Citat:
Ursprungligen postat av
Grodaifickan
Yes, det är den blå. Min favorit också.
Lyckades knipa en från Belgoklubben, de firade jubileum och och hade ett begränsat antal till försäljning. Lever på vatten och bröd fram till nästa lön p.g.a den dock men har iaf en fin flaska att titta på

You bastard
Inte sugen på en roadtrip hem till mig så kan vi avnjuta denna härlighet (plus annat) ihop?

själv har jag i skrivande stund fyra årgångar av denna juvel
EDIT: btw, blev skapligt glad när jag släntrade in på systemet idag och hittade ett tiotal Mikkeller Spontancassis på hyllan

måste varit någon som beställt och inte hämtat ut, 59 spänn styck gick dem för