2016-04-17, 17:20
Medlem
Från Jackies Insta, postat för 19 timmar sen;

"Min älskade pappa.
Detta är bara inte sant.
Det får inte vara sant!
Jag älskar ju dig! 😩😩😩 Du lovade att aldrig lämna mig.
Det skulle kunnat bli bra nu.
Sedan tände du eld på lägenheten och dig själv - det värsta självmordet.
Det mest vidriga och smärtsamma.
Hur ska jag fixa detta? Jag orkar inte mer.
#checkingout Hoppas du får träffa vår Jack i himlen. ❤️
Om du nu är där.
Jag tror inte på något förrän jag får se din kropp i veckan.
Jag tror inte på att du är död. #blurry #pain #dontdothistome #please"
Citera
2016-04-17, 18:05
Medlem
Fotbajar-Bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Det står absolut inte rätt till med det där sönderknullade jävla porrfilmsludret heller, fy fan vilken äcklig människa!

Vilken är webbadressen till hennes sida?
Citera
2016-04-17, 19:08
Medlem
styrlunds avatar
Fattar inte hur detta ska ha gått till.
Polisen fick larm om bråk. påstår att de avbröt saker. Då börjar det brinna inne i lägenheten.
Kan det vara så att polisen drog in tårgas eller dyligt som antände lyan?
Citera
2016-04-17, 19:09
Medlem
Pecanpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon kunde inte fly till balkongen. Hon fick sitta ut genom ett fönster. Den narcissistiska idioten hade väl tänkt ta med henne också i döden.

Men nu är allting bra igen. Idag ska Lena gå på bio och se Djungelboken. Hon behöver skingra tankarna efter att hennes älskade man brände upp sig i köket. Det är helt skruvat hur såna människor har det.

http://finest.se/nadensljus/

Att hon dessutom fotade känns väl lite sådär...
Citera
2016-04-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Han gick som han levt "blitz"
Kan förstå om det var han själv som valde avslut, men kan ändå tänka. - varför väljer man det mest smärtsamma avslut av alla, de sista fem minuterna innan kroppen slocknar måste vara outhärliga

Det verkliga problemet här är väl att bränna upp sig i ett flerfamiljshus, om det nu var i ett hyreshus? Ville han bli massmördare och ta med sig sin kärlek i döden eller sket han bara i vilket? Det är svårt att tycka synd om någon som inte har problem med att skada oskyldiga. Han kunde gått ut i skogen vid en sjö, där ingen annan kunde dödas i brand eller bli vittne till detta fruktansvärda.
Citera
2016-04-17, 19:12
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecanpie
Att hon dessutom fotade känns väl lite sådär...
Hon förklarar sig: http://finest.se/nadensljus/2016/04/17/osmakligt-att-ta-kort/
Citera
2016-04-17, 19:29
Medlem
En samhällsparasit mindre.

Han måste vara den sämsta brottslingen genom tiderna han spenderade nästan hela livet bakom murarna.

Undrar vad andra kriminella tyckte om honom. Dom senaste 20 åren har han ju vart en gammal gubbe.

Media genom tiderna verkar måla upp han och Christer Petterson till några goda kriminella. Man får intrycket att dom är folk kära kändisar.

Inte en dag försent och rent under att han har levt så länge. Tycker bara synd om hans dotter som verkar vara ledsen över sin faders död.
Undrar vad hennes bror tycker som man aldrig hör några uttalande om sin far.
Citera
2016-04-17, 19:45
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Undrar vad andra kriminella tyckte om honom. Dom senaste 20 åren har han ju vart en gammal gubbe.

På slutet när han satt, satt han ganska mycket avskild på egen begäran. Om han var rädd för andra, rädd för sig själv eller bara ville ha lugn och ro är väl oklart.
Citera
2016-04-17, 20:28
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farc
Definiera gärna "största" lite närmare.

Över 40 år på kåken är väl en ganska bra definition?
Citera
2016-04-17, 20:59
Medlem
farcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Över 40 år på kåken är väl en ganska bra definition?

Med den listiga logiken är lördagsberra som örfilar till sig en månad galler i någon krogkö en större brottsling än, låt säga, Joachim Posener. Bättre kan du!
Citera
2016-04-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Jo, men sen snackade han rätt ofta om att bränna upp hit och bränna upp dit så det är svårt att veta om det var allvarligt menat eller ännu ett slentrianmässigt hot.

hm, ja sant. Men tror du att de är frun som ligger bakom de? Eller ett självsikt självmord där han kunnat skada mer än sig själv?
Citera
2016-04-17, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Vad led han av för störning egentligen?

Det är ofta ganska tjocka väggar mellan terapeuter och psykiatri och media och allmänhet i detta land, och någon solklar bild av den arme satens själshälsa fanns det väl inte. De som vårdar mkt störda och sjuka brottslingar har en viss yrkesetik, är hemliga av sig (de har sekretess), och fullständiga diagnoser får man gissa sig till - men denne man var väl klippt och skuren för psykopatdiagnos - han var grandios, samhälleligt oanpassningsbar, missbruksbenägen, lögnaktig, egoistisk, impulsiv, våldsam, oempatisk, kortsiktig, manipulativ, teatral, pigg på masker ("jag är frälst nu", "jag är buddhist" osv). Nuförtiden säger man "antisocial personlighetsstörning", men strunt samma ... och en sådan här person kan antas lida av grav ADHD också, och kanske resulterar det grava ADHD-beteendet helt enkelt i ett kaos som utesluter hänsyn och planering, och till slut utvecklas en psykopat - och var gränsen går mellan en tung våldsverkare med grav ADHD och en psykopat kan man tvista om i åratal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in