Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-17, 02:55
  #1
Medlem
Varför vill alla ha en tjej som inneboende? Sex?

Det är ALLTID tjejer dom vill ha som inneboende, är det för att dom vill utnyttja en ung tjej för sex utan att göra det olagligt för annars blir hon utslängd från den snygga och stora lägenheten?

Perfekt att göra så i studentstäder ser jag, vad sägs att göra så då man blir 35+ och utnyttja unga tjejer i 20 års åldern?
Citera
2016-04-17, 03:01
  #2
Medlem
Visst är det så, de hoppas få sätta på den inneboende, en person som inte bryr sig om könet alls bryr sig inte om dey.
Citera
2016-04-17, 03:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Visst är det så, de hoppas få sätta på den inneboende, en person som inte bryr sig om könet alls bryr sig inte om dey.
Kan man utpressa dom för sex sedan neka i rättegången ifall det går så långt? Alltså man våldtar henne inte utan man säger att nu måste du ha sex med mig annars blir du utslängd.
__________________
Senast redigerad av Brad-Pitt 2016-04-17 kl. 03:07.
Citera
2016-04-17, 03:11
  #4
Medlem
twoeggss avatar
Har också tänkt på detta. Men hur vanligt är det egentligen med att tjejerna har sex med sin hyresvärd för att det ingår i "avtalet"? Kan väl inte vara så vanligt eller? Låter helt sjukt om det skulle vara vanligt förekommande.
Citera
2016-04-17, 03:13
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Har också tänkt på detta. Men hur vanligt är det egentligen med att tjejerna har sex med sin hyresvärd för att det ingår i "avtalet"? Kan väl inte vara så vanligt eller?
Man kan väl säga, nu måste du ha sex med mig annars blir du utslängd? Och jag tror inte hon vill bli utslängd om hon går på KTH i Stockholm sedan kommer hon ifrån Jönköping eller något liknande... Så hon blir tvungen helt enkelt?
Citera
2016-04-17, 03:16
  #6
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Man kan väl säga, nu måste du ha sex med mig annars blir du utslängd? Och jag tror inte hon vill bli utslängd om hon går på KTH i Stockholm sedan kommer hon ifrån Jönköping eller något liknande... Så hon blir tvungen helt enkelt?

Hade jag varit tjej så hade jag försökt betala lite extra för boendet för att slippa en sådan situation.
Citera
2016-04-17, 03:20
  #7
Medlem
Antivalents avatar
Tjejer är ofta skötsammare, gör mindre väsen av sig och håller sitt rum rent. Får man ligga är ju det ett plus.
Citera
2016-04-17, 03:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Hade jag varit tjej så hade jag försökt betala lite extra för boendet för att slippa en sådan situation.
Detta är ju perfekt när man blir gammal och inte kan få unga tjejer... Alltså om det verkligen funkar, jag vet inte än om det funkar i praktiken.
Citera
2016-04-17, 03:20
  #9
Medlem
För att samhället är extremt diskriminerande mot män, de tror att kvinnor generellt beter sig bättre. Sexism helt enkelt.
Citera
2016-04-17, 03:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Tjejer är ofta skötsammare, gör mindre väsen av sig och håller sitt rum rent. Får man ligga är ju det ett plus.
Kan man inte utpressa en tjej för sex? Annars säger man att hon blir utslängd?
Citera
2016-04-17, 03:25
  #11
Medlem
twoeggss avatar
Vore intressant att höra från tjejerna om de ligger med sina hyresvärdar eller om de får lägenheten pga hur skötsamma de är.
Citera
2016-04-17, 03:26
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Vore intressant att höra från tjejerna om de ligger med sina hyresvärdar eller om de får lägenheten pga hur skötsamma de är.
Det gör dom garanterat, åtminstone i större städerna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback