2016-04-17, 14:01
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Han var för gammal för att råna banker. Enda vita inkomsten var garantipensionen på ca 7 tusen.. Drogerna kostar en hacka och prostata-cancern kanske förhindrade honom från att hålla frugan lycklig..

Vad finns det då kvar av "glamouren"? Vilka framtidsutsikter - förutom den plågsamma döden?

Jag förstår om han ville dö, men har svårt för sättet. Återigen total avsaknad av omtanken av andra: "jag, jag, jag .." in i det sista..
Han gick som han levt "blitz"
Kan förstå om det var han själv som valde avslut, men kan ändå tänka. - varför väljer man det mest smärtsamma avslut av alla, de sista fem minuterna innan kroppen slocknar måste vara outhärliga
Citera
2016-04-17, 14:04
Medlem
Jackie Ferm har lagt upp ett långt inlägg på Instagram nu som handlar om pappans död men hennes Instagram är privat.

Någon som följer henne och kan lägga upp inlägget här så även vi andra kan se?
Citera
2016-04-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Han gick som han levt "blitz"
Kan förstå om det var han själv som valde avslut, men kan ändå tänka. - varför väljer man det mest smärtsamma avslut av alla, de sista fem minuterna innan kroppen slocknar måste vara outhärliga

Men han kanske var rejält drogad+berusad? Man behöver inte andas in de giftiga gaserna särskilt längre innan man slocknar för gott. Man "bränns inte levande" som i IS-filmer..

Möjligheten finns förstås att någon som har tröttnat på hans hot och våldsamheter såg till att han fick sin knark - och sen tände eld på lgh.

I dessa kretsar "älskar" man ju varandra oerhört mycket - samtidigt som man sticker kniven i sin partners rygg..
Citera
2016-04-17, 14:20
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Hon är lillasystern till en polare till Svartenbrandt. Uppvuxen i liknande kretsar.. Sjukpensionär..

Släkt med Axmyr på nåt sätt?
Citera
2016-04-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Jackie Ferm har lagt upp ett långt inlägg på Instagram nu som handlar om pappans död men hennes Instagram är privat.

Någon som följer henne och kan lägga upp inlägget här så även vi andra kan se?

Troligtvis handlar det om hur mycket hon saknar sin pappa som var på väg till att ändra sitt liv - totalt..

Att hon och han hade kommit närmare varandra de sista fem minuterna av hans liv och hur hon hade sett fram emot att se morfar leka med barnbarnen.. i framtiden.

Nu blir det istället antidepressiva.. inget jobb för hon kan inte tänka på något annat än pappa.. (och läppförstoringar). Socialen har inte gjort ett SKIT för henne trots att hon har söjt redan en hel kvart..

Vart går alla skattepengarna när de inte satsas där de behövs?

Något i den stilen.
Citera
2016-04-17, 14:40
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Men han kanske var rejält drogad+berusad? Man behöver inte andas in de giftiga gaserna särskilt längre innan man slocknar för gott. Man "bränns inte levande" som i IS-filmer..

Möjligheten finns förstås att någon som har tröttnat på hans hot och våldsamheter såg till att han fick sin knark - och sen tände eld på lgh.

I dessa kretsar "älskar" man ju varandra oerhört mycket - samtidigt som man sticker kniven i sin partners rygg..
Inte för jag tror ett skit på hans ord, men han hade tydligen slutat dricka.. what is worth?.
Han har varit "budistmunk" och verkade fascinerad av att de brände upp sig själva.

Kan tänka mig ett senario där han kärring blir upprörd över han vilja att elda upp sig själv för att slippa cansern, därav det bråk som raporterats.

Svarten var väl hyfsat stark fast han var 70 så hon förlorade och flydde ut på balkongen medan han eldade upp sig själv.
Tänder han en eld i lägenhten och går en bit bort så dör han av röken och det är rätt smärtfritt.
Häller han bränbart på sig själv och tänder på (som hans munkidoler gjort) så är det en smärta bortom förstånd.
Citera
2016-04-17, 14:47
Medlem
Onanikrems avatar
Han var en idiot, ett as osv. ok..
Grejen är att jag tycker at han nu är död, låt honom och hans anhöriga vara ifred, ett tag iallfall?

Känner inte gubben, beundrar honom inte för jag ogillar kriminellt pack!
Låt kärringen, dottern och övriga familjen vara ett tag nu, låt de som sörjer sörja utan att behöva läsa en massa jävla FB skit
Citera
2016-04-17, 14:59
Medlem
Handeldvapens avatar
Citat:
Han var en idiot, ett as osv. ok..
Grejen är att jag tycker at han nu är död, låt honom och hans anhöriga vara ifred, ett tag iallfall?

Känner inte gubben, beundrar honom inte för jag ogillar kriminellt pack!
Låt kärringen, dottern och övriga familjen vara ett tag nu, låt de som sörjer sörja utan att behöva läsa en massa jävla FB skit
Det är helt upp till dem att läsa eller inte.
Citera
2016-04-17, 14:59
Medlem
WOW.
31 sidor,hittils.snacka om kändisstatus..bara Clark som når upp till denna nivå....
Citera
2016-04-17, 15:11
Medlem
Handeldvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
WOW.
31 sidor,hittils.snacka om kändisstatus..bara Clark som når upp till denna nivå....
Kändisstatus ja, glorifiering nej, vilket är bra.
Att en av Sveriges största serieförbrytare har dött förtjänar att uppmärksammas. Det är ett under att han inte hade ihjäl någon under sina år på jorden.
Sverige har blivit en bättre plats.
Citera
2016-04-17, 15:42
Medlem
farcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen
Att en av Sveriges största serieförbrytare har dött förtjänar att uppmärksammas.

Definiera gärna "största" lite närmare.
Citera
2016-04-17, 16:28
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Inte för jag tror ett skit på hans ord, men han hade tydligen slutat dricka.. what is worth?.
Han har varit "budistmunk" och verkade fascinerad av att de brände upp sig själva.

Kan tänka mig ett senario där han kärring blir upprörd över han vilja att elda upp sig själv för att slippa cansern, därav det bråk som raporterats.

Svarten var väl hyfsat stark fast han var 70 så hon förlorade och flydde ut på balkongen medan han eldade upp sig själv.
Tänder han en eld i lägenhten och går en bit bort så dör han av röken och det är rätt smärtfritt.
Häller han bränbart på sig själv och tänder på (som hans munkidoler gjort) så är det en smärta bortom förstånd.

Hon kunde inte fly till balkongen. Hon fick sitta ut genom ett fönster. Den narcissistiska idioten hade väl tänkt ta med henne också i döden.

Men nu är allting bra igen. Idag ska Lena gå på bio och se Djungelboken. Hon behöver skingra tankarna efter att hennes älskade man brände upp sig i köket. Det är helt skruvat hur såna människor har det.

http://finest.se/nadensljus/
Senast redigerad av Photoshopped 2016-04-17 kl. 16:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in