2016-04-08, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Nu har jag inga aktier i bolaget och har aldrig haft men det är väl sista hoppet för dom har.

Om det inte blir något med hp, tänk nästa gång dom kommer dragandes med ännu en NE för att överleva. Det lär ju bli ännu värre än vad det är nu.

Nae det tror jag inte... Däremot så har alla verkligen hakat upp sig på att det enbart är HP som gäller! Va ju uppe och trampade runt 1.6 bara pga rykten gällande HP tidigare.. Så kommer pm nu när eventet går igång så får vi nog se på ett ordentligt skutt uppåt.. Och skulle det mot förmodan visa sig att dom inte är med så kommer det rasa.. Fastän anoto har mkt annat i pipen!
Citera
2016-04-08, 19:37
Medlem
HP kommer när det kommer.. Men tajmingen skulle va otroligt viktig just nu.. Dom överlever om det inte kommer nu, men det kommer bli tungt ett tag framöver gissar jag..
Citera
2016-04-09, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Han skrev deras produkt ditt pucko!
De har fler produkter o du förresten? Bättre alt.? Utveckla..
Är ett uruselt företag med en stenålderspryl ingen vill ha.
MEN köpte 30 tusen för 16 tusen ( gått ner 5 tusen sedan dess) mest för skoj och kommer rätt hype så kanske man kan tjäna ett par tusen på skiten, om inte så skit i samma
Citera
2016-04-09, 10:36
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
MEN köpte 30 tusen för 16 tusen ( gått ner 5 tusen sedan dess) mest för skoj och kommer rätt hype så kanske man kan tjäna ett par tusen på skiten, om inte så skit i samma

Snackade om volatil affär. Gick ju upp lite i fredags. Vilket GAV gick du in på?
Citera
2016-04-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Snackade om volatil affär. Gick ju upp lite i fredags. Vilket GAV gick du in på?
54 öre om jag minns rätt.
Citera
2016-04-09, 12:59
Medlem
Mouses avatar
Citat:
Haha stenålderspryl? Flixwallen och skärmen är ju feta. Pennans precision och funktionalitet är bra. Till skapare av olika slag. Men att alla kommer gå runt med en Anoto i fickan, nej. (Men hellre en Anoto än en Wacom imo)
Citera
2016-04-09, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouse
Haha stenålderspryl? Flixwallen och skärmen är ju feta. Pennans precision och funktionalitet är bra. Till skapare av olika slag. Men att alla kommer gå runt med en Anoto i fickan, nej. (Men hellre en Anoto än en Wacom imo)
Jag kommer i alla fall aldrig få för mig att köpa en sådan penna.
Citera
2016-04-09, 16:30
Medlem
Citat:
Jag kommer i alla fall aldrig få för mig att köpa en sådan penna.

Vilken jävla pajas du är. Först sitter du och leker värdeinvesterare och skriver om hur man aldrig ska köpa bolag som Anoto. Efter det går du själv in och köper aktier, bra logik. Sen efter du köpt aktier så sågar du produkten, bra logik. Sen skriver du att du aldrig skulle köpa deras penna, och? Jag kommer aldrig köpa någon av Atlas Copcos produkter heller men det hindrar inte direkt dom från att tjäna pengar. Håll käften nån gång.
Senast redigerad av RunePettersson 2016-04-09 kl. 16:32.
Citera
2016-04-09, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunePettersson
Vilken jävla pajas du är. Först sitter du och leker värdeinvesterare och skriver om hur man aldrig ska köpa bolag som Anoto. Efter det går du själv in och köper aktier, bra logik. Sen efter du köpt aktier så sågar du produkten, bra logik. Sen skriver du att du aldrig skulle köpa deras penna, och? Jag kommer aldrig köpa någon av Atlas Copcos produkter heller men det hindrar inte direkt dom från att tjäna pengar. Håll käften nån gång.
En del köper en trisslott för 30 spänn, andra köper Anoto för 16000 spänn, jag tillhör den senare kategorin.
Tror inte ett dugg på Anoto men med dårar som er på marknaden kan den säkert stiga en del och då tjänar jag nån tusing utan att anstränga mig för hårt
Citera
2016-04-09, 18:23
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePettersson
Skillnaden är väl att Atlas Copco inte säljer konsumentprodukter..
Citera
2016-04-10, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Skillnaden är väl att Atlas Copco inte säljer konsumentprodukter..

Vad spelar det för roll vilken typ av produkt dom säljer? Poängen var att företag kan tjäna stora summor pengar utan att majoriteten av alla privatpersoner någonsin får någon användning av produkterna.
Citera
2016-04-10, 07:51
Medlem
Bunnys avatar
Finns det öht någon som är långsiktigt investerad i det här bolaget? Jag är i vart fall inte det, och kommer aldrig att bli
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in