2016-04-18, 16:59
Medlem
Durgas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimur
Nu skriver Svt om Kaplans samröre med Rafet Candemir som jag tog upp redan 2014.
Mitt inlägg:
(FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöjmisshandeln" i Farsta verkar falsk)

Svts artikel:
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/kaplan-umgas-med-erdo-ans-man-i-sverige

Vad vore MSM utan Flashback?
Är detta början på en seriös granskning av islamister i Sverige så finns det stoff här - en masse!

Sedan kan man undra varför allt detta rullas upp just nu men strålande är det!

Tack för ett digert grävande, hoppas att ingen"Orrenius" knackar på din dörr bara.
Att du nu eftersöks är helt klart, bakom en proxy räcker det ?
Citera
2016-04-18, 17:00
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Ulf Bjereld är en vänstersosse som alltid tituleras "statsvetare" när det i själva verket oftast är hans personliga åsikter som förs fram.

Ja, och inte minst exakt de åsikter som journalister inom vänster-ljug-skojarmedia själva har. När journalistuslingen vill lansera sin egen ruttna ståndpunkt låter man banditen Bjereld uttala den i rollen som statsvetare och expert.
Citera
2016-04-18, 17:01
Medlem
Dr.Necessitass avatar
Det finns hopp, trots allt.

Nu är det bara att hålla tummarna för att resten av MP-mupparna tackar för sig och far lite smått åt helvete de med.

Fast, okej, man kan ju inte få allt på en gång. Det går bra med en i taget också.
Citera
2016-04-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dark horse
Fridolin i TV4 intervjun:
"jag betvivlar inte en sekund att Mehmet Kaplan är en demokrat och humanist jag har jobbat med honom i tjugo år"

Fridolin är född 10 maj 1983, han har alltså "jobbat med" Kaplan sen lille fridde var TOLV ÅR.
I stället för att lille fridde fraterniserade med skumma utlänningar borde han ha varit i skolan, sjundeklassare ska inte "jobba med" skummturkar" in 25 års åldern.

Låter logiskt, det förklarar ett och annat.
Citera
2016-04-18, 17:02
Medlem
SadEyess avatar
Det som ingen vad jag kan se någon berört. Är hur hela mediadrevet gav sig på Marcus Birro med sitt lunchande i gamlastan.

Hela det drevet kom ur att nämnde Birro hade funderingar på politisk karriär och sågs luncha med representanter från SD.

Jag låter det vara osagt hur seriösa och rimliga möjligheter nämnda Birro hade där. Men åter ganska intressant att se hur media särskiljer folk och folk.
Citera
2016-04-18, 17:03
Medlem
Har media insett att MP är ett sjunkande skepp? Vilket parti kommer dom stå bakom nu? S?
Citera
2016-04-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Åsa Romson och Gustav Fridolin hyllar antisemiten Kaplan som träffat både fascister och högerextrema samt jämfört Israel med nazityskland:

https://www.youtube.com/watch?v=T8uV0A4Neyk
Kollade på din video och här följer min psykologiska analys. Precis som jag starkt misstänker att Kaplan har en psykopatisk personlighetsstörning (har uppgett symtom tidigare i tråden) så misstänker jag, faktiskt sedan en tid, att samma gäller för Fridolin (dock ej Romson, som mera verkar vara en verklighetsfrånvänd, Fröken duktig cry-baby):

Reporter från TV4 : "Han (Kaplan) har gått på middagar med högerextremister, han har varit på möten med islamister, han har jämfört Israel med Nazi-Tyskland, och ändå hyllar du (Fridolin) honom på det här sättet. Har han inte gjort något fel?"

Fridolin: "Jo han är demokrat och humanist, men han har också gjort fel och misstag. De har de flesta av oss gjort under sin politiska gärning".

https://www.youtube.com/watch?v=T8uV0A4Neyk

Typisk psykopatisk slingerretorik. "Å ena sidan, å andra sidan, å tredje sidan men SÅ HÄR är det. Vi har ALLA gjort fel" (MP-medlemmar har umgåtts med islamister, högerextrema etc ??) ... nä, det duger inte som försvar för Kaplans snedsteg, Fridolin!

"Kaplan delar MP:s värderingar å ena sidan säger Fridolin, men å andra sidan agerar Kaplan så här..."

Detta är så nära GASLIGHTING-manipulation man kan komma mina vänner (googla); en manipulationsteknik som psykopater använder flitigt. Låt er inte luras!
Citera
2016-04-18, 17:06
Medlem
JustZlatans avatar
Det är en skandal att Stefan Löfven har tillåtit en islamist i regeringen. Löfven har vetat om att han är islamist hela tiden, men först nu sparkas han. Nu måste han sparka hela MP från regeringen.
Citera
2016-04-18, 17:06
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimur
Med risk för att verka självgod inser jag att mitt inlägg i februari antagligen bidrog till Kaplans avgång.
(FB) Aydin Sevigin åtalad för förberedelse till terrorbrott - ville tillverka bomb

Ur ett större perspektiv är det ju en seger för Flashback som motvikt till MSM. Allt det där grävandet gav till slut resultat och har vi tur leder det här till en hårdare granskning av islamister generellt. Då finns ett helt uppslagsverk i islamisttråden producerat av mina eminenta medskribenter.
(FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöjmisshandeln" i Farsta verkar falsk)

Oavsett känns det helt otroligt bra. One down!

Stort cred ska du och andra grävare ha!
Citera
2016-04-18, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Varför tror du att det ska bli nollor kvar?
De som kommit hit är inte raketforskare precis och varför tror du att smartskallarna stannar kvar hemma?
Idioter som dig finns det alldeles för många utav!

Ha ha, suck... Eller borde man gråta? Jag vet inte. Du har fel helt enkelt och ditt sätt att resonera är bara för lågt. Men vill du vinna denna dialog så visst. The rest is silence.
Citera
2016-04-18, 17:08
Medlem
Tammers avatar
Vad som slutligen fällde Kaplan var hans kritik av Israels agerande. Mycket kan förlåtas i Sverige, men inte kritik mot Israel. Judarna är det synd om, det vet alla. Inget ont får sägas om dessa. Israel är det enda land i världen som kan ockupera andra länders territorium, bomba motståndarens städer och förhindra Palestinierna att röra sig som de vill utan att bli kritiserade, bojkottade eller uteslutna ur FN od.
Citera
2016-04-18, 17:09
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dark horse
Fridolin i TV4 intervjun:
"jag betvivlar inte en sekund att Mehmet Kaplan är en demokrat och humanist jag har jobbat med honom i tjugo år"

Fridolin är född 10 maj 1983, han har alltså "jobbat med" Kaplan sen lille fridde var TOLV ÅR.
I stället för att lille fridde fraterniserade med skumma utlänningar borde han ha varit i skolan, sjundeklassare ska inte "jobba med" skummturkar" i 25 års åldern. Vad tusan hade Kaplan för affärer i Vittsjö vid den tiden?

Nja det stämmer nog säkert, efter att lille Fridde varit med i Junior Jeopardy valdes han ut som muslimernas påläggskalv, Kaplan utsågs som mentor och resten är historia. Fridde är felprogrammerad och in i döden lojal med sin idol.

/Provokatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in