Citat:
Ursprungligen postat av
Vimur
Nu skriver Svt om Kaplans samröre med Rafet Candemir som jag tog upp redan 2014.
Mitt inlägg:
(FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöjmisshandeln" i Farsta verkar falsk)
Svts artikel:
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/kaplan-umgas-med-erdo-ans-man-i-sverige
Vad vore MSM utan Flashback?

Är detta början på en seriös granskning av islamister i Sverige så finns det stoff här - en masse!
Sedan kan man undra varför allt detta rullas upp just nu men strålande är det!
Jag är imponerad av din research. Tack ska du ha, för att vi blir av med Kaplan.
Jag tror det har ett samband med att Göran P. dök upp, statsmannamässigt i helgen, och talade om att 4 år, innan hela välfärden står till invällarnas förfogande, vore rimligt. Det finns fler signaler om ändrad politik. Kaplan och islamisterna är ett avslutat kapitel i svensk politik, en sak politikerna är för fega att erkänna öppet. Islamisterrna får skaffa egna partier, i stället för att infiltrera det sekulära samhället.
Alla kniv-araber, bråk på asylboenden, bränder, våldtäkter, rån, tiggare, vägpirater, och terror nära oss har avromantiserat islam och EU, i en rasande fart. Det bidde inga akademiker och välutbildade syrier. Det bidde analfabeter, fåraherdar, krigare, terrorister och andra bråkstakar.
En pollett trillade ner i skallen på Mona S. som talade illa om Malmö förra veckan, kors i taket, för det var muslimerna det handlade om utan att de var offer.
Nu måste dessa idioter till politiker låna pengar, och välfärden för medborgarna själva är hotad.
Ett ännu värre problem kommer dyka upp, och det är den arga svenska befolkningen, särskilt männen. Jag tror att vi medborgare är ännu argare än araberna, och det är hotfullt för politikerna.