Citat:
Ursprungligen postat av
Hizir
Nu får vi helt enkelt befinna oss i den värld vi lever i. Kommer man besegra nazismen, islamismen eller en annan extremistgrupp? Nej, vi kommer inte kunna det, hade vi lyckatas skulle den bli begravd då Hitler dog.
Sverige har släppt in för många andra pajas i olika maktpostioner så det spelar ingen roll vad man gör idag.
Hellre tusen Kaplan en Özz Nujen, Kurdo Baksi och Nalin Pekgul som är öppet svenskhatare, det är det språket ni förstår har jag märkt. Ju mer Özz vanärar er dest mer lyfts han till skyarna era SD- troll som han säger. Era små nazister som han säger. Jag är svensk, alla är svenskar men ingen kan vara kurd som inte kommer från Kurdistan säger han rakt i ansiktet på er. Med det menar han, jag skiter er i mun. Så ska man tydligen ta svensken har jag märkt.
Klart vi befinner oss i en värld där man får finna sig i att det finns idioter som har extremistiska
åsikter. Inget snack om den saken. Men det betyder inte att man måste tacka och bocka och
inte försöka göra något åt det.
Jo Sverige och svenskarna har levt lite i en skyddad verkstad en ganska lång tid. Att det finns
pajasar i maktpositioner oavsett hudfärg/religion är också sant. Özz har jag inte mycket till
övers för, Kurdo likaså. Men Nalin Pekgul verkar ha huvudet på skaft. Om inte annat så både
såg och varnade hon för längesedan om Kaplans islamistsympatier och berättade om hans
dolda agendor. Och se på fan, hon hade rätt. Men jag tror faktiskt inte att varken Özz, Kurdo
eller Nalin hatar Sverige. Inte på samma sätt som du verkar göra det iallafall. Det stora
problemet är att många svenska politiker verkar tro att islam och muslimer kan tämjas
till att rösta på dom, om dom bara får några representanter i respektive parti. Något som
islamister utnyttjar till sin fördel genom att säga att dom representerar muslimer i Sverige.
Nu gör dom inte det och sådana som Kaplan, Waberi, Musa, Doubakil m fl. är, precis som du,
inget annat än råttor som utnyttjar Sverige till sin egen fördel. Parasiter.
Du kanske skulle ta och åka en sväng till Turkiet och bosätta dig där och drömma ett nytt
Ottomanskt rike. Ta med dig Kaplan och alla andra Turkiska extremister när du ändå håller
på och flyttar. Men räkna kallt med att ni blir stoppade långt innan ni kommer till Wien
denna gång.