2015-12-19, 07:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bjorneman
Fick inte min kola i går. Hoppas den kommer på måndag.

Var den från Urban?????

Fick inte mitt pakt heller.....
2015-12-19, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Linzluzen
Var den från Urban?????

Fick inte mitt pakt heller.....

Inte jag heller.
2015-12-19, 14:29
Bannlyst
Idag kom mitt paket??!!
2015-12-19, 14:46
Medlem
itworkss avatar
Posten verkar ha rejäla problem, som vanligt i juletider...
2015-12-19, 20:37
Medlem
KneKhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzluzen
Idag kom mitt paket??!!

Wat? Hur då?
2015-12-20, 12:09
Avslutad
Hoppas att korset kommer i morgon.
2015-12-20, 13:30
Medlem
ambigues avatar
Någon som har testat Nonnys rosa tjack och kan ge en recension?

Jag har nu provat Erkrans torra, Ibo, centralfabrikens, luckys, kriminaldäckare, modsen & Peteonthecorner.. Jag har rätt hög tolerans nu i och för sig så det gör det så klart lite svårare att avgöra kvalitén men det känns över lag som att tjacket på FS är rätt mjäkigt och halvdåligt just nu.

Men hittills har Luckys vart det bästa av dom, synd att dom inte har annonser uppe nu, hann bara köpa 2g.

Första gången jag köpte av Ibo tyckte jag det var riktigt bra så jag valde att beställa från Ibo igen men i lite högre kvantitet men då hade det blivit utbankat, ganska osmidigt gjort också då det ena var väldigt gult i nyansen och det andra vitt så det gick att urskilja på en gång.
Tror dom seriöst att man inte ser det?

Jag är skeptisk till Tripparns av någon anledning, Urbansgrejor kommer jag inte för att prova efter allt bu och bä om hen här i tråden. Swecan får jag en dålig magkänsla av, swespeed med.
Resten har ju halvkassa omdömen.

Skulle ev. kunna tänka mig testa Erkrans pasta. Hans torra har fått bra recensioner och jag har provat det även om det var ett tag sen nu men jag har en känsla av att Erkran får bra omdömen baserat på att han levererar supersnabbt men jag vetefan om hans tjack egentligen skiljer sig från övrigas speciellt mycket.

Vad säger ni andra som köper tjack på FS?
2015-12-20, 13:49
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
När alla andra shoppar vägrar att svara i tid samt att de verkar ha betydligt längre lev. tider om jag kollar runt lite i trådarna här på fb så tänkte ja äh slänger in btcn på fs. Får hoppas jag gjorde rätt val nu då istället för att vänta på någon annan,

Har inte fått update kring ordern ännu men hoppas verkligen den skickas idag då mitt lyr tog slut igår. Lev till imorgon hade alltså vart min räddning, inget jag kan räkna med men får verkligen hålla tummarna.

Vad är FS och och hur tar man sig in där?
2015-12-20, 13:56
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Vad är FS och och hur tar man sig in där?
Svenska motsvarigheten till Silkroad som jag ändå för hoppas att du hört talas om /vet vad det är.

Du går in via Torbrowser och adressen är: http://flugsvampkgwqwao.onion

:-)
2015-12-20, 14:44
Medlem
Hirvis avatar
Har någon prövat illusionens mdma?
Har alltid kört Doktorkosmos med stor glädje, men han ligger nere nu.
2015-12-21, 11:50
Medlem
saggesalivs avatar
Hejsan! Jag har beställt någonting från en vendor på flugsvamp.

Det markerades skickat i måndags (förra veckan). Jag har haft kort mailkontakt med vendorn som sade att det egentligen skickades på tisdagen. I fredags var det ingenting i min brevlåda. Min post dyker upp runt 14.00. Hen har sagt att det definitivt bör vara framme idag.
14.15 är det autosläpp på beställningen. Jag har svårt att tänka mig att jag och vendorn ska kunna komma fram till en lösning på 15 minuter om mitt paket inte ligger i lådan.

Bör jag inleda en dispyt om mitt paket inte kommit idag?
2015-12-21, 11:55
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Hejsan! Jag har beställt någonting från en vendor på flugsvamp.

Det markerades skickat i måndags (förra veckan). Jag har haft kort mailkontakt med vendorn som sade att det egentligen skickades på tisdagen. I fredags var det ingenting i min brevlåda. Min post dyker upp runt 14.00. Hen har sagt att det definitivt bör vara framme idag.
14.15 är det autosläpp på beställningen. Jag har svårt att tänka mig att jag och vendorn ska kunna komma fram till en lösning på 15 minuter om mitt paket inte ligger i lådan.

Bör jag inleda en dispyt om mitt paket inte kommit idag?
Du gör som du känner. Vill du betala innan du fått varan så släpper du deponin annars inte. Men du har nog inte så stor chans att vinna dispyten framför allt om du är en ny användare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in