Citat:
Ursprungligen postat av
Vimur
Är det något som skrämt mig när jag har granskat islamister så är det hatet mot icke-muslimer i allmänhet och svenskar i synnerhet. Det är dessutom ett hat som ofta sker på skattebetalarnas bekostnad genom olika projekt liksom i etablerade medier och närmast gränsar till avhumanisering. Det sker alltså nu, när islamister i princip har haft fri lejd för sina aktiviteter i Sverige. Så vad händer den dagen de hindras? Efter Omar-debaclet osade ilamistkretsarna av hat och hämndlystnad och det är antagligen ingenting mot vad de kommer att göra nu.
Jag tror inte att det påverkar t ex rekrytering eller något. Det kommer förstås att
påstås att islamister, eller muslimer i stort, är utsatta för diskriminering och marginalisering etc. Och att detta då leder till våldsdåd p g a någon sorts frustration.
Men det ska vara stopp på förnedrandet av svenskar och svensk kultur nu. Åtminstone så ska inte detta hat underblåsas m h a skattemedel eller av döda svenskars efterlämnade tillgångar. (Allmänna arvsfonden är en stor finansiär av dylika hatsammanslutningar).
Blir det bråk så slår vi tillbaka. Det som sker nu, stoppandet av islamister, måste ändå ske. Ju förr dess bättre.