2016-04-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamsTrams
YT sitter troligtvis på loggar som DIREKT kan fälla gärningsbl*ttarna.
Vad jag förstår är de identifierade och daltade med sedan länge.
Citera
2016-04-09, 22:27
Bannlyst
Den andra tjejen heter Janice Moraga.
Citera
2016-04-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Hur kan du vara så säker på det? Svenska tjejer kan vara riktiga fullblods bitchar mot varandra ibland, trust me, jag har två syrror!

För jävligt naturligtvis.

edit: ah, så det var någon I d a som var ena GM?

Att alla är så jävla säkra på att det måste vara tjejer med invandrarbakgrund förbryllar måste jag säga, har ni aldrig sett brudar jävlas? De kan vara riktiga ärkesvin mot varandra, oftast är det naturligtvis indirekta attacker t ex, skitsnack, ryktesspridning och utfrysning.
Det var väl mest deras språk som förbryllade etnicitetsdetektiverna. Senare visade det sig handla om mer eller mindre vitt skräp.

Sedan ligger det här ändå ett par snäpp över "vanligt" bitcheri. Visst kan tjejer i alla åldrar och av alla sorter vara riktigt jävliga men här sparkar de en liten tjej i huvudet, spottar på henne och brister tillsammans ut i skratt. Hade varit chockerande oavsett kön och ålder på GM. Och extremt inkompatibelt med någon form av sunt samhälle.
Citera
2016-04-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Vad jag förstår är de identifierade och daltade med sedan länge.

Ah vad trevligt, då finns det ju FUP och DOM att anskaffa (samt ladda upp).

Kan nån som har bättre ekonomi (och kunskap) än jag ta och beställa och lägga upp detta så att tråden kan få lite mer "personlig prägel"?
Citera
2016-04-09, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Den andra tjejen heter Janice Moraga.

Det tror jag inte på förrän jag får se dokumenten på domen.
Citera
2016-04-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Att alla är så jävla säkra på att det måste vara tjejer med invandrarbakgrund förbryllar måste jag säga, har ni aldrig sett brudar jävlas?

Jodå, men språket... Det som sägs i videon är RIKTIG jävla blattesvenska!
Citera
2016-04-09, 22:47
Bannlyst
Isa Palmblad och Janice Moraga var dom som misshandlade tjejen för er som inte orkar läsa igenom tråden .
Citera
2016-04-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamsTrams
Ah vad trevligt, då finns det ju FUP och DOM att anskaffa (samt ladda upp).

Kan nån som har bättre ekonomi (och kunskap) än jag ta och beställa och lägga upp detta så att tråden kan få lite mer "personlig prägel"?

Varför skulle det finnas det för menar du? Socialtjänsten sköter biten numer, frågan är hur mycket dom har råd att dalta. Den ena flickan verkar vara mer i behov av dalt än den andra.
Citera
2016-04-09, 22:51
Medlem
SneakyBeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Isa Palmblad och Janice Moraga var dom som misshandlade tjejen för er som inte orkar läsa igenom tråden .
Finns det några uppgifter om denna Moraga nånstans?
Ratsit kammade 0 på båda två.

EDIT: eller det kanske är jag som är puckad, man kanske måste var myndig eller nåt för att hamna där?
Senast redigerad av SneakyBeaky 2016-04-09 kl. 22:55.
Citera
2016-04-09, 22:51
Medlem
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...18922893_o.jpg

Är tjejen till höger Janice?
Citera
2016-04-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Varför skulle det finnas det för menar du?

personen jag besvarade uppgav att ärendet tagits upp och daltats med redan. Det betyder på "Medvetandesvenska" att ärendet valsat igenom rättsväsendet och genererat en tramsdom redan. Därav så finns det dokument på det.

Citat:
Socialtjänsten sköter biten numer,

Nej, Socialtjänsten tar över när Rättssystemet gjort sitt.
Rättsfall tas alltid hand om av rättssystemet först, och det är dokumentationen kring det jag efterfrågar.

Citat:
frågan är hur mycket dom har råd att dalta. Den ena flickan verkar vara mer i behov av dalt än den andra.

Both of them will be history when the documents become available.
Citera
2016-04-09, 22:57
Bannlyst
https://www.facebook.com/gabbeeeethegod/posts/973981222657172?fref=nf&pnref=story filmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in