2016-04-04, 14:21
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Vi testar det här,

1) Kan ni tänka er att bröst inte är sexuella för kvinnor? Det är 2 fettsäckar som sitter fast på bröstet. Ingen kvinna tycker att det är sexigt ni kan se det right?

2) Vaginan funkar på samma sätt, det är som att ha en extra mun mellan dina ben, det är inte sexuellt för kvinnor. Därför är det inte sexuellt att få en kuk vaginalt heller. Det är som att någon sätter en kuk i din armhåla. Så kvinnor fattar inte grejen med vaginal penetration.

3) Det är som att kvinnor skulle vara besatta av att röra vid mäns knän. Den automatiska reaktionen är "vad håller du på med?".

4) Det här betyder att kvinnor har inga "erogena ställen" eller något intresse av att få en kuk i sig. Om kvinnor vill ha njutning kan de bara stimulera sin klitoris själva. Därför har kvinnor inget sexuellt intresse av män eller av sex överhuvudtaget.

5) Så det som ni måste förstå är att den här fixeringen vid vaginal penetration är ologisk. Det som ni bör fokusera på istället är att förnedra kvinnan,

- kuk i halsen.
- kuk i analen. Det här är en big deal.
- DP.

men kuk vaginalt kan ni lägga ner för att det ger 0.

1. Åh så fel du har. Min fru älskar när jag smeker hennes bröst, kysser hennes bröstvårtor och håller tag om brösten när hon rider, när jag tar henne bakifrån eller om hon ligger på rygg på sängkanten.

2. Fullständigt bullshit. Tycker synd om dig om de ~50.000 nervcellerna i din vagina har slutat att fungera så du inte känner något när en kuk penetrerar dig.

3. Du jämför alltså din vagina med en mans knän? Jag tycker synd om dig om så är fallet...

4-5: Haha, ge dig nu. En kvinna har en hel drös erogena zoner där vaginan är en av de känsligaste. Bara för att du tycks ha förlorat kontakten med dina betyder inte det att detsamma gäller för alla andra. Jag kan knulla min fru vaginalt till orgasm på under en minut om jag vill. Alla kvinnor är olika, så sluta dra alla över en kam och utgå från att dina upplevelser gäller för alla...

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Trams från första till sista bokstaven.
+1

"Being John Malkovich" heter en film från 1999 där en puppeteer tar sig in i huvudet på John Malkovich. Hade varit intressant att göra en liknande med Babianen i huvudrollen. Känns faktiskt som en potentiell Blockbuster...
Citera
2016-04-04, 14:39
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
1) Men i princip alla män knullar feta och fula kvinnor så verkligheten talar emot dig.

2) Var kryllar det av kvinnor som vill ha sex? Om mannen är rik sure men inte annars.

3) Män som är snyggare får ligga lättare för att kvinnor tror att de är rikare men det har ingenting med sex att göra. Donald Trump får också ligga lättare än Svensson betyder det att kvinnor tänder på Trump?

1. Källa på det? Verkligheten som jag befinner mig i säger nämligen annat.

2. Överallt, om du är rätt snubbe, som sagt.

3. Nej, män som är snyggare och som även har de andra egenskaperna jag nämnde tidigare får ligga lättare/oftare pga. just det, jämfört med killar som lider brist på egenskaperna. Pengatillgång har väldigt lite med engångsligg att göra, och det vet du också. Du tänker på golddiggers, vilket är en helt annan sorts kvinnor och diskussion.
Citera
2016-04-04, 14:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
1. Åh så fel du har. Min fru älskar när jag smeker hennes bröst, kysser hennes bröstvårtor och håller tag om brösten när hon rider, när jag tar henne bakifrån eller om hon ligger på rygg på sängkanten.

2. Fullständigt bullshit. Tycker synd om dig om de ~50.000 nervcellerna i din vagina har slutat att fungera så du inte känner något när en kuk penetrerar dig.

3. Du jämför alltså din vagina med en mans knän? Jag tycker synd om dig om så är fallet...

4-5: Haha, ge dig nu. En kvinna har en hel drös erogena zoner där vaginan är en av de känsligaste. Bara för att du tycks ha förlorat kontakten med dina betyder inte det att detsamma gäller för alla andra. Jag kan knulla min fru vaginalt till orgasm på under en minut om jag vill. Alla kvinnor är olika, så sluta dra alla över en kam och utgå från att dina upplevelser gäller för alla...

1) Nej du har sannolikt ingen fru. För att bröst är inte sexuella.

2) Det är som att säga "jag tycker synd om nervcellerna i din armhåla som har slutat fungera så att du inte känner något när du får en kuk där".

3) Ja knä, armhåla, armbåge, rygg, inget som är sexuellt.

4) Nej klitoris är känsligt men inte själva vaginan. Men poängen är att kvinnor uppfattar inte sin kropp som något sexuellt som män gör. Till exempel män blir upphetsade av att se ett par bröst för kvinnor är det inget sexuellt.

5) Men att få orgasm är inget speciellt. Jag kan få 20 orgasmer i rad om jag vill det är inget spännande.
Senast redigerad av Babianen 2016-04-04 kl. 14:51.
Citera
2016-04-04, 14:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
1. Källa på det? Verkligheten som jag befinner mig i säger nämligen annat.

2. Överallt, om du är rätt snubbe, som sagt.

3. Nej, män som är snyggare och som även har de andra egenskaperna jag nämnde tidigare får ligga lättare/oftare pga. just det, jämfört med killar som lider brist på egenskaperna. Pengatillgång har väldigt lite med engångsligg att göra, och det vet du också. Du tänker på golddiggers, vilket är en helt annan sorts kvinnor och diskussion.

1) Average kvinnan i Sverige är 166 cm och 66 kilo alltså en fet gris. Många kvinnor väger ännu mer än det speciellt när de är över 25.

2) Nej det är trams. Om du är Brad Pitt eller Donald Trump får du ligga överallt för att kvinnor vill ha dina pengar. Men om du är "Sven Svensson" kan du glömma att någon kvinna vill ha sex med dig utan att få betalt. Det finns inga bastu klubbar eller glory holes dit hetero män kan gå för att ha sex med kvinnor.

3) Det finns inga engångsligg. Män som är snygga får ligga mer för att de uppfattas som rikare. Själva sexet känns 0 för kvinnan så hon har inget intresse av det.

4) Dessutom har man inte sex med en mans utseende så det är same-same hur mannen ser ut.
Citera
2016-04-04, 14:58
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Tjejer är intresserade av sex men ogärna med en helt okänd man de inte vet någonting om annat än att de första orden ur hans mun var "ska vi knulla?". Är det så svårt för dig att försöka förstå varför?

Lille vännen har du någonsin varit på en charterresa till ? :

Turkiet
Grekland
Spanien
Italien
Bulgarien
Portugal
+ Etc andra chartersexställen för Svenska kvinnor.

Där ligger de med random okänd strandraggare/barhängare från det lokala landet eller i bästa fall annan utländsk semesterflirt med oftast mindre vackra ord/fraser än de du ovan nämner som isbrytare. Många gör det dessutom med ny "flirt" som de så vackert kallar det var och varannan kväll vilket ger ett inte så anständigt antal då 2-veckorsresan är slut .

Det har drygt 70% av de Svenska kvinnorna gjort så det beteendet är i majoritet. 2 av 3 gör det dessutom oskyddat trots de vet att mannen de knullar med gör detta dagarna i ända med olika kvinnor år ut och år in. (Källa omröstning Wendela),
(Kvinnorna har nu dessutom gått om männen i könssjukdomar och HIV i Sverige).

Och en notis till TS,
Har du tur så kan du bli deras partner när de knullat sig less med dessa, samt de behöver en stabil försörjare till de barn som hon vill ha när klockan tickar ut (eller som hon redan skaffat). När hon blir less på dig igen så är hon tillbaka till ovan beteende igen. Men sex , absolut att hon vill ha!, du är inte nog primitiv i rätt omgivning och med rätt accént, inte heller nog spännande då oskyddad sex med främlingar från andra kulturer slår allt. (Varför tror du Sverige är nu en av världens singeltätaste länder med Stockholm som singeltätast i hela världen). Och varför tror du all världens män känner till den Svenska kvinnans promiskuitet som gjort henne världsberömd genom hennes beteende?.

Nu har dock nya regler ang insemination för kvinnor gjort sig gälla där hon inte behöver dig som man mera. Hon kan lugnt skaffa sig barn på statens bekostnad samt sitta kvar och vänta på riddaren på vit häst som skall svepa iväg henne på nya äventyr, och gör inte han det så är det bara fortsätta på vald linje enligt första raderna.

Nu får du dock åtnjuta dessa barn genom att agera skatteslav till systemet som gagnar den moderna kvinnans leverne.

Lycka till i livet

Eller förresten,,,,jag skojja bara (eller gör jag inte?), eller jag var nog mest avundsjuk eller rentav bitter !
Senast redigerad av Mes 2016-04-04 kl. 15:09.
Citera
2016-04-04, 15:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Lille vännen har du någonsin varit på en charterresa till ? :

Turkiet
Grekland
Spanien
Italien
Bulgarien
Portugal
+ Etc andra chartersexställen för Svenska kvinnor.

Där ligger de med random okänd strandraggare/barhängare från det lokala landet eller i bästa fall annan utländsk semesterflirt med oftast mindre vackra ord/fraser än de du ovan nämner som isbrytare. Många gör det dessutom med ny "flirt" som de så vackert kallar det var och varannan kväll vilket ger ett inte så anständigt antal då 2-veckorsresan är slut .

Det har drygt 70% av de Svenska kvinnorna gjort så det beteendet är i majoritet. 2 av 3 gör det dessutom oskyddat trots de vet att mannen de knullar med gör detta dagarna i ända med olika kvinnor år ut och år in. (Källa omröstning Wendela),
(Kvinnorna har nu dessutom gått om männen i könssjukdomar och HIV i Sverige).

Och en notis till TS,
Har du tur så kan du bli deras partner när de knullat sig less med dessa, samt de behöver en stabil försörjare till de barn som hon vill ha när klockan tickar ut (eller som hon redan skaffat). När hon blir less på dig igen så är hon tillbaka till ovan beteende igen. Men sex , absolut att hon vill ha!, du är inte nog primitiv i rätt omgivning och med rätt accént, inte heller nog spännande då oskyddad sex med främlingar från andra kulturer slår allt. (Varför tror du Sverige är nu en av världens singeltätaste länder med Stockholm som singeltätast i hela världen). Och varför tror du all världens män känner till den Svenska kvinnans promiskuitet som gjort henne världsberömd genom hennes beteende?.

Nu har dock nya regler ang insemination för kvinnor gjort sig gälla där hon inte behöver dig som man mera. Hon kan lugnt skaffa sig barn på statens bekostnad samt sitta kvar och vänta på riddaren på vit häst som skall svepa iväg henne på nya äventyr, och gör inte han det så är det bara fortsätta på vald linje enligt första raderna.

Nu får du dock åtnjuta dessa barn genom att agera skatteslav till systemet som gagnar den moderna kvinnans leverne.

Lycka till i livet

Eller förresten,,,,jag skojja bara (eller gör jag inte?), eller jag var nog mest avundsjuk eller rentav bitter !

1) Varför tror du att kvinnor åker till ett annat land för att knulla babbar när de kan göra det i Sverige?

2) För att de är inte ute efter sexet de är ute efter att "ha ett spännande liv" och sex med en babbe är en del av det.

3) Så ja många kvinnor knullar runt med babbar, gifter sig med Svensson, skiljer sig från Svensson, men det är inget sexuellt det är drama.
Citera
2016-04-04, 15:28
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Average kvinnan i Sverige är 166 cm och 66 kilo alltså en fet gris. Många kvinnor väger ännu mer än det speciellt när de är över 25.

2) Nej det är trams. Om du är Brad Pitt eller Donald Trump får du ligga överallt för att kvinnor vill ha dina pengar. Men om du är "Sven Svensson" kan du glömma att någon kvinna vill ha sex med dig utan att få betalt. Det finns inga bastu klubbar eller glory holes dit hetero män kan gå för att ha sex med kvinnor.

3) Det finns inga engångsligg. Män som är snygga får ligga mer för att de uppfattas som rikare. Själva sexet känns 0 för kvinnan så hon har inget intresse av det.

4) Dessutom har man inte sex med en mans utseende så det är same-same hur mannen ser ut.
Läste du min länk om kvinnors känselnerver i underlivet?
Citera
2016-04-04, 17:23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
1) Jo det är i princip helt okänsligt inuti. Den delen där man har känsel känns ungefär som dina läppar fast mindre känsel. Så vaginal penetration är lika givande som att någon gnider ett finger mot dina läppar.
Människors läppar är väldigt känsliga för beröring. Det är mycket givande att bli kysst eller smekt mjukt eller hårt på läpparna. Njutningsfullt som att bli penetrerad fast på ett lite annat sätt.
Citera
2016-04-04, 18:23
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Människors läppar är väldigt känsliga för beröring. Det är mycket givande att bli kysst eller smekt mjukt eller hårt på läpparna. Njutningsfullt som att bli penetrerad fast på ett lite annat sätt.

Bra inlägg! Instämmer helt!
Citera
2016-04-04, 20:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Det är ganska mycket mindre känsel än på läpparna.

2) Menar du att du får sexuell njutning av att någon drar ett finger över dina läppar?
Citera
2016-04-04, 20:41
Bannlyst
Citat:

Fast om det känns som att bli smekt på läpparna att få penis införd i vaginan kan jag bara beklaga.. För det känns då fan så mycket mer att smeka på kukollonet.
Citera
2016-04-04, 21:31
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Fast om det känns som att bli smekt på läpparna att få penis införd i vaginan kan jag bara beklaga.. För det känns då fan så mycket mer att smeka på kukollonet.
Vid upphetsning är det mycket skönt, det är som inre smekningar som stegras vartefter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in