2016-04-16, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Det kan man fråga sig, men om man ska bedöma av Bluebeast72:s resonemang är det en psykopatisk pappskalle som skiter fullständigt i alla andra. T.o.m sin familj.

Jag skulle väl kunna tycka att det finns fler riktiga brottslingar förstås.

En riktigt otrevlig människa har gått ur tiden, good riddance säger jag.
Han är dömd för misshandel på sin då 10-åriga dotter med mor, och senare misshandel mot en annan dotter, Jackie Ferm. Hade visst fem barn om jag inte missminner mig.
Citera
2016-04-16, 10:17
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Den gubben var ju inte bara misslyckad som människa, utan även som brottsling. Han kan möjligen ansetts lite underhållande för oss som slapp ha med honom att göra. Hej då Svarten!
Citera
2016-04-16, 10:20
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Sympatisk? Du verkar inte förstå vad en psykopat är kapabel till, Svarten var synnerligen manipulativ. Särskilt media gick på hans lögner ett flertal gånger. Intelligent var han, de brukar vara det, psykopaterna. Men tyvärr inte socialt kompetent. Men nu är han i alla fall borta, och ingen förutom hans alkisluder till flickvän gråter.

All heder, dra du åt pipsvängen!

Du har helt rätt. Det är pinsamt att det finns människor som ser honom som en kändis. De personerna vet verkligen inte vad de pratar om. En psykopat är jättetrevlig så länge du gör som han säger och han har nytta av dig, sas så länge du dansar efter hans pipa. Slutar du dansa för honom och helt plötsligt har egna åsikter som inte gynnar honom då får du se vad en psykopat är kapabel till.

Kände mig faktiskt lite glad när jag surfade in på Aftonbladet och såg att han var död. Sverige blev genast en bättre plats.

Det finns några hundra äkta psykopater i Sverige och de ska inte ha ett RIP när de dör. De förtjänar helt enkelt inte det.
Citera
2016-04-16, 10:21
Medlem
sotkycklings avatar
Det här var en glädjens nyhet att vakna upp till på morgonen!

Jag läste dottern Jackie Ferms bok "Rövardotter" förra sommaren, och har därigenom bildat mig min högst privata uppfattning om Lars. Vet att Jackie är mer försonlig i sin hållning till Lars i boken, men i det här fallet går det inte för mig att vara försonlig. Jag avskyr Lars. Kvinnomisshandlare och ett helt grandiost ego. Det finns så många offer för denna man. Och då är inte ens många av hans brott genom åren nämnda i boken.

Blir att fira att en samhällsplåga har gått ur tiden!
Citera
Medlem
Expressen/Aftonbladet går ut med en gemensam tack bullentin till Lars: Tack Gamle Svarten för alla löpsedlar och lösnummerförsäljning de senaste 50 åren!
Citera
Medlem
Belinea255s avatar
Han måste väl vart en av Sveriges sämsta bankrånare genom tiderna...
Citera
2016-04-16, 10:24
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja det ingår liksom en i liknade lisvstil o kunna vara det, du tror väl inte rymmningen 72/73 lyckats utan detta. Nej, en i den gamla stammen riktiga brottslingar har tyvärr passerat livets portar.
Men kom igen nu, riktig brottsling? Han var ju totalt jävla inkompetent!

Hade jag fått bestämma så hade vi inte den här diskussionen, för psykopater som hamnar i brottsregistret skulle jag direkt satt på en anstalt resten av livet.

Fan vad mycket pengar vi skulle kunna sparat på det, förutom allt lidande. Till och med Svarten skulle mått bättre av det.
Citera
2016-04-16, 10:30
Medlem
Bizmarcks avatar
Fan vad nice! Rätt åt den gamle samhällsparasiten!
Citera
2016-04-16, 10:40
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Bråk ska ha hörts i lägenheten, och sedan brann det. Utredning pågår:

https://www.youtube.com/watch?v=7llaTeVc3Cw

Psykopaten hann med både kristendomen och ett liv som buddhistisk munk, mellan kvinnomisshandel och väpnade rån. Vilket stolpskott. Bladder var han bra på, men någon sammanhållen personlighet var han definitivt inte. Bytte "livsroll" som andra byter underkläder, vilket är typiskt för psykopaten.
Har Karma ett finger med i spelet så blev han brutalt mördad av någon liten skit, kanske t o m en kvinna, som sedan anlade branden.

Han var definitivt en av de mest misslyckade brottslingarna, han torskade ju på allt, ett praktklantarsle, och gjorde mest riktiga idiotgrejer. känd blev han bara för att han var en sådan idiot att det blev rubriker och han var stolt över det. Jag gissar att Bluebeast var den där enda personen som lite nervöst fnittrade när svarten misslyckades som ståuppkomiker, den karriären blev ju ocks lika misslyckad som allt annat han tog sig till.
Citera
2016-04-16, 10:54
Medlem
Är det någon som kan vara snäll och länka till sambons blogg?
Citera
2016-04-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel

http://finest.se/nadensljus/
Citera
2016-04-16, 11:02
Medlem
Fishyyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
http://finest.se/nadensljus/2016/04/15/lasse-har-lamnat-oss/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in