2016-04-16, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Var hittar man en neonblå afroperuk? Varför väljer man något så uppseendeväckande? Kan det vara något som han stulit från After Dark-Christer?
-Buttericks? Gorbatjovmaskerna var väl utsålda..
Senast redigerad av OberynMartell 2016-04-16 kl. 09:53.
Citera
2016-04-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja det ingår liksom en i liknade lisvstil o kunna vara det, du tror väl inte rymmningen 72/73 lyckats utan detta. Nej, en i den gamla stammen riktiga brottslingar har tyvärr passerat livets portar.
Vad menas med "riktig brottsling"?
Citera
2016-04-16, 09:54
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tråkigt o ovärdig slut en av Sveriges genom tiderna kändaste o envisaste brottslingar. Nog för kvaliten dalade sista åren, ideerna blev sämre o utförandet än sämre. Men all heder åt lars som aldrig vek ner sig utan gick den krokiga vägen livet ut. Sorry för er rosenröda gossar som jublar, hatar brottslingar osv osv, i mina ögon var karln är reko kille som hamnat fel redan i tidiga år.

Träffade han ett par ggr genom livet, alltid påläst, sympatisk o vaken.

Vila i frid Svarten.
Antar att du inte tillhörde den ganska stora krets av personer som försökte hjälpa honom och som tack misshandlades och i vissa fall fick men i åratal?

(Måste erkänna att jag har jävligt svårt för folk som romantiserar brottslingar och allmänna kräk...)
Citera
2016-04-16, 09:54
Medlem
Choleras avatar
Inte en dag för tidigt.
Citera
2016-04-16, 09:56
Medlem
Overminds avatar
Hoppas det gjorde jävligt ont för honom. Han brinner nog i helvetet nu. Kriminella svin.

Det är säkerligen kärringen hans som satte eld på honom. Blir spännande att följa detta.
Citera
2016-04-16, 09:57
Medlem
Scrofas avatar
Jahapp. Bra, antar jag.
Citera
2016-04-16, 09:57
Medlem
Doktorphils avatar
Karma så det föreslår

synd bara att det inte hände för 30 år sen

Inte saknad av någon utom hans korkade fru och möjligen hans puckade dotter
Citera
2016-04-16, 09:58
Avstängd
Knivur-273s avatar
Han rånade posten i min stad en gång den fan. Fast att han var känd. På själva Storgatan.

Tur för Lars-Inge Svartenbrandt, att jag inte var lagstiftare och domare, för då skulle hans brottskarriär ändats tidigare.

Eller så kunde det blivit hans räddning.
Citera
2016-04-16, 10:00
Medlem
SpecialEditions avatar
Har säkert redan nämnts men lyssna gärna på P3-dokumentär om Svartenbrandt. Det är inget försvar men han hade en tuff uppväxt som satte sina spår.
Citera
2016-04-16, 10:01
Medlem
Ratis avatar
Så det var självmord pga av cancern?
Citera
2016-04-16, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Så det var självmord pga av cancern?
Bråk ska ha hörts i lägenheten, och sedan brann det. Utredning pågår:

https://www.youtube.com/watch?v=7llaTeVc3Cw

Psykopaten hann med både kristendomen och ett liv som buddhistisk munk, mellan kvinnomisshandel och väpnade rån. Vilket stolpskott. Bladder var han bra på, men någon sammanhållen personlighet var han definitivt inte. Bytte "livsroll" som andra byter underkläder, vilket är typiskt för psykopaten.
Citera
2016-04-16, 10:10
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Vad menas med "riktig brottsling"?
Det kan man fråga sig, men om man ska bedöma av Bluebeast72:s resonemang är det en psykopatisk pappskalle som skiter fullständigt i alla andra. T.o.m sin familj.

Jag skulle väl kunna tycka att det finns fler riktiga brottslingar förstås.

En riktigt otrevlig människa har gått ur tiden, good riddance säger jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in