Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Ljusa hårtussar då, kommer de ifrån NB egna blondin eller en ljushårig iller eller en okammad ko?
Se där ja. Du fick mig att gäspa förra inlägget. Om det nu är analyserbart öht så vill jag ändå veta om du tycker detta hårstrå (med rot) är en kioskvältare i sig jämfört med resten?
Alltså - att jubla över att BH minsann gjort enorma fynd ser jag som patetiskt med tanke NBs DNA på hennes kläder och BP inkl snören. Utöver detta alibi som inte håller samt vittnesiakttagelser. Även Adriana ger en fingervisning om att det rakt inte handlar om AB.
Om nu detta hårstrå med rot är Irinas - anser du då själv att det styrker att hon mördat Lisa och anser du att det skapar så enormt tvivel att det ska intressera HD?
Eller pekar det ånyo mot NB själv?
För min del anser jag att han borde ansökt till riksåklagaren om en analys direkt - det torde varit möjligt? Eller?
Varför har inte detta skett? Varför kräver han beviljat PT dess innan. Rätta mig om jag har fel för all del..
Jag hade med glädje sett fram mot en analys med stor risk att det är Irinas eller NBs.
Samt att det vore katthår vid namn Truls.