2008-12-06, 11:39
Medlem
Cajlenoss avatar
Letade och hittade ingen skvallertråd om den här självgode mannen.

Dags att leta upp hans skelett.
Shoot!
Citera
2008-12-06, 11:45
Medlem
PacmanSwes avatar
free leech på Stefan Sauk filmer på swebits! det är det ända jag vet:P
Citera
2008-12-06, 12:59
Medlem
daphoxs avatar
Brukar faktiskt aldrig störa mig på nån förutom Rickard Sjöberg & den här mannen.

Såg nån dokumentär för flera år sedan där han tränade karate & filosoferade. Den har satt djupa spår i mig. Rekommenderar någon att se om ni kan hitta den, det är underhållning i världsklass. "Debatten" på Aftonbladet gick ju inte av för hackor heller.

Någonting måste det finnas på denna oerhört pretentiösa & kvasi-intellektuelle man?
Citera
2008-12-06, 13:05
Medlem
Cajlenoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daphox
Brukar faktiskt aldrig störa mig på nån förutom Rickard Sjöberg & den här mannen.

Såg nån dokumentär för flera år sedan där han tränade karate & filosoferade. Den har satt djupa spår i mig. Rekommenderar någon att se om ni kan hitta den, det är underhållning i världsklass. "Debatten" på Aftonbladet gick ju inte av för hackor heller.

Någonting måste det finnas på denna oerhört pretentiösa & kvasi-intellektuelle man?

Dokumentären verkar väldigt intressant, finns inte mycket som går upp mot att se människor som tar sig själva på lite för stort allvar.
Stefan Sauk verkar vara typen som om han kunde, skulle han knulla sig själv i röven.
Citera
2008-12-06, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daphox

Pretentiös? Nja. Däremot är hans självgodhet så enorm så nästan att kungen av självgodhet, Björn Ranelid för gömma sig under ordets vingar.
Debatten var en skrattfest. Var det bara jag som tyckte att liberalen var oerhört läcker?
Citera
2008-12-06, 13:09
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag såg honom på Expressens Web-tv (tror jag det var) och vidrigare äckel har jag nog fan aldrig skådat. Det debatterades fildelning.
Citera
2008-12-06, 13:13
Medlem
Aodams avatar
Efter att ha sett debatten om fildelning så vill jag inget hellre än att se honom död :/ Större ego får man leta efter.
Citera
2008-12-06, 13:16
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajlenos
Dokumentären verkar väldigt intressant, finns inte mycket som går upp mot att se människor som tar sig själva på lite för stort allvar.
Stefan Sauk verkar vara typen som om han kunde, skulle han knulla sig själv i röven.

Förmodligen, han Flinck och Persbrandt är folk jag aldrig har hört säga någonting naturligt. Skådis-skadade in absurdum sitter de och "spelar sig själva" i varenda intervju.
Citera
2008-12-06, 13:34
Medlem
Calle1620s avatar
100%

Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Jag såg honom på Expressens Web-tv (tror jag det var) och vidrigare äckel har jag nog fan aldrig skådat. Det debatterades fildelning.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article3912871.ab

Håller med till 100%. Det var bland det värsta uppförande jag sett på länge. Hade han viftat med sitt skraliga gubbfinger åt mig på det viset hade jag inte kunnat svara för mitt agerande. Han lider uppenbarligen av antingen megalomana vanföreställningar eller någon annan form av verklighetsunderskott.

Innan den intervjun har jag aldrig haft en åsikt om mannen förutom att han var ganska underhållande i några hamilton rullar. Men nu är han rent ut sagt rökt i mina ögon. Troligt att jag någonsin lär se en enda grej han medverkar i.
Citera
2008-12-06, 15:28
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle1620

Det här var direkt vidrigt.
Citera
2008-12-06, 15:59
Medlem
Coolcittes avatar
Han var rolig när han var med i "Riket". Han gick runt i lång rock under hela programmet och satt alltid och kikade på deltagarna genom något fönster, samtidigt som han pratade med sin tillgjorda och självgoda röst. Men han har faktiskt gjort bra saker också. Sketchen "Det är mycket nu", är bland det roligaste i svensk tv-historia: http://www.youtube.com/watch?v=b3AdeWwiWGM
Citera
2008-12-06, 16:06
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle1620

Tack för den!
Så skönt när ens fördomar prickar rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera