2016-04-09, 00:25
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför kommer man inte in på nån av FB som länkas här? Sidan kan inte hittas. Och varför postade snubben klippet för att lika snabbt ta ner det?

Du bytar ut * mot bokstav va?

Min gissning är att han fega ur när han insåg hur stort det blev.
Vilket nu i princip bekräftades när jag såg att han tagit bort posten där folk klagade på honom för det (där han tidigare tog bort dessa kommentarer också).
Citera
2016-04-09, 00:25
Medlem
Hittade videon på Youtube. Tas nog bort ganska snart ändå.

http://youtu.be/sOYdw4A-a8I
Citera
2016-04-09, 00:37
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Du bytar ut * mot bokstav va?

Min gissning är att han fega ur när han insåg hur stort det blev.
Vilket nu i princip bekräftades när jag såg att han tagit bort posten där folk klagade på honom för det (där han tidigare tog bort dessa kommentarer också).

Okej. Nu hänger jag med.
Citera
2016-04-09, 00:39
Medlem
Citat:
Ja, hon figurerade också men tror någon påstod att hon var BO.

Det verkar väldigt osannolikt att hon är BO. Om man kollar runt på FB ser man att IP (Is* P*lmbl*d) har C*rolin skrivet som sin "syster" på FB, och kommenterade "fulaste <33" på hennes senaste bild, så känns inte sannolikt att det skulle vara BO. Unga tjejer tenderar att lägga till sina nära vänner och lista dem som "systrar" på sociala medier så det är troligtvis GM#2.
Citera
2016-04-09, 00:42
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knubbis32
Det verkar väldigt osannolikt att hon är BO. Om man kollar runt på FB ser man att IP (Is* P*lmbl*d) har C*rolin skrivet som sin "syster" på FB, och kommenterade "fulaste <33" på hennes senaste bild, så känns inte sannolikt att det skulle vara BO. Unga tjejer tenderar att lägga till sina nära vänner och lista dem som "systrar" på sociala medier så det är troligtvis GM#2.

Jo, jag tror på Wipen så.

Det värsta med allt detta är att jag inte är förvånad, tjejer i den åldern är fan onda rakt igenom.
Citera
2016-04-09, 00:44
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattan59
https://www.facebook.com/tanja.*es*inen?fref=ufi&pnref=story *=K
Mamman verkar vara wt och hennes sambo ser ut att vara 20 :/
Sådan mor sådan dotter

Den 20 åriga sambons mamma är 52 och hennes toyboy är 37 så det går tydligen i arv i wt-familjen.

Beklämmande vilka wt människor som är inblandade.
Senast redigerad av ABCD1 2016-04-09 kl. 00:49.
Citera
2016-04-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomDuude
Hittade videon på Youtube. Tas nog bort ganska snart ändå.

http://youtu.be/sOYdw4A-a8I

Fyfan vad brutalt! Äckliga jävla slynor! Hade haft svårt att tygla mig om jag såg dem!
Lider med tjejen som får ett flertal sparkar och slog mot ansiktet... Känslomässigt svårt att bevittna detta... Hon ber om ursäkt flera gånger, men de äcklena bara fortsätter, ingen jävla spärr i hjärnan alls?

Vet inte om det kommit fram tidigare i tråden, men vet någon hur det gick för offret, stackarna?!
Citera
2016-04-09, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRillsson
Fyfan vad brutalt! Äckliga jävla slynor! Hade haft svårt att tygla mig om jag såg dem!
Lider med tjejen som får ett flertal sparkar och slog mot ansiktet... Känslomässigt svårt att bevittna detta... Hon ber om ursäkt flera gånger, men de äcklena bara fortsätter, ingen jävla spärr i hjärnan alls?

Vet inte om det kommit fram tidigare i tråden, men vet någon hur det gick för offret, stackarna?!

Från AB: "– De drog i väg henne till en parkeringsplats bakom ett hus och började misshandla henne, säger [BOs far]
Flickorna dunkade [BOs] huvud i en betongvägg.
– Hon förlorade medvetandet och efter det sparkade de henne så illa att hon bröt fyra revben."

"– Hon var helt förstörd och vågade inte gå till bussen själv på flera månader,"

Utöver det vet jag inte men det verkar i alla fall som att hon är fysiskt okej.

Edit: Pratade om ett annat fall som nämndes i artikeln men inte berör videon
Senast redigerad av Knubbis32 2016-04-09 kl. 01:08.
Citera
2016-04-09, 01:00
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Från AB: "– De drog i väg henne till en parkeringsplats bakom ett hus och började misshandla henne, säger [BOs far]
– Hon förlorade medvetandet och efter det sparkade de henne så illa att hon bröt fyra revben."

"– Hon var helt förstörd och vågade inte gå till bussen själv på flera månader,"

Det är ju ett helt annat fall?

Citat:
Aftonbladet kan nu visa ett klipp som är filmat i en annan söderförort i förra veckan. På filmen ser man två tjejer som spottar, slår och sparkar på en flicka som ligger ner på marken.
Senast redigerad av cmbw 2016-04-09 kl. 01:03.
Citera
2016-04-09, 01:06
Medlem
Citat:
Det är ju ett helt annat fall?

Det har du rätt i, läste inte noga nog. Ber om ursäkt.
Citera
2016-04-09, 01:09
Medlem
svartblods avatar
Skönt att veta att vi inte är slut på tattare i detta land iaf...
Citera
2016-04-09, 01:09
Medlem
Citat:

Jaha, okej! Tur att det "bara" blev 4 revben! Men psykiskt så kan jag tänka mig att detta kan stanna ett jävla bra tag. Hoppas hon återhämtar sig snabbt + en fet peng skadestånd. Tyvärr lär det inte komma några positiva besked om straff för GM... Standard Sverige: "Så synd om tjejerna och de omständigheter som lett till deras beteende. Vi bjuder på glass så de blir snälla istället "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in