2016-01-17, 23:11
Medlem
Lilla Bofinkens avatar
Gav väl ett kul intryck i Stjärnorna på slottet, men han/Svt lyckades med konststycket att under en timme inte säga ett knyst om kvinnorna i hans liv. Varför detta?
Citera
2016-01-17, 23:56
Medlem
Han har tydligen varit eller är tillsammans/gift med en Mia Sauk. Söker man på Google så finns bilder på dem tillsammans, så gay nej inte direkt.
Citera
2016-01-18, 11:20
Medlem
9797s avatar
Vad har har hört så jagade han frisk på Sthlms teaterskolor under slutet av nittiotalet. Bland annat knullade han Malin Arvidsson när hon gick på Calle Flygare.
Citera
2016-01-18, 11:41
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Jag är övertygad om att han är smygbög.
Något jävla fuffens kommer att dyka upp där en vacker dag.

Här kan man läsa om att han var tillsammans med Mia i 10 år och har en dotter som heter Lova.

http://www.hant.se/stefan-sauk-om-nar-dottern-lova-flyttade-hemifran-den-totala-krisen/
Citera
2016-01-18, 12:55
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Här kan man läsa om att han var tillsammans med Mia i 10 år och har en dotter som heter Lova.

http://www.hant.se/stefan-sauk-om-nar-dottern-lova-flyttade-hemifran-den-totala-krisen/

"Smygbög" skrev jag. Sådana har ofta ett förhållande och även barn, men är i verkligheten just "smygbögar".
Citera
2016-02-02, 17:10
Medlem
emma80s avatar
Stefan Sauk är i blåsväder. Han har lagt upp en text och bild på sina konton på Instagram och Facebook. Där kallas en asiatiska vid incheckningsdisk på flygplats för slyna och en bild på en till synes asiatisk kvinna har ett hakkors / svastika på sig.

Bortförklaringen till rasistutspelet (antingen fyllegrej eller raka nyktra rör), istället för att bara stå sitt kast, är inte den smidigaste. Eller DE smidigaste, för han säger olika saker till olika tidningar när det ska förklaras. Till Expressen pratar han om fejkade konton (vad det nu har med hans officiella konton att göra) och liknande, även lite om hackande. Till Aftonbladet säger han att han vet vem som ligger bakom det.

Vad har hänt, har du blivit hackad?

– Jag har ingen jävla aning. Det har hänt förut faktiskt. Det har varit Instagramkonton som har varit falska, där man har lagt upp en fejkad konversation mellan mig och Jan Guillou. Sånt händer då och då.

Det är alltså från en falsk användare eller är det någon som har gått in på ditt konto?

– Jag har ingen aning. Jag har lyckats ta bort det nu men först gick det inte. Jag tänkte att någon hade kapat mitt konto för jag kom inte åt det själv.

http://www.expressen.se/noje/stefan-sauk-har-blivit-hackad-pa-facebook/

Stefan Sauk säger till Nöjesbladet att det inte är han som har skrivit inlägget.

– Jag vet vem personen är. Jag har haft personer som har hjälpt mig med min Facebooksida och får väl vara lite mer noga med vilka som gör det, säger han.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article22188534.ab
Citera
2016-02-02, 18:22
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Stefan Sauk är i blåsväder. Han har lagt upp en text och bild på sina konton på Instagram och Facebook. Där kallas en asiatiska vid incheckningsdisk på flygplats för slyna och en bild på en till synes asiatisk kvinna har ett hakkors / svastika på sig.

Bortförklaringen till rasistutspelet (antingen fyllegrej eller raka nyktra rör), istället för att bara stå sitt kast, är inte den smidigaste. Eller DE smidigaste, för han säger olika saker till olika tidningar när det ska förklaras. Till Expressen pratar han om fejkade konton (vad det nu har med hans officiella konton att göra) och liknande, även lite om hackande. Till Aftonbladet säger han att han vet vem som ligger bakom det.

Vad har hänt, har du blivit hackad?

– Jag har ingen jävla aning. Det har hänt förut faktiskt. Det har varit Instagramkonton som har varit falska, där man har lagt upp en fejkad konversation mellan mig och Jan Guillou. Sånt händer då och då.

Det är alltså från en falsk användare eller är det någon som har gått in på ditt konto?

– Jag har ingen aning. Jag har lyckats ta bort det nu men först gick det inte. Jag tänkte att någon hade kapat mitt konto för jag kom inte åt det själv.

http://www.expressen.se/noje/stefan-sauk-har-blivit-hackad-pa-facebook/

Stefan Sauk säger till Nöjesbladet att det inte är han som har skrivit inlägget.

– Jag vet vem personen är. Jag har haft personer som har hjälpt mig med min Facebooksida och får väl vara lite mer noga med vilka som gör det, säger han.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article22188534.ab

Märkligt, skulle jag vilja säga. Även om man låter någon annan sköta sin konton på olika sidor så tror jag inte dom riskerar några "egna äventyr" på bekostnad av att dom med all säkerhet blir avslöjade och dessutom förlorar inkomsterna det innebär. Nä, Sauken har nog supit till och visat sina inre tankar. Sedan försöker ha skylla ifrån sig.
Citera
2016-02-03, 11:45
Medlem
psaks avatar
Flygplatser, det är där svenska skådisars rätta åsikter kommer fram

En grej jag noterat med Sauk är hans clowniga natur som sig själv, med spex och fjams som verkar ligga klart närmare figurerna i Lorry än alla maskulina filmroller han haft. En skojare som inte haft en enda komediroll utan fackats in som macho.
Citera
2016-02-03, 11:50
Medlem
Col.Ostrovskys avatar
Problemet för denne man är givetvis att han tar sig själv på alldeles för stort allvar. Sitta och be om jobb i tv? Hade du varit bra hade du haft roller. Pucko!
Citera
2016-04-16, 22:53
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Col.Ostrovsky
Problemet för denne man är givetvis att han tar sig själv på alldeles för stort allvar. Sitta och be om jobb i tv? Hade du varit bra hade du haft roller. Pucko!

Be om jobb i TV? Enlight me plz

Sauk är i min väld en gud iom "Tillfälligt avbrott". Galet bra satir.
Sauk är också en stor jävla idiot i min värld, iom hans korta (påtvingade) debattinlägg, gällande fildelning och upphovsrättstrams.

Var hittar jag klippet med Glenn Görsson, varvsarbetere från Göteborg?
Citera
2016-04-16, 22:58
Medlem
Afrosvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
"Smygbög" skrev jag. Sådana har ofta ett förhållande och även barn, men är i verkligheten just "smygbögar".
Ja för det är ju så otroligt kontroversiellt att vara bög i teater-Sverige att man måste smyga med det...
Citera
2016-04-17, 12:35
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrosvensk
Ja för det är ju så otroligt kontroversiellt att vara bög i teater-Sverige att man måste smyga med det...

Alla kanske inte är lika öppna som du? Smygbögeriet är nog vanligare än man tror. Finns nog rätt många tvestjärtar där ute med fru och barn. Sauk är säkert en av dom. Det plingar i min bögradar när han visar sin fula nuna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in