2016-03-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Phil Valentine har haft många föredrag där han förklarar allt om hur Hitlers kumpaner använder media än idag, för att kontrollera folkmassornas världsbild. Det är multidimensionellt när det handlar om att bilda en världsbild i huvudet på människor, genom media.. eftersom tankar är multidimensionella.

Jag tror det är i hans föredrag som heter Operation Mindfuckery, som han nämner att Hitler gjorde ansiktoperation och flyttade till USA efter andra världskriget. I det föredraget så listar han hur det gick till och hur det går till idag när nazis i media målar en bild i folkmassornas huvuden.

Finns på youtube om nån vill veta hur nazis än idag använder media för att mindfucka alla som tror på medias bilder.

Varför tror du på Phil Valentine?
Om tankar undantagslöst är multidimensionella, vad är endimensionella människor - och eftersom du glömde svara på den frågan, vad är en multidimensionell människa (i kontrast till en endimensionell)?
Citera
2016-03-28, 00:18
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Varför tror du på Phil Valentine?
Om tankar undantagslöst är multidimensionella, vad är endimensionella människor - och eftersom du glömde svara på den frågan, vad är en multidimensionell människa (i kontrast till en endimensionell)?

Jag har lärt mig mycket av att lyssna på Phil Valentine, därför tror jag helhjärtat på honom när det gäller saker som jag själv inte kan bevisa direkt, som tex att Hitler gjorde ansiktsoperation.

En endimensionell människa är oftast en ateist som tror sig veta att det varken finns andra dimensioner, gudar eller demoner..

en multidimensionell människa är en människa som kan astralresa i högre dimensioner där gudar, änglar och demoner håller till.
Citera
2016-03-28, 08:51
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Han är inte vilken person som helst, informationen han delar med sig av är multidimensionell info som endimensionella människor knappt kan tro på att nån kan veta om.

Så med andra ord så väljer du att tro på hans ord utan att ifrågasätta den för du är rädd för att din idol skall ha fel eller visa sig vara en lögnare?

(tillagt)

Det visar sig vara du som är en lögnare då han inte verkar ha pratat om att Hitler skall ha fått ett nytt ansikte vis kirurgi, såvida du inte kan stärka ditt påstående så bör du undvika att smutskasta andra individer.
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-03-28 kl. 08:55.
Citera
2016-03-28, 22:29
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så med andra ord så väljer du att tro på hans ord utan att ifrågasätta den för du är rädd för att din idol skall ha fel eller visa sig vara en lögnare?

(tillagt)

Det visar sig vara du som är en lögnare då han inte verkar ha pratat om att Hitler skall ha fått ett nytt ansikte vis kirurgi, såvida du inte kan stärka ditt påstående så bör du undvika att smutskasta andra individer.

Hur skulle det visa sig att han är en lögnare menar du?
om Hitler visar sig vara vid liv menar du?
Citera
2016-03-28, 23:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Hur skulle det visa sig att han är en lögnare menar du?
om Hitler visar sig vara vid liv menar du?

Det är du som är en lögnare då det är du som påstår att han skall ha sagt något som det inte finns något bevis för, även om jag är relativt säker på att han inte bryr sig om att en insektsdyrkande lögnare som du sitter och påstår saker om allt möjligt.

Nej, du har helt enkelt inget som stödjer dina fabler om att Hitler skulle ha genomgått plastikkirurgi med modern kvalité där varken ärr eller andra synliga skador som skulle leda till frågor under en tid som 1940-talet.
Citera
2016-03-29, 01:49
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är du som är en lögnare då det är du som påstår att han skall ha sagt något som det inte finns något bevis för, även om jag är relativt säker på att han inte bryr sig om att en insektsdyrkande lögnare som du sitter och påstår saker om allt möjligt.

Nej, du har helt enkelt inget som stödjer dina fabler om att Hitler skulle ha genomgått plastikkirurgi med modern kvalité där varken ärr eller andra synliga skador som skulle leda till frågor under en tid som 1940-talet.

Hur kan du veta detta om du inte ens lyssnat på nått av hans föredrag?
Han tillåmed han visade hur Hitler såg ut efter operationen (om jag inte minns fel), och man kunde faktist se att det var han fortfarande.
Hitler dog som den äldsta människan i USA, cirka 120 år.
Citera
2016-04-15, 12:37
Medlem
Jag fick ett foto via MMS på Adolf Hitler tillsammans med Dilma Rousseff som jag postar för er med via Imageshack.

Adolf Hitler måste ju tagit sig ut ur Tyskland 1945 och till Brasilien så småningom eftersom Dilma Rousseff enligt Wikipedia föddes 1947 och på fotot är hon ju i tonåren skulle jag tycka.

Adolf och Dilma
Citera
2016-04-15, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Jag fick ett foto via MMS på Adolf Hitler tillsammans med Dilma Rousseff som jag postar för er med via Imageshack.

Adolf Hitler måste ju tagit sig ut ur Tyskland 1945 och till Brasilien så småningom eftersom Dilma Rousseff enligt Wikipedia föddes 1947 och på fotot är hon ju i tonåren skulle jag tycka.

Adolf och Dilma
Någon har fejkat en bild. Antingen bilden du länkar till eller den bild jag länkar till
http://imgur.com/gallery/8EMOVAg
Citera
2016-04-16, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Någon har fejkat en bild. Antingen bilden du länkar till eller den bild jag länkar till
http://imgur.com/gallery/8EMOVAg

Du har så rätt. En av bilderna är fejkade.

Men, tyvärr för Dilma så blir det svårare att fejka DNA profilerna för hennes halvbröder och halvsystrar.
Jag tror inte photoshop klarar det.
Citera
2016-04-17, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Du har så rätt. En av bilderna är fejkade.

Men, tyvärr för Dilma så blir det svårare att fejka DNA profilerna för hennes halvbröder och halvsystrar.
Jag tror inte photoshop klarar det.
Har dom photoshoppat Hitlers hy på bilden tillsammans med Dilma? Jag gissar att hon är minst 13 år på den bilden. I så fall är den tagen tidigast 1960 och Hitler är då minst 71 år.
Citera
2016-04-17, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Har dom photoshoppat Hitlers hy på bilden tillsammans med Dilma? Jag gissar att hon är minst 13 år på den bilden. I så fall är den tagen tidigast 1960 och Hitler är då minst 71 år.

Vet inte. Det foto jag postat är inte taget från internet utan avhemligat av domare i samband med utredningar av Dilma Rousseff.

Som jag skrev skall Dilma ha halvsystrar och halvbröder varav en halvsyster kan vara denna unga dam tillsammans med Adolf Hitler.

Foto av Adolf Hitler med flicka

Det är i alla fall inte Dilma. Detta foto har jag också fått via MMS. Det finns inte på Internet enligt Google. Bästa förslag enligt Google är Emmy Göring. Hmm.

Det skall finnas mer från familjealbumet men domare avhemligar i enlighet med den kampanj domaren och hans överordnade finner ändamålsenligt. Min kampanj går ut på att de skall släppa allt nu, men helst igår.

Jag personligen är helt övertygad om att Adolf Hitler fick hjälp att fly ut ur Tyskland inför det hotande nederlaget. Vad sanningen är kommer att komma fram även om det tar tid.
Citera
2016-05-03, 20:35
Medlem
Se filmen "Der Untergang"
Där får ni svaren på det mesta.
Tyskland har inte gjort särskilt många filmer om kriget (vilket kan förstås) men när de gör en så är det inte utan fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in