2016-04-16, 11:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Men kom igen nu, riktig brottsling? Han var ju totalt jävla inkompetent!

Hade jag fått bestämma så hade vi inte den här diskussionen, för psykopater som hamnar i brottsregistret skulle jag direkt satt på en anstalt resten av livet.

Fan vad mycket pengar vi skulle kunna sparat på det, förutom allt lidande. Till och med Svarten skulle mått bättre av det.
Jepp, båda han själv & alla som drabbats av honom är väl att betrakta som offer för psykiatrireformerna. Tidigare hade han förblivit inspärrad på psyket.
Citera
2016-04-16, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Bara tur tt han inte dödade i det fallet du tänker på, och han misshandlade även kvinnor brutalt. Dödshotade sin förläggare - jo nog var han mycket farlig. Ser man på hans historia blir ma beklämd - det hade varit bättre för alla parter om han hållits inlåst permanent.

Jo men att ha det ryktet då säger än del om våran nutid. Idag hade han varit en småkriminell avarage joe. Då var han en fruktad rikskändis.
Citera
2016-04-16, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Den gubben var ju inte bara misslyckad som människa, utan även som brottsling. Han kan möjligen ansetts lite underhållande för oss som slapp ha med honom att göra. Hej då Svarten!

Han har verkligen berikat det svenska folket som få andra, nu är vi tvugna att importera liknande talanger för att fortsätta hålla landet spännande för medborgarna Reinfeltstyle. Minns han rånade nån bank och cyklade vinglande därifrån på fyllan, samtidigt som han gick under benämningen "sveriges farligaste man" i dagspressen.
Vad ska journalisterna nu skriva om?
Citera
2016-04-16, 11:26
Medlem
Inte otroligt att en av våra mest kända psykiskt störda kriminella som med berått "mod" i 70årsåldern stött sig med den inporterade och skattefinansierade kriminaliteten?
Dock ingen saknad person, efter allt han gjort så förtjänar han att brinna i helvetet, om man tror på sånt.
Citera
2016-04-16, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Han har verkligen berikat det svenska folket som få andra, nu är vi tvugna att importera liknande talanger för att fortsätta hålla landet spännande för medborgarna Reinfeltstyle. Minns han rånade nån bank och cyklade vinglande därifrån på fyllan, samtidigt som han gick under benämningen "sveriges farligaste man" i dagspressen.
Vad ska journalisterna nu skriva om?
De får fortsätta tugga om Breiviks hungerstrejker, Playstationkrav och isoleringstortyr. Om det inte dyker upp någon svensk variant (vilket jag givetvis inte hoppas, men det är MSM-medias hemliga våta dröm - en vit ond brottsling för att få bort fokus från islam).
Citera
2016-04-16, 11:30
Medlem
oskrivnaoddss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Ja, där gick han ur världen. Tror ni han blivit ihjälslagen eller har han tagit livet av sig och fjuttat på ?

Hur kan man anlägga en brand om man först tar sig av daga?

Eller är det bara jag som inte förstår vad som menas med den teorin?!
Citera
2016-04-16, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskrivnaodds
Hur kan man anlägga en brand om man först tar sig av daga?

Eller är det bara jag som inte förstår vad som menas med den teorin?!
Det ska ha hörts bråk i lägenheten där Svarten med fruga befann sig. Brandkåren kallades dit då rök upptäcktes av omgivningen. I bostaden fann man Svarten död, frugan oskadd. Lär väl komma fram ev brottsorsak inom kort med tanke på att frugan är helskinnad och talför.
Citera
2016-04-16, 11:43
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Det ska ha hörts bråk i lägenheten där Svarten med fruga befann sig. Brandkåren kallades dit då rök upptäcktes av omgivningen. I bostaden fann man Svarten död, frugan oskadd. Lär väl komma fram ev brottsorsak inom kort med tanke på att frugan är helskinnad och talför.
Och visar det sig att det inte bara var en olycka lär hennes blogginlägg om att hans högsta önskan var att dö som en brinnande munk göra henne huvudmisstänkt.
Citera
2016-04-16, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
http://finest.se/nadensljus/2016/04/15/lasse-har-lamnat-oss/
Svartens fru skriver på sin blogg: "Han har sagt länge att han vill brinna som munkarna gör, han visar mig ofta på Youtube på en brinnande munk och så vill jag dö, säger han."

Jepp, låter som han fjuttat på sig själv. Kunde han väl gjort för 30-40 år sedan, och sparat massor med människor en massa lidande - för att inte tala om samhällskostnader. Men psykopaten tar inte livet av sig förrän han har något att vinna på det. I detta fallet ville han ta kommandot över cancern, och själv bestämma när det var dags att dö. Så brinna det fick han på slutet, vare sig det finns ett helvete efter detta eller ej.
Citera
2016-04-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Och visar det sig att det inte bara var en olycka lär hennes blogginlägg om att hans högsta önskan var att dö som en brinnande munk göra henne huvudmisstänkt.
Inte nödvändigtvis. Finner man inte spår av bensin på henne /droger i "munken" som kan tyda på att han blivit nedsövd, så skulle inte jag bli förvånad över att psykopaten gav sig själv lite aktiv dödshjälp.

Go with a flame, the Svartenbrandt style. Spektakulär in i det sista. Men nu är det slut.
Citera
2016-04-16, 11:54
Medlem
Burgesss avatar
Han var ju en av Sveriges sämsta rånare och förbrytare för han satt ju i fängelse hela sitt vuxna liv.

Han satte nog eld på sig själv och lägenheten. Killen hade ju cancer + att han var fattig som en kyrkråtta. Fick han inte som han ville hotade han folk. Hade han haft mer pengar hade alkoholproblemet också ökat.
Även om hans fru nu är huvudmisstänkt så tror jag nog att Svarten satte eld själv.

Dottern - Jackie Ferm - är hon också begränsat begåvad, eller är hon schysst? Någon som vet?
Citera
2016-04-16, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Han satte nog eld på sig själv och lägenheten. Killen hade ju cancer + att han var fattig som en kyrkråtta.
Frugan skriver på sin blogg att "han berättar dagligen om att han inte orkar utstå sina smärtor som dagligen plågar honom".

Det är nog självmord pga cancer - tror inte frugan är psykopat hon också. Snarare en slags masochist som ska "rädda" ett förlorat case. Som nu är lost for ever. Thank God.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in