Citat:
Mehmet Kaplan gör som många andra fega islamister i väst brukar göra: Han säger exakt det folk vill höra på TV och gör helt annorlunda utanför TV-rutan.. Å ena sedan "tar han avstånd" från alla de ideologier som de extrema organisationerna han umgås med står för, samtidigt som han kontinuerligt fortsätter sitt umgänge med och stöd till dessa organisationer.
Som en person med invandrarbakgrund så syns mönstret klart och tydligt för mig och har även en skrämmande liknelse med islamo-fascisterna från mitt ursprungsland. Nämligen att han blåljuger alla er naiva svenskar rakt upp i ansiktet som med hull och hår accepterar hans lögner och bortförklaringar. Det är precis på detta sätt islamister fungerar. De ljuger, slingrar sig, kommer med skeva bortförklaringar och försöker säga exakt det de tror att folk vill höra så att de i fred kan fortsätta med sin anti-demokratiska agenda.
Han ljuger er alla rakt upp i ansiktet! Hur fan kan ni passivt se på när slingriga islamister äter igenom detta land från insidan som maskar i ett ruttet äpple?? SKÄMS! Visa lite stake och ryggrad för fan!!
Som en person med invandrarbakgrund så syns mönstret klart och tydligt för mig och har även en skrämmande liknelse med islamo-fascisterna från mitt ursprungsland. Nämligen att han blåljuger alla er naiva svenskar rakt upp i ansiktet som med hull och hår accepterar hans lögner och bortförklaringar. Det är precis på detta sätt islamister fungerar. De ljuger, slingrar sig, kommer med skeva bortförklaringar och försöker säga exakt det de tror att folk vill höra så att de i fred kan fortsätta med sin anti-demokratiska agenda.
Han ljuger er alla rakt upp i ansiktet! Hur fan kan ni passivt se på när slingriga islamister äter igenom detta land från insidan som maskar i ett ruttet äpple?? SKÄMS! Visa lite stake och ryggrad för fan!!
Det är en jävla tur att det finns människor som rakryggat står upp mot allt vansinne som florerar i media eller inom riksdagen.
Jag tror att dom flesta svenskar som protesterar är väldigt tacksamma för er som har invandrarbakgrund men är del av samhället och är svenska medborgare. Utan er hade de "klagande" etniska svenskarna hängts högt, troligen av andra etniska svenskar och i det inbillade högre syftet.
Hur jävla svårt är det att inse att en nation är beroende av sina invånare, sammanhållningen bland folket osv.
Kaplan talar hellre om det turkiska civilsamhället, det säger allt.