Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Sure, men om du har jobb, bostad och ser respektabel ut ska det inte vara några problem för dig. Kanske har du för höga utseendekrav?
Nej helt normala, jag tar det jag får, om jag får nåt. Fula, feta, otrevliga, smala, efterhängsna, utbildade, lågutbildade osv, det spelar inte roll. Det finns inte en enda tjej därute, det är oroväckande på riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Så du blir dumpad på löpande band och ofta förstår du inte ens varför. Utan kvinnan slår till som en klar blixt. samtidigt som du säger dig vara en 8a.
Well chirho, du är en väldigt hatisk individ. Kanske personligheten som förstör för dig?
Jag blir aldrig dumpad då jag aldrig haft en riktig relation. Men dissad händer hela tiden och jag tar inte kontakt med kvinnor längre. För det ger ingenting. De kan dra åt helvete allihopa. Vanliga försörjningsrelationer där jag varit tvungen att betala för hennes horiga uppehälle har fungerat men i slutändan har hon avslutat skiten.
Citat:
Ursprungligen postat av
frifart
hur gammal är du ?
Det du skriver högre upp är ren lögn. Det finns inga tjejer som längtar efter en kille. De har massor med killar i kö som vill slicka deras nyrakade fittor helt gratis, men de vill inte. Det spelar nästan inte roll vem han är. Kvinnor ska ju alltid sägas duga som de är men jag kan inte duga för en enda jävla kärringjävel och det gör hela bilden osannolik.
Jag hoppas vi går in i ett tredje världskrig.