Citat:
Vi testar det här,
1) Kan ni tänka er att bröst inte är sexuella för kvinnor? Det är 2 fettsäckar som sitter fast på bröstet. Ingen kvinna tycker att det är sexigt ni kan se det right?
2) Vaginan funkar på samma sätt, det är som att ha en extra mun mellan dina ben, det är inte sexuellt för kvinnor. Därför är det inte sexuellt att få en kuk vaginalt heller. Det är som att någon sätter en kuk i din armhåla. Så kvinnor fattar inte grejen med vaginal penetration.
3) Det är som att kvinnor skulle vara besatta av att röra vid mäns knän. Den automatiska reaktionen är "vad håller du på med?".
4) Det här betyder att kvinnor har inga "erogena ställen" eller något intresse av att få en kuk i sig. Om kvinnor vill ha njutning kan de bara stimulera sin klitoris själva. Därför har kvinnor inget sexuellt intresse av män eller av sex överhuvudtaget.
5) Så det som ni måste förstå är att den här fixeringen vid vaginal penetration är ologisk. Det som ni bör fokusera på istället är att förnedra kvinnan,
- kuk i halsen.
- kuk i analen. Det här är en big deal.
- DP.
men kuk vaginalt kan ni lägga ner för att det ger 0.
1) Kan ni tänka er att bröst inte är sexuella för kvinnor? Det är 2 fettsäckar som sitter fast på bröstet. Ingen kvinna tycker att det är sexigt ni kan se det right?
2) Vaginan funkar på samma sätt, det är som att ha en extra mun mellan dina ben, det är inte sexuellt för kvinnor. Därför är det inte sexuellt att få en kuk vaginalt heller. Det är som att någon sätter en kuk i din armhåla. Så kvinnor fattar inte grejen med vaginal penetration.
3) Det är som att kvinnor skulle vara besatta av att röra vid mäns knän. Den automatiska reaktionen är "vad håller du på med?".
4) Det här betyder att kvinnor har inga "erogena ställen" eller något intresse av att få en kuk i sig. Om kvinnor vill ha njutning kan de bara stimulera sin klitoris själva. Därför har kvinnor inget sexuellt intresse av män eller av sex överhuvudtaget.
5) Så det som ni måste förstå är att den här fixeringen vid vaginal penetration är ologisk. Det som ni bör fokusera på istället är att förnedra kvinnan,
- kuk i halsen.
- kuk i analen. Det här är en big deal.
- DP.
men kuk vaginalt kan ni lägga ner för att det ger 0.
1. Åh så fel du har. Min fru älskar när jag smeker hennes bröst, kysser hennes bröstvårtor och håller tag om brösten när hon rider, när jag tar henne bakifrån eller om hon ligger på rygg på sängkanten.
2. Fullständigt bullshit. Tycker synd om dig om de ~50.000 nervcellerna i din vagina har slutat att fungera så du inte känner något när en kuk penetrerar dig.
3. Du jämför alltså din vagina med en mans knän? Jag tycker synd om dig om så är fallet...
4-5: Haha, ge dig nu. En kvinna har en hel drös erogena zoner där vaginan är en av de känsligaste. Bara för att du tycks ha förlorat kontakten med dina betyder inte det att detsamma gäller för alla andra. Jag kan knulla min fru vaginalt till orgasm på under en minut om jag vill. Alla kvinnor är olika, så sluta dra alla över en kam och utgå från att dina upplevelser gäller för alla...
+1
"Being John Malkovich" heter en film från 1999 där en puppeteer tar sig in i huvudet på John Malkovich. Hade varit intressant att göra en liknande med Babianen i huvudrollen. Känns faktiskt som en potentiell Blockbuster...