Citat:
Ursprungligen postat av
Gothus
Jaså, SSI, det har jag inte sett. Var/när sa han det?
Under åren har han sagt både det ena och det andra på Hela Gotland från detta till att han var på uppdrag i kvarteren kring mordplatsen kvällen skotten föll. Vid något tillfälle påstod han att det var från SSI han fick uppdraget att medverka vid dykningar efter CP vapen. Vill minnas att det var när han fick fråga om varför han som varken gillade Palme eller S engagerat sig så intensivt privat. Om det är hans fantasi eller verklighet återstår att se. Mitt intryck var att han avsåg den gamle inte SSI-chefen formellt sett.
Han dök också upp när Jallai letade efter DC3:an ´(och där fanns senare bland annat Jallais karikatyr trefinger med) och Sonny Björk med och hindrade insyn när planet lyftes liksom Sonny var en av dem som envist hävdade att afganistanskotten inte var friendly fire tills ÖB fick erkänna motsatsen.
Trovärdigheten lämnar en del att önska hos dessa herrar och personkretsarna som återkommer är upprepat märkliga. Men hemvisten kanske det finns indikationer på?
Donald hade ett tag ett eget parti huvudsakligen baserat på att det var en konspiration mot folket från sossarna med 3G master. Har för mig att han till och med stämde regeringen för det.
Sedan har vi affären i en valupptakt där han understödd av kompisarna från "Ögat" påstod att ryssen dumpat farlig krigsmateriel i Östersjän och att den mördade Anna L känt till det men tigit.
Det där med de påstådda dumpningarna rann ut i intet.