Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Min reaktion också, det måste bara finnas mer substans annars är det rent löjeväckande.
Nej, det som framkommit idag är säkert allt. Finns inte mer.
Detta är vad Björn Hurtig tror att han ska få en ny rättegång genom.
Detta och inte mer ska leda till att livstidsdomen upphävs och Nero går ut som en
fri man igen.
Man får inte begära för mycket av våra svenska advokater. I synnerhet inte när de fått
ett fall som Nerijus på halsen.
Björne kan ju knappast uträtta några underverk utifrån dessa usla förutsättningar.
Han kan inte trolla direkt.
Nej, förvänta er inte mer i "godispåsen" än vad som redan fått smakas på.
Det blir inte bättre än så här.