2016-04-17, 21:43
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Det står absolut inte rätt till med det där sönderknullade jävla porrfilmsludret heller, fy fan vilken äcklig människa!

Man må tycka vad man vill om hennes far. Men att hoppa på en sörjande människa är på ren svenska rent åt helvete.
Låt Jackie sörja ifred !
Citera
2016-04-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Det står absolut inte rätt till med det där sönderknullade jävla porrfilmsludret heller, fy fan vilken äcklig människa!

Och kärringen Carlander kan nu supa och droga hur mycket som helst, hon har ju SORG nu, och alla måste ju förstå hur svårt och hopplöst lilla hon har det, nej fy faan vilket hyckleri, skitstöveln Svarten kunde ju för faan ha brännt ner hela kåken och i värsta fall även närliggande, jävla idiot, tur att hon kan gå och se Djungelboken på bio och skingra tankarna
Och som vanligt, ingen är ju så hedersam som en död kriminell, eller hur?
Citera
2016-04-17, 22:13
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Man må tycka vad man vill om hennes far. Men att hoppa på en sörjande människa är på ren svenska rent åt helvete.
Låt Jackie sörja ifred !
Hon försöker ta poäng, begriper du inte det? Hon hatar sin far, med all rätt.
Men en jävla fitta, det är hon ändå.
Citera
2016-04-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av true_maniac
http://na.se/nyheter/ljusnarsberg/1.3769345-uppgift-till-na-den-avlidne-ar-svartenbrandt

Verkar som att Svartenbrandt ( numera Carlander ) avlidit
Har nog aldrig varit så likgiltig som när jag läste att han dött.

Han beskrevs som strulig och lite vrång men som en person med hjärtat på rätta stället.

Han var en var en feg narcissist som borde ha varit inspärrad på psyk med tung farmaka.
Citera
2016-04-17, 22:54
Medlem
Vet inte om det nämnts i tråden, men GW har aldrig träffat svarten. Däremot har han en bekant som är psykolog/liknande. Han har träffat svarten och har berättat att han aldrig stött på ngn med så höga "psykopatpoäng".
Citera
2016-04-17, 22:56
Medlem
xXHecateXxs avatar
Angående Jackie och hennes sorg över sin far, jag tror att den i mångt och mycket är riktig.
Jag är själv uppvuxen med en förälder som inte gjort annat än skada större delar av mitt liv, men skulle nog i viss mån sörja den dagen h*n går bort.

Och även om hon bölar ut för att få poäng, tjäna pengar på nån story...eller what so ever. Låt henne, kan hon tjäna något på en far som inte gett henne mycket mer än tandagnisslan och smärre helveten under sin livstid....good for her.
Citera
2016-04-17, 22:59
Medlem
Burgesss avatar
Svarten är död. Ett tragiskt liv har fått ett slut. Att det blir en fattigmansbegravningen är det ju inget snack om, men när det gäller änkan - hur mycket är hon skyldig? Någon som vet?
Hur mycket Svarten var skyldig spelar ju ingen roll för man ärver ju aldrig skulder.
Hur mycket pengar är änkan skyldig?
Citera
2016-04-17, 23:27
Medlem
Om ni kollar Svartens föreläsning på youtube så säger han att han är fri från cancern. Ingen hade haft så bra värden som han ;-)
Det var i själen han hade ont o inte i prostatan...
Han säger en massa annat med. Om GW, palmemordet o preskriptionstid mm.

Det var Lenas lägenhet det brann i. Hon o Svarten är skilda sen 25:te januari. Soc gick inte med på att ha 2 bostäder när man är gift... Då har man plötsligt 900:- till skilsmässan.
Jackie blev vän med Svarten igen.
O nu får vi se vad som händer med utredningar o begravning.
Senast redigerad av Cianneli 2016-04-17 kl. 23:29.
Citera
2016-04-17, 23:33
Medlem
farcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Vet inte om det nämnts i tråden, men GW har aldrig träffat svarten.

Källa på det?
Hade för mig Svartenbrandt ingick som intervjufigur i hans slutarbete (el. liknande)
Citera
2016-04-17, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farc
Källa på det?
Hade för mig Svartenbrandt ingick som intervjufigur i hans slutarbete (el. liknande)

mkt. möjligt. enl. v brott har han ej träffat honom. Däremot Guillou!
Citera
2016-04-17, 23:56
Medlem
farcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
mkt. möjligt. enl. v brott har han ej träffat honom. Däremot Guillou!

Vem vet...
Jag har hört honom berätta en bra anekdot om när han intervjuade Svartenbrandt på häktet till det där...men det är ju mycket möjligt att anekdoten, på just anekdoters vis, var mer rolig än sann.
Citera
2016-04-18, 00:06
Medlem
wishyouwereheres avatar
Sånna som han lever på lånad tid, allt ka n hända. Sängröker o dör, tjafsar för mycke på stan o får en kniv i mjälten, sprutar orena vätskor i venen eller får aids eller överdos, blir ihjälslagen eller ramlar ned i en fors för den e full, rattfyllar sig in i ett träd. Allt kan hända o äntligen gjorde de!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in