Citat:
Ursprungligen postat av
Neverwas
Jag tyckte verbala utprövningen var svår. Jag har skrivit 1.9 på verbala som högst och 1.7 som lägst
Vad har du själv för poäng?
1,75. Förstår fan inte hur 2,0

r gör det. Sjuk respekt till dom. Tycker det är svårt att minska antalet fel man gör nu.