Citat:
Ursprungligen postat av
gshumway
Jag tycker inte att man får någon kick av metamfetamin, utan effekten smyger sig på, fast å andra sidan så sitter den i mycket längre. Metamfetamin är drygare, men det har varit ganska dyrt de gångerna som jag har sprungit på det. (Att du inte får någon kick gäller naturligtvis inte om du röker metan, för då smäller det till...)
Det är inte ofta som jag får svår ångest under AT:n, eller så lyckas jag sova bort den. Mat, sömn, alkohol och diazepam brukar lindra när jag mår dåligt.
Du får ju en mycket hårdare kick om du dricker eller snortar metan, hade ett halvt hegge meta direkt från USA och det va bra bara stora genomskinliga kristaller och efter jag hade vart vaken fem dygn och va helt snurrig så hade jag kanske 3-4 g kvar av det och skulle bara ta en liten 0.2 i vatten o dricka tänkte jag men när jag häller ut metan så har det blivit som en klump utav allt för jag hade spillt ut en öl på mitt amsterdam kuvert jag hade och då hade det blivit fuktigt så allt blev mer som en stor klump o när jag bara ska få ut en liten liten bit så ramlar allt ner i mitt glas.... snurrig som jag va så försökte jag rädda det sista som inte han o lösas upp o det va kanske max en 0.5 så jag spär ut det som hamnade i glaset till 2 glas och drar i mig hela det ena glaset och det va nog utan att överdriva minst 1 g kanske 1.5 g och efter 30-40 min så är jag så påtänd att jag inte vet vad ja heter och fick såna hallisar att mina kompisar som oxå va riktigt påtända blev rädda att jag skulle dö, tror att min temp gick upp till 41,3 grader och dom slängde in mig i ett iskallt bad så fick ja sitta där 30 min sen kom jag ut och gick runt sen helt plötsligt somnar jag bara på soffan o vaknar 3 timmar senare och har inte en blekaste om vart jag är....
så svälj en 0.2 om den är bra så får du en rejäl kick och helt påtänd i 4 timmar...
röker du den blir du mera chill och kan röka hur mkt som helst och sväljer du det som jag gjorde så räcker det med 0.5 så kan du dö för det är så potent så inget tjaffs om att den slår hårdare om du röker den... snorta den så känns det som öga ska ploppa ut för det är så JÄVLA starkt.....