2016-04-11, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Ehh kolla matchen en gång till tack! AIK skaffade en jättechans på den hörnan och inget mål! 1-0 kom när AIK skjöt på en blåvitt spelare och ut

Det är möjligt, kommer inte ihåg exakt, så du kanske har rätt.
Citera
2016-04-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Solklart gult på Aleesami där så klart, samtidigt är hans första gula lite halvlöjligt. Ja, det är nya direktiv i år men det är väl klart man blir förbannad om man får en hörna mot sig trots att man inte varit i närheten av att nudda bollen och att dessutom Haukur får den på en utsträckt arm.

/feldgrau

Håller med så sjukt mycket om denna.
Citera
2016-04-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
jag själv är betydligt mer nöjd över att inte förlora detta då min övertygelse som sagt var total.

Jag har alltid en väldigt stark övertygelse om att det skall gå åt helvete mot AIK. Det är en av de mest ohälsosamma matcherna varje år att kolla på för mig, alltid en jobbig match. Skönt att den är så att säga överstökad.

Ishi har väldigt trevlig höger, hur många poäng fick han idag? Han slog väl hörnorna?

Tobbes första var klass, och Albaeks vänster är i samma klass som Ishis höger. Grym leverans(x2), hade gärna velat se honom vara med mer i spelet dock, förhoppningsvis kommer det framöver, spelet behöver förbättras.
Citera
2016-04-11, 22:06
Medlem
Tonyos avatar
Vad gör Malmö egentligen? Jag trodde att man ville vinna där nere, inte bara delta..
Citera
2016-04-11, 22:09
Medlem
junkbords avatar
Den store Titanen Hjalmar Jonsson har f.ö. gjort fler mål än tilltänkte skytteligevinnaren vidar örn kjartansson.
Citera
2016-04-11, 22:16
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Det där är någonting som nästan förtjänar en egen tråd, domarna lägger ribban på gränsen där spelarna måste agera lobotomerade för att inte få gult kort och hade jag var Aleesami i den situationen hade jag blivit ursinnig och vetskapen om att den reaktionen skulle kosta hade bara provocerat en ännu mer. Urlöjligt.

Dessutom är det så sjukt löjligt att det främst är yviga gester som bestraffas, samtidigt som det verkar som att spelarna kan skrika åt/vara arga på domaren så länge de håller ner armarna.

Herregud, kolla på en sån dåre som Seb Eriksson (kan det här vara årets fotbollsbild, inte från dagens match dock ) som inte kan hålla käft en sekund och antagligen klagar på varje domslut emot oss, men bara för att han tvångshåller armarna i byxlinningen (troligen bara på grund av de nya direktiven) så klarar han sig.

/feldgrau
Citera
2016-04-11, 22:22
Medlem
Man ser ju redan framemot säsongen 2017. Vi och HIF åker ur i år, TFF och ÄFF hänger kvar och BoIS går upp. Superskånskan...
Senast redigerad av Kommunistfittan 2016-04-11 kl. 22:51.
Citera
2016-04-11, 22:27
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Man ser ju redan framemot mot säsongen 2017. Vi och HIF åker ur i år, TFF och ÄFF hänger kvar och BoIS går upp. Superskånskan...

Blir ju skönt att slippa en del av norrlandslagen och plastmattorna i alla fall
Citera
2016-04-11, 22:28
Medlem
groovesnuss avatar
Ostbåge var fan sämst! Han silade ju alla 3 målen, det sista var ju parodi på målvaktsarbete.
Citera
2016-04-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Man ser ju redan framemot mot säsongen 2017. Vi och HIF åker ur i år, TFF och ÄFF hänger kvar och BoIS går upp. Superskånskan...

haha - ja fyfan vad grymt!
Citera
2016-04-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ostbåge var fan sämst! Han silade ju alla 3 målen, det sista var ju parodi på målvaktsarbete.
Tamigfan den värsta tabbe jag sett på evigheter. Vad fan, hade ju räckt med att bara greppa bollen så har han den. Han får ju till och med Isaksson att framstå som ett geni med det ingripandet
Citera
2016-04-11, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Nisses volleyfint borde bli årets fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in