Citat:
Ursprungligen postat av
Blitzerman
Sitter själv och har nyss sänkt 3 liter Laxabon. Ärligt talat tyckte jag inte alls det var farligt att dricka. Visst smakar det äckligt (salt och järnsmak typ) men vafan liksom. Jag blandade en timme innan, la i lite isbitar och höll för näsan när jag drack. Allt gick ner utan problem. Växlade med ett glas läsk då och då. Har varit på toa typ 4 gånger nu och det är heller inte så farligt som jag trodde det skulle va.
Imorgon väntar ytterliggare en liter för att sedan bege mig mot koloskopiundersökningen. Det känns som folk nojjar upp det här för mycket på nätet när jag läser om det, jag var beredd för så mycket värre. Det värsta nu är ju bara att man är hungrig, inget mer än det.
Va en man och svep skiten snabbt.
Jag har fått laxabon 2ggr tidigare. De första glasen minns jag inte som något problem, men det är inte gott och bara att dricka ett par liter av vad som helst kan vara jobbigt, och då extra jobbigt när det smakar så.
Sist fick jag picoprep. 2 små glas med några timmars mellanrum, samma effekt och mycket enklare. Trodde inte laxabon användes mer.