Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Haha, du är för skön Babianen, hittar på och ljuger helt utan gränser. Inte konstigt att du har misslyckats så hårt i livet. Du kommer att ha det tufft resten av tiden, det känner jag på mig.

1) Vad är det som jag ljuger om?
2) Jag har man och barn, får sex, är snygg, har pengar, är känd på Flashback, vad mer kan man begära i livet?
3) Här är belägg för det som jag säger,
One-Third of College Women Are Virgins, Study Says
Citat:
(RNS) A new study of college women and dating finds that casualsexual encounters are prevalent, but close to a third of women on campusare virgins. "What is most surprising, perhaps, is that the college women in ourstudy are not the libertines that many media portrayals of unmarriedyoung adults would lead us to believe," reads a report conducted for theIndependent Women's Forum by the Institute for American Values. The national survey, released Thursday (July 26), found that 39percent of all college women said they had never had sexual intercourse.Nearly one-third -- 31 percent -- of seniors said they were virgins.Thirty-six percent of nonvirgins surveyed said they had not had sexualintercourse in the past month.
Citat:
Eighty-three percent of respondents agreed with the statement "Beingmarried is a very important goal for me." Sixty-three percent agreedthat "I would like to meet my future husband in college."
a) ni kan se att 30-40% av kvinnorna på universitet är oskulder.
b) av de som inte är oskulder har 40% inte haft sex den senaste månaden.
c) hur fittig är man om man är omgiven av män hela dagarna och vägrar ha sex (till och med fortsätter att vara oskuld) i flera år?