2016-04-09, 01:41
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Förstår faktiskt inte hur du tänker här? En kommentar på en profilbild och du känner på dig att hon är rätt gm? Ganska säker på att du är fel ute men inte 100%......men nog ser hon för ung och, faktiskt, snäll och ordentlig ut.

Håret stämmer inte heller. Verkar även vara lång medan IP är en "shorty" och i videon är de relativt jämnlånga.
Senast redigerad av cmbw 2016-04-09 kl. 01:53.
Citera
2016-04-09, 01:46
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Tydligen så höll CL på med youtube ett litet tag

https://www.youtube.com/channel/UCRpbdgJG7uQRMqaVvQ32mSA
https://www.youtube.com/channel/UCxehagIVU4AVg2qzh003jog
Citera
2016-04-09, 01:53
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Håret stämmer inte heller.

Håren matchar dock
Citera
2016-04-09, 01:54
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Håren matchar dock

I videon? IP är den blonde och, vem den andra med långt, tjockt mörkbrunt hår verkar ju inte vara CL.
Citera
2016-04-09, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Förstår faktiskt inte hur du tänker här? En kommentar på en profilbild och du känner på dig att hon är rätt gm? Ganska säker på att du är fel ute men inte 100%......men nog ser hon för ung och, faktiskt, snäll och ordentlig ut.

Deras kommunikation på social media ser inte ut som kommunikationen mellan två personer som riskerar att misshandla varandra. Kan inte mörkhåriga i videon vara IP och blonda vara CL? Tycker frisyren ser liknande ut. Men jag är inte heller 100% säker på något.
Citera
2016-04-09, 01:57
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knubbis32
Deras kommunikation på social media ser inte ut som kommunikationen mellan två personer som riskerar att misshandla varandra. Kan inte mörkhåriga i videon vara IP och blonda vara CL? Tycker frisyren ser liknande ut. Men jag är inte heller 100% säker på något.

Nej, den brunhårige säger Isa till den blonde, vid 0:25 tror jag att det var.
Citera
2016-04-09, 01:57
Medlem
Citat:
I videon? IP är den blonde och, vem den andra med långt, tjockt mörkbrunt hår verkar ju inte vara CL.

IP på sin senaste profilbild är mörkhårig. CL på sin senaste har lite halv-kort blont hår. Är det säkert att IP är den blonda?

Edit: Missade det
Citera
2016-04-09, 01:58
Medlem
cmbws avatar
.
Citera
2016-04-09, 01:58
Medlem
usb3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomDuude
Hittade videon på Youtube. Tas nog bort ganska snart ändå.

http://youtu.be/sOYdw4A-a8I

Såg en annan video på samma händelse på facebook igår. Vinkeln var snett ovanifrån och man såg BO mkt tydligare. I kommentarerna skrev någon att videon var från Skogås och att flickan blev misshandlad för att hon hade snackat skit om sin mamma.

Den videon verkar dock vara bortplockad nu.
Citera
2016-04-09, 02:01
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usb3
Såg en annan video på samma händelse på facebook igår. Vinkeln var snett ovanifrån och man såg BO mkt tydligare. I kommentarerna skrev någon att videon var från Skogås och att flickan blev misshandlad för att hon hade snackat skit om sin mamma.

Den videon verkar dock vara bortplockad nu.

De första som sägs i denna är ju i princip "snacka inte skit om mina föräldrar".
Kan inte uttala vad IP säger därefter dock. Får det till "hennes morsa är fucking död"?

Och som jag får det till är R*ta L CL's morsa.
Senast redigerad av cmbw 2016-04-09 kl. 02:03.
Citera
2016-04-09, 02:02
Medlem
Citat:
De första som sägs i denna är ju i princip "snacka inte skit om mina föräldrar".
Kan inte uttala vad IP säger därefter dock, att mamman är död eller att hon (bo) ska dö?

"Du kommer va så fucking dead" tycker jag att det låter som men det är svårt att höra exakt vad som sägs.
Citera
2016-04-09, 02:03
Medlem
Skrev till *sa Pal*blad's syster.. fick detta till svar:
-
Hon är min lillasyster. Hon och en av hennes kompisar hoppade på denna tjejen. Men hon har fått ta sina konsekvenser. Hon bor inte hos oss längre och hon sitter på ett låst hem.

Men tack för att du hörde av dig till mig
-
https://gyazo.com/40ab08cb5584a9e51a884b92b0d44a2f
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in