2016-04-10, 21:18
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
Joshua ser stenhård ut.

Joshua är en riktig jävla best. Han kommer bli en superstjärna om han är "the real deal". Vill se honom de allra bästa så snart som möjligt.
Citera
2016-04-14, 07:35
Medlem
Jaha,då var Pacmans boxningskarriär över... Eller??? Tror ni det finns en chans (risk) att det blir några flera matcher? Vad jag hört så måste man fyllt 40 för att få bli president i Filippinerna. Så jag ser det inte som helt omöjligt att han skulle ta en fight till om motståndet är det rätta. Misstänker att Bob har en plan för det hela.

Herre Gud vilken show Tyson Fury o Co bjöd på igår. Frank Warren har steppat upp i kampen mot Hearns. Vilda smockor till höger o vänster.. Kommer bli kul o följa
Citera
2016-04-14, 12:47
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Jaha,då var Pacmans boxningskarriär över... Eller??? Tror ni det finns en chans (risk) att det blir några flera matcher? Vad jag hört så måste man fyllt 40 för att få bli president i Filippinerna. Så jag ser det inte som helt omöjligt att han skulle ta en fight till om motståndet är det rätta. Misstänker att Bob har en plan för det hela.

Herre Gud vilken show Tyson Fury o Co bjöd på igår. Frank Warren har steppat upp i kampen mot Hearns. Vilda smockor till höger o vänster.. Kommer bli kul o följa
Var och när bjöd TF på show, vad har jag missat?
Citera
2016-04-14, 13:42
Medlem
bravehs avatar
Citat:

Efter i lördags så är vi väl alla otroligt sugna på Mayweather - Pacman 2? Det som jag funderat på är att både Pacman och Mayweather måste ha fullföljt sina kontrakt med HBO och Showtime vilket betyder att de skulle kunna producera ppv:n själva och inte behöva dela med sig av pengarna.

Marquez vs. Pacquiao 5 hade inte heller varit helt fel.
Citera
2016-04-14, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Igår så hade box nation PK. Rena cirkusen
Finns på Youtube
Citera
2016-04-14, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukash

Här är The Gipsy King! https://www.youtube.com/watch?v=D0ch1IIr_nk
Citera
2016-04-14, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Efter i lördags så är vi väl alla otroligt sugna på Mayweather - Pacman 2? Det som jag funderat på är att både Pacman och Mayweather måste ha fullföljt sina kontrakt med HBO och Showtime vilket betyder att de skulle kunna producera ppv:n själva och inte behöva dela med sig av pengarna.

Marquez vs. Pacquiao 5 hade inte heller varit helt fel.

Absolut inte. Bland de bästa fighter jag sett!
Marquez har det varit helt tyst om . Vet du något ?
Citera
2016-04-14, 20:23
Medlem
Marquez har fått operera knäet. Han har sagt att han vill gå sina sista matcher i år.
Citera
2016-04-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krillekrok77
Marquez har fått operera knäet. Han har sagt att han vill gå sina sista matcher i år.
Ok Tack
Citera
2016-04-14, 23:12
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:
Här är The Gipsy King! https://www.youtube.com/watch?v=D0ch1IIr_nk

The King has spoken!
Citera
2016-04-15, 00:38
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
The King has spoken!

Jag undrar hur Tyson tar en förlust? Han verkar inte helt stabil....Tyson snackar så himla mycket så skadeglädjen hos många fans kommer vara enorm om han torskar. Inte helt säker på att han tar Wlad i returmatchen.
Citera
2016-04-15, 00:53
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Jag undrar hur Tyson tar en förlust? Han verkar inte helt stabil....Tyson snackar så himla mycket så skadeglädjen hos många fans kommer vara enorm om han torskar. Inte helt säker på att han tar Wlad i returmatchen.

Han skulle sjunka med skeppet som en äkta kapten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in