2016-04-11, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Din första mening är åt helvete.

Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande även om jag varit i några halvseriösa relationer på några månader. Jag hade skitit i henne om jag känt mig illa behandlad, så enkelt. Botten är alltid nära för mig.
jo men träffar du en tjej som du inte känner att det fungerar med efter ett tag så gör man slut och går vidare för sin egen skull , det finns gott om tjejer och många av de är riktigt bra människor , har du träffat på några som du inte har passat i hop med efter varandra så har du bara haft en maximal otur , och den oturen kan drabba alla människor i livet och i förhållanden . du startar ett förhållande med någon du tycker om att gillar att umgås med i vardagen och med tiden så växer man ihop eller i från varandra . det är inte så svåra grejer !!! går man halva vägen var och visar att man bryr sej i sin partner så får du kärlek tillbaka garanterat finns så många ensamma tjejer där ute som längtar efter en kille att få vara nära så ändrar du din syn mot de och bjuder lite på dej själv så kommer du inte att behöva vara ensamen så länge till i ditt liv .
Citera
2016-04-11, 22:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag vet inte längre min vän. Börjar kvinnor att jaga efter män? Sen vaknade du eller nåt.
Ingenstans jagar kvinnor efter män.

Jag har både jobb och bostad.

1) Efter 25-30 kan kvinnor inte leva på sina föräldrar eller CSN då måste de börja jobba och för att slippa det vill de skaffa sig en man som försörjer dem.

2) Kvinnor över 30 har jobbat i flera år och är desperata efter att slippa det så de tar i princip vilken man som helst som har ett fast jobb. Om du har fast jobb + bostad kommer de att ragga på dig.

3) Då får du marknadsföra att du har det.

Citat:
Jag vill bli uppskattad en gång i livet bara, förstår du? Tänk om en tjej skulle baka bullar till mig eller dra ihop en trerätters, fylla lägenheten med doften av god mat och så när jag kommer hem står hon där i solljuset i sin blommiga klänning med trosorna synliga under den silkeslena klänningen, glad vänder hon sig om och tar emot mig med en varm kram och säger att jag äntligen är hemma.

1) Kan du länka till någon video som visar det som du vill ha? För jag fattar inte grejen.

2) Jag tror att du (typ alla män) har orealistiska förväntningar på kvinnor som beror på TV och filmer.

Citat:
Vad roligt med barn, mina barn kommer jag aldrig att få se. Jävla fittkvinna. Förlåt, men du är fan en jävla kvinna som jag inte kan svära åt men faan jag gör det ändå helvete. Fitta. Jag hatar att ni har det så enkelt. Billiga ettöresluder.

Man var mer nyfiken på varandra förr i tiden, det räcker med tio år tillbaka i tiden, helst i början av 2000-talet även om jag var väldigt ung då. Jag minns den tiden som en glad period i livet men allt är verkligen borta och man väntar på att dö, jag hade velat ta bakvägen ut och somna om till en kass VHS som låter alldeles för högt. Så sitter man där med dålig belysning och flottig skinnsoffa, och det måste vara bottenplan, annars funkar det inte. Det ska ha regnat kraftigt dagarna innan också och snart ska en ny solig period börja, med nya glada aktiviteter, men alla får inte uppleva det. Ungefär så känns det. Ungefär så skulle jag vilja att det avslutades. Ingen ska vilja nå mig.

Lol wut? I början på 2000 talet var alla kvinnor feminister och det var extremt PK. Det var typ inte PK att ha en pojkvän. Det var en hemsk tid.
Senast redigerad av Babianen 2016-04-11 kl. 23:00.
Citera
2016-04-11, 22:47
Bannlyst
hur gammal är du ?
Citera
2016-04-12, 00:34
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ingen har skyldighet att gilla mig men nu för tiden är det så pass svårt att träffa någon att minsta lilla gnäll tolkas som att det inte är en rättighet. Det är ingen rättighet, men för mig är trösklarna att tycka om någon betydligt lägre, sen får ju förvirrade halvapor kalla mig för desperat eller nåt annat men att slänga upp rättighetsargumentet är bara efterblivet när du själv vet om att det är omöjligt att träffa nån, inte bara för mig, utan får många i det här landet.
Det är inte omöjligt att träfa någon om man är trevlig och sympatisk. Du är dock lika sympatisk som en rabiessmittad amstaff som snedtrippat på fultjack så jag förstår ditt "dilemma".
Senast redigerad av Cineasten 2016-04-12 kl. 00:36.
Citera
2016-04-12, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Sure, men om du har jobb, bostad och ser respektabel ut ska det inte vara några problem för dig. Kanske har du för höga utseendekrav?
Nej helt normala, jag tar det jag får, om jag får nåt. Fula, feta, otrevliga, smala, efterhängsna, utbildade, lågutbildade osv, det spelar inte roll. Det finns inte en enda tjej därute, det är oroväckande på riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Så du blir dumpad på löpande band och ofta förstår du inte ens varför. Utan kvinnan slår till som en klar blixt. samtidigt som du säger dig vara en 8a.

Well chirho, du är en väldigt hatisk individ. Kanske personligheten som förstör för dig?
Jag blir aldrig dumpad då jag aldrig haft en riktig relation. Men dissad händer hela tiden och jag tar inte kontakt med kvinnor längre. För det ger ingenting. De kan dra åt helvete allihopa. Vanliga försörjningsrelationer där jag varit tvungen att betala för hennes horiga uppehälle har fungerat men i slutändan har hon avslutat skiten.
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
hur gammal är du ?

Det du skriver högre upp är ren lögn. Det finns inga tjejer som längtar efter en kille. De har massor med killar i kö som vill slicka deras nyrakade fittor helt gratis, men de vill inte. Det spelar nästan inte roll vem han är. Kvinnor ska ju alltid sägas duga som de är men jag kan inte duga för en enda jävla kärringjävel och det gör hela bilden osannolik.

Jag hoppas vi går in i ett tredje världskrig.
Citera
2016-04-12, 17:25
Bannlyst
Citat:

Det du skriver högre upp är ren lögn. Det finns inga tjejer som längtar efter en kille. De har massor med killar i kö som vill slicka deras nyrakade fittor helt gratis, men de vill inte. Det spelar nästan inte roll vem han är. Kvinnor ska ju alltid sägas duga som de är men jag kan inte duga för en enda jävla kärringjävel och det gör hela bilden osannolik.

Jag hoppas vi går in i ett tredje världskrig.
nej det är inte en ren lögn !!!! finns många helt vanliga tjejer som verkligen vill ha en helt vanlig kille som bryr sej om de !!!! klart tjejer har det lättare och kan välja enklare , men det utnyttjar inte alla tjejer alls och har du träffat på sådana så har du haft otur helt enkelt .... testa att ragga på de lite äldre kvinnorna så kommer du märka detta , de är inte lika veliga och vet ofta vad de vill ha men ditt största problem nu är att du måste kasta ditt pissmående och dåliga humör långt långt bort . försöka må lite bättre och sedan hitta din vän för livet jag lovar att det inte är kört på nått sätt för dej ........... det är en ny dag i morgon , försök att rycka upp dej att må bättre så kan jag bjuda på fler tipps när du känner att du vill gå vidare och leta efter någon tjej som gillar dej
Citera
2016-04-12, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
nej det är inte en ren lögn !!!! finns många helt vanliga tjejer som verkligen vill ha en helt vanlig kille som bryr sej om de !!!! klart tjejer har det lättare och kan välja enklare , men det utnyttjar inte alla tjejer alls och har du träffat på sådana så har du haft otur helt enkelt .... testa att ragga på de lite äldre kvinnorna så kommer du märka detta , de är inte lika veliga och vet ofta vad de vill ha men ditt största problem nu är att du måste kasta ditt pissmående och dåliga humör långt långt bort . försöka må lite bättre och sedan hitta din vän för livet jag lovar att det inte är kört på nått sätt för dej ........... det är en ny dag i morgon , försök att rycka upp dej att må bättre så kan jag bjuda på fler tipps när du känner att du vill gå vidare och leta efter någon tjej som gillar dej
Så jävla ironiskt, de enda kvinnorna jag varit med har alla varit tredjehandssorteringen över 30 och som knappt är begagnade längre. Jag trodde att de skulle ha lite mer vett i skallen men de har allihopa krävt stor kuk, stor plånbok, försörjning, att jag ska leverera hela tiden och uppvakta dem. Man kan aldrig vila och ta det lugnt. När man är med kvinnor är allt ett rollspel som kvinnor uppfattar är mitt riktiga jag, de har ingen aning om hur illa det är.
Citera
2016-04-12, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Efter 25-30 kan kvinnor inte leva på sina föräldrar eller CSN då måste de börja jobba och för att slippa det vill de skaffa sig en man som försörjer dem.

2) Kvinnor över 30 har jobbat i flera år och är desperata efter att slippa det så de tar i princip vilken man som helst som har ett fast jobb. Om du har fast jobb + bostad kommer de att ragga på dig.

3) Då får du marknadsföra att du har det.
Neeej glöm det. Ingen kärring raggar på killar, de får sitt håriga uppehälle finansierat av staten så de behöver inte killar längre. Det finns inte en enda singeltjej som vill ha en relation längre. De vill slippa killar så mycket det går.

Vet inte vad mer som finns att säga. Kvinnor har inga problem, de får allt serverat gratis och ändå gnäller de. De förtjänar att hatas.
Citera
2016-04-12, 18:23
Bannlyst
Tänk om det fanns horhus i Sverige, jag skulle må mycket bättre och slippa att bli dissad varje gång, förnedra mig till att prata med otrevliga horkvinnor som tror för högt om sig själv och massa tramsande fram och tillbaka.
Citera
2016-04-12, 18:37
Bannlyst
Citat:
Tänk om det fanns horhus i Sverige, jag skulle må mycket bättre och slippa att bli dissad varje gång, förnedra mig till att prata med otrevliga horkvinnor som tror för högt om sig själv och massa tramsande fram och tillbaka.
Månge vet detta men där finns horor. Kolla i trådarna här på FB för tips och annat.
Citera
2016-04-12, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Månge vet detta men där finns horor. Kolla i trådarna här på FB för tips och annat.
Var då? Jag tänker att det är mer som i Tyskland.
Citera
2016-04-12, 18:43
Bannlyst
Citat:
Var då? Jag tänker att det är mer som i Tyskland.
Jag har ingen bra koll på det men där finns prostitutionstrådar som vet mer om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in