• 2
  • 3
2018-12-16, 16:11
Medlem
SunshineSobotkas avatar
Då är det äntligen min tur, imorgon kl 10 så skall det fan köras upp slangar i röven.
En jobbig tanke som slog mig nu är att jag kommer att åka kollektivt ca 4-5 mil imorgon. Hur pass akut-diarré-ig blir man?
Vill inte bajja på mig inne på tåget eller på någon annan offentlig plats. Skall dricka 3 liter mellan 18-21 ikväll och 1 liter mellan 5-6 imorgon.

Har inte ätit så bra de senaste dagarna, idag har jag knappt ätit öht. Går det att äta typ yoghurt ikväll mellan toalettronderna?
Citera
2018-12-16, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineSobotka
Då är det äntligen min tur, imorgon kl 10 så skall det fan köras upp slangar i röven.
En jobbig tanke som slog mig nu är att jag kommer att åka kollektivt ca 4-5 mil imorgon. Hur pass akut-diarré-ig blir man?
Vill inte bajja på mig inne på tåget eller på någon annan offentlig plats. Skall dricka 3 liter mellan 18-21 ikväll och 1 liter mellan 5-6 imorgon.

Har inte ätit så bra de senaste dagarna, idag har jag knappt ätit öht. Går det att äta typ yoghurt ikväll mellan toalettronderna?

Du kommer märka hur det fungerar, allt du dricker kommer åka rakt igenom dig. Jag hade inte tagit sista glaset närmre än 1-2h innan avfärden. Tanken är ju att det ska komma ut, och det är inte så enkelt att stoppa. Men när det väl är ute är det inga problem.

Du bör ha fått information om vad du får äta. Klara drycker är det som gäller.
Citera
2020-05-11, 18:40
Medlem
Dricker 2 liter nu och ska dricka 2 liter imorgon bitti. Tycker inte det är så farligt än. Snart sänkt första litern. Men jag kan tänka mig att det är drygt att dricka 4 liter på samma gång.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in