Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Studietiden är väl vad man gör det till. Jag tröttnade rätt tidigt på det "studentikosa", tyckte det kändes påklistrat, och jag umgicks med vänner sedan tidigare och odlade mina nördiga intressen istället för att festa. Tror tillgången till "fitta" är beroende på en själv, en utbildning är inte highway to hot sex om man inte klarat ta kontakter med kvinnor innan.
Håller med här. Det där studentikosa (sittningar m.m) var lite kul och nytt i början, men jag vetefan, så kul var det inte efter ett tag. Det var bara samma personer som tog plats och samma sånger... Jag umgicks hellre med mina tidigare vänner, precis som du.
Men ja, det är absolut vad man gör det till. TS attityd, att omvärldens tjejer på något sätt borde vara skyldig honom fitta för att han ju faktiskt pluggar och allt, är kanske inte det roligaste.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Men sjuksköterska är ett WT jobb. Jag talar om kvinnor som har "riktiga utbildningar".
Vad tycker du är en "riktig utbildning"? Jag skulle säga att 3 år på universitetet, 180 hp och en godkänd C-uppsats är en riktig utbildning. Men vad vet jag, jag är ju bara ett WT till sjuksköterska.