatat ett klädmärke för MMA-tuffingar för det här måste jag vara hans, eller..? http://www.vvvfightco.com/
2016-05-15, 00:21
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nach Onmi
Efter att ha följt tråden slaviskt under Ralfs storhetstid tappade jag intresset efter att han attackerade General Hallberg och åkte in på kåken. Efter det har jag endast kikat in sporadiskt för att se vad han har för sig nu för tiden, inte visste jag att han startatat ett klädmärke för MMA-tuffingar för det här måste jag vara hans, eller..? http://www.vvvfightco.com/

HAHAHA. Alltså MMA,kamphundar,Tap-Out kläder, mm är så trashigt och Ganglandaktigt rakt igenom så det skulle inte förvåna mig ett dugg om de där stämde.

Veni-Vidi-Vacci
2016-05-22, 10:14
Medlem
caecos avatar
Garvar så extremt mycket åt att varje gång han ska göra hembesök hos någon slutar det upp med att det ser ut som att Raffa blivit överkörd. Är synd att jag inte sett denna tråd först nu när allting är över. Men vem vet, med lite tur så dyker väl Raffa upp igen.
2016-05-22, 12:04
Medlem
AngryHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Här har jag gått runt som en idiot i tron om att Raffa kommer ut den här månaden, men nu visar det sig att det är först i Maj NÄSTA år... fan alltså detta är ju värre än det var att vänta på jultomten som barn. Eller en bättre liknelse kanske är den om att vänta på en ny Game of thrones säsong, man väntar och väntar även fast man vet om att det roliga bara kommer vara några veckor innan det är dags för ännu en lång väntan (läs volta) igen.

Ont: Vad vet vi om den unge Raffa? Alltså åren innan kometkarriären här på FB.

Men va fan...!
Samma här, har känt en stor munterhet över att alldeles snart kommer Papphammar-Raffe ut och kan skapa sig ett nytt gangster-imperium som vi förhoppningsvis får följa via hemsidor med mycket fotton och annat fint.

Så kommer han ut NÄSTA år!
Bara att bita ihop och vänta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in