2016-04-03, 21:06
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nope. Det känns som att bli petad på magen fast från insidan det är allt.

2) Nej man känner sig inte fylld av vaginal sex och nej det är inte känsligt. Använd sunt förnuft nu varför tror du att majoriteten av kvinnorna inte kommer av vaginal penetration? Om kvinnor kände så mycket då borde alla kvinnor få vaginal orgasm right? Att kvinnor inte får det bevisar att de inte känner något.

3) Svara på frågan kan du gå på cam och visa att du är kvinna?
Läs länken jag postade.

Läs även följande som jag postat tidigare
http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Kropp-och-kon/Fittfakta/Kvinnans-inre-konsorgan/

Citat:
Slidan

Slidan, även kallad vaginan, sträcker sig från den yttre slidmynningen inåt, uppåt och runt livmodertappen. Slidan ligger mellan urinblåsan och ändtarmen. Slidväggen består av tvärgående slemhinneveck, ungefär som på ett dragspel, och runt dessa finns muskler. Slidväggarna ligger mot varandra men när kvinnan blir sexuellt upphetsad rätas vecken ut och slidan förlängs och vidgas. Vid slidmynningen finns en svällkroppsvävnad som kan kännas skön att stimulera, detta område kallas ibland för "den vaginala kuffen" och ibland för den uretrala eller perinala svampen.. Svällkroppsvävnaden fortsätter upp mellan slidans framvägg och runt urinröret. Hos en vuxen kvinna är en avslappnad slida ungefär 10 centimeter lång mätt från slidmynning till botten bakom livmodertappen. Både längd och vidd ökar med sexuell upphetsning.

Slidkrans

Cirka en centimeter in från slidmynningen finns en krans av slemhinneveck som bildar slidkransen (tidigare kallad mödomshinna). Slemhinnevecken kan vara tätt veckande eller mera glesa. Slidkransen är svagt rosa, nästan genomskinlig, men om den är tjockare kan de vara något ljusare eller vitaktig. Slidkransen är elastisk och tänjbar ungefär som en resår. Hos små flickor är slemhinnevecken tätare men ju äldre hon blir desto tunnare och mer elastisk blir slidkransen.. Rent anatomiskt finns det inget som säger att en kvinna som har sitt första vaginala samlag måste känna smärta och/eller blöda, omkring hälften av alla kvinnor blöder inte vid sitt första samlag. Slidkransen finns kvar hela livet även efter samlag och förlossningar.

Förgården

Mellan slidmynningen och slidkransen finns förgården. Området har många känselnerver vilket gör det till ett lustfyllt område för många kvinnor och det skönaste stället i slidan för stimulering. Men det kan också vara ett område som orsakar smärta för de kvinnor som drabbas av inflammation i förgården (vestibulit).

Den innersta delen av slidan

Den tredje och innersta delen av slidan har färre känselnerver än förgården. Men den gränsar mot urinröret, och svällkroppsvävnaden som sitter där kan ge sköna lustkänslor vid stimulering. Även stimulering längst in kring livmodertappen kan ge en skön känsla.

Idiotresonemang. Alla män kommer inte varje gång de gökar. Det kan bero på en massa saker men betyder inte att alla män eller ens just den mannen aldrig kommer få orgasm eller utlösning. Tillfälliga spärrar, sjukdom, för mycket nervositet, för mycket alkohol eller andra droger, osäkerhet, spändhet osv är orsaken. T.o.m skolbarn vet det här men inte du. Pinsamt.
Senast redigerad av Cineasten 2016-04-03 kl. 21:09.
Citera
2016-04-03, 21:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Nope. Det känns som att bli petad på magen fast från insidan det är allt.

2) Nej man känner sig inte fylld av vaginal sex och nej det är inte känsligt. Använd sunt förnuft nu varför tror du att majoriteten av kvinnorna inte kommer av vaginal penetration? Om kvinnor kände så mycket då borde alla kvinnor få vaginal orgasm right? Att kvinnor inte får det bevisar att de inte känner något.

3) Svara på frågan kan du gå på cam och visa att du är kvinna?
Det är fler nervändar kring klitoris det betyder inte att det är ett okänsligt område inuti, klitoris sträcker sig över ett större område än vad som syns utanpå, många kvinnor behöver stimuleras även omkring klitoeis för att komma men det är ingen motsättning att det finns känsel i vaginan. Du menar alltså att alla personer i tråden som cineasten länkade till är troll? Hur tänker Du där?

Jag har redan varit extrem öppen med mig själv och det vore jävligt korkat lägga upp en bild på underlivet då jag redan har en bild, du tror att du är Tuff med dina videos, men du täcker ansiktet, men du är en trist fegis.
Citera
2016-04-03, 21:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det är fler nervändar kring klitoris det betyder inte att det är ett okänsligt område inuti, klitoris sträcker sig över ett större område än vad som syns utanpå, många kvinnor behöver stimuleras även omkring klitoeis för att komma men det är ingen motsättning att det finns känsel i vaginan. Du menar alltså att alla personer i tråden som cineasten länkade till är troll? Hur tänker Du där?

Jag har redan varit extrem öppen med mig själv och det vore jävligt korkat lägga upp en bild på underlivet då jag redan har en bild, du tror att du är Tuff med dina videos, men du täcker ansiktet, men du är en trist fegis.

1) Jo det är i princip helt okänsligt inuti. Den delen där man har känsel känns ungefär som dina läppar fast mindre känsel. Så vaginal penetration är lika givande som att någon gnider ett finger mot dina läppar.

2) Men om all känsel sitter på klitoris varför ska man ha vaginal penetration då? Det är 100 gånger skönare att få stimulans på klitoris än att få en kuk i sig. Då kan ni inse att penetration är onödigt för kvinnor.

3) Vaginan är designad för att föda barn inte för att ge sexuell njutning. Klitoris är designad för att ge sexuell njutning. Så att sticka in kuken i en kvinna är till för reproduktion inte njutning. Så ser det ut från kvinnors perspektiv.

4) Jag har inte läst tråden men ja alla som pratar om hur skönt det är att få en kuk i sig och hur fyllda de känner sig är fulgubbar precis om du.

5) Så om vi ska tala om sexuell njutning för kvinnor då kan ni se att det är mycket bättre för kvinnor att köpa en vibrator eller ha sex med en annan kvinna än att bli knullad av en man.

6) Att gilla penetration som kvinna är konstig perversion lite som att vara blottare som man. Normala kvinnor gillar inte penetration precis som normala män inte blottar sig i parker.
Senast redigerad av Babianen 2016-04-03 kl. 21:20.
Citera
2016-04-03, 21:21
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Dessutom finns det ju faktiskt forskning på området som visar varför kvinnor njuter rent fysiskt i samband med att de har sex.
Citera
2016-04-03, 21:23
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Jo det är i princip helt okänsligt inuti. Den delen där man har känsel känns ungefär som dina läppar fast mindre känsel. Så vaginal penetration är lika givande som att någon gnider ett finger mot dina läppar.

2) Men om all känsel sitter på klitoris varför ska man ha vaginal penetration då? Det är 100 gånger skönare att få stimulans på klitoris än att få en kuk i sig. Då kan ni inse att penetration är onödigt för kvinnor.

3) Vaginan är designad för att föda barn inte för att ge sexuell njutning. Klitoris är designad för att ge sexuell njutning. Så att sticka in kuken i en kvinna är till för reproduktion inte njutning. Så ser det ut från kvinnors perspektiv.

4) Jag har inte läst tråden men ja alla som pratar om hur skönt det är att få en kuk i sig och hur fyllda de känner sig är fulgubbar precis om du.

5) Så om vi ska tala om sexuell njutning för kvinnor då kan ni se att det är mycket bättre för kvinnor att köpa en vibrator eller ha sex med en annan kvinna än att bli knullad av en man.

6) Att gilla penetration som kvinna är konstig perversion lite som att vara blottare som man. Normala kvinnor gillar inte penetration precis som normala män inte blottar sig i parker.

Papegoja. Läs vad jag skrev för helvete. (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
Förgården

Mellan slidmynningen och slidkransen finns förgården. Området har många känselnerver vilket gör det till ett lustfyllt område för många kvinnor och det skönaste stället i slidan för stimulering. Men det kan också vara ett område som orsakar smärta för de kvinnor som drabbas av inflammation i förgården (vestibulit).

Den innersta delen av slidan

Den tredje och innersta delen av slidan har färre känselnerver än förgården. Men den gränsar mot urinröret, och svällkroppsvävnaden som sitter där kan ge sköna lustkänslor vid stimulering. Även stimulering längst in kring livmodertappen kan ge en skön känsla.
Du upprepar ju samma lögner gång på gång enbart för att reta upp folk.

Nej, enligt dig våldtar normala män kvinnor istället för att blotta sig. Fail.
Senast redigerad av Cineasten 2016-04-03 kl. 21:27.
Citera
2016-04-03, 21:27
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Alltså, suck. Jag orkar inte dividera med dig. Ja klitoris är känsligare, men det betyder inte att vaginan är okänslig. Samtidig penetration och klitorisstimulans får mig att komma enklare än enbart klitorisstimulans.

Jag är kvinna, det vet nog alla utom du vid det här laget. Du lan ju posta en bild på ditt ansikte här så kan du återkomma sen.

Nej kvinnor som gillar att knulla är inte perversa, konstiga, eller kan liknas vid blottare. Jävla trams.
Citera
2016-04-03, 21:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Alltså, suck. Jag orkar inte dividera med dig. Ja klitoris är känsligare, men det betyder inte att vaginan är okänslig. Samtidig penetration och klitorisstimulans får mig att komma enklare än enbart klitorisstimulans.

Jag är kvinna, det vet nog alla utom du vid det här laget. Du lan ju posta en bild på ditt ansikte här så kan du återkomma sen.

Nej kvinnor som gillar att knulla är inte perversa, konstiga, eller kan liknas vid blottare. Jävla trams.

1) Vaginan är till för att föda barn. Att föda barn gör väldigt ont. Testa att trycka upp en melon analt samtidigt som någon slår dig på magen.

2) Hur hade du tänkt att ett område som utsätts för så mycket press skulle ge njutning? Därför är vaginan väldigt okänslig för att man ska klara av att föda barn utan för mycket smärta.

3) Vad exakt skulle penetration ge? Som jag har förklarat är insidan av vaginan till för att föda fram barn inte för att ge sexuell njutning. Ditt påstående är som att säga "samtidig penetration av armhålan får mig att komma enklare". Att trycka in en kuk i vaginan är samma sak som att trycka in en kuk i armhålan OK?

4) Så för kvinnor handlar det om att en massa män vill trycka in kuken i deras armhåla. Det är konstigt, perverst, vidrigt och kvinnors intresse av det är -500 på en skala 1-10.

5) Jag kan gå på cam medan jag postar.
Kan du göra det?
Citera
2016-04-03, 21:35
Medlem
Cineastens avatar
Jag har googlat. Inte någonstans hittar jag någon (förutom här på Fb) som på fullt allvar påstår att knulla känns som att pilla sig på armbågen eller i magen. Vissa säger att de inte kan få orgasm eller att de får det sällan. Men det har oftast andra orsaker. Dålig sexpartner som inte kan kommunicera, vårdslös sexpartner som är för hårdhänt eller för tam, sjukdom, skador, drogmissbruk och mentala trauman ställer också till det. Spänner sig kvinnan för mycket eller har sex fastän hon inte tänder på partnern kan hon precis som vilken man som helst "misslyckas" att få orgasm.
Papegojan har absolut noll koll. Sämre koll än vad skolungar har som nyss börjat få sexualundervisning.

Här talar du åter emot dig själv.

*
Citat:
Ursprungligen postat av*Babianen

1) Kvinnor har känsel de första 5-10 cm in. Längre in än det har man ingen känsel.*

2) Om muskulaturen är svag då känner man mindre. Kvinnan kommer också att kännas slapp för mannen. Det beror på att man har mycket mindre connectivity i musklerna/vävnaden då kan den inte dra ihop sig.*
(FB) Fitta efter förlossning?
Senast redigerad av Cineasten 2016-04-03 kl. 21:43.
Citera
2016-04-03, 22:01
Medlem
Babianens avatar
Vi testar det här,

1) Kan ni tänka er att bröst inte är sexuella för kvinnor? Det är 2 fettsäckar som sitter fast på bröstet. Ingen kvinna tycker att det är sexigt ni kan se det right?

2) Vaginan funkar på samma sätt, det är som att ha en extra mun mellan dina ben, det är inte sexuellt för kvinnor. Därför är det inte sexuellt att få en kuk vaginalt heller. Det är som att någon sätter en kuk i din armhåla. Så kvinnor fattar inte grejen med vaginal penetration.

3) Det är som att kvinnor skulle vara besatta av att röra vid mäns knän. Den automatiska reaktionen är "vad håller du på med?".

4) Det här betyder att kvinnor har inga "erogena ställen" eller något intresse av att få en kuk i sig. Om kvinnor vill ha njutning kan de bara stimulera sin klitoris själva. Därför har kvinnor inget sexuellt intresse av män eller av sex överhuvudtaget.

5) Så det som ni måste förstå är att den här fixeringen vid vaginal penetration är ologisk. Det som ni bör fokusera på istället är att förnedra kvinnan,

- kuk i halsen.
- kuk i analen. Det här är en big deal.
- DP.

men kuk vaginalt kan ni lägga ner för att det ger 0.
Senast redigerad av Babianen 2016-04-03 kl. 22:04.
Citera
2016-04-03, 22:50
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Vi testar det här,

1) Kan ni tänka er att bröst inte är sexuella för kvinnor? Det är 2 fettsäckar som sitter fast på bröstet. Ingen kvinna tycker att det är sexigt ni kan se det right?

2) Vaginan funkar på samma sätt, det är som att ha en extra mun mellan dina ben, det är inte sexuellt för kvinnor. Därför är det inte sexuellt att få en kuk vaginalt heller. Det är som att någon sätter en kuk i din armhåla. Så kvinnor fattar inte grejen med vaginal penetration.

3) Det är som att kvinnor skulle vara besatta av att röra vid mäns knän. Den automatiska reaktionen är "vad håller du på med?".

4) Det här betyder att kvinnor har inga "erogena ställen" eller något intresse av att få en kuk i sig. Om kvinnor vill ha njutning kan de bara stimulera sin klitoris själva. Därför har kvinnor inget sexuellt intresse av män eller av sex överhuvudtaget.

5) Så det som ni måste förstå är att den här fixeringen vid vaginal penetration är ologisk. Det som ni bör fokusera på istället är att förnedra kvinnan,

- kuk i halsen.
- kuk i analen. Det här är en big deal.
- DP.

men kuk vaginalt kan ni lägga ner för att det ger 0.
Trams från första till sista bokstaven.
Citera
2016-04-04, 13:45
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
1) Kräver män att kvinnor ska vara rätt kvinna för att ha sex med en kvinna?

2) Så var är alla kvinnor på BC som letar efter rätt man att ha sex med?

3) Varför skulle det spela någon roll hur mannen ser ut? Man har inte sex med hans utseende.

1. Kan inte svara för alla män, utan bara för mig själv. Japp, jag kan inte stoppa kuken i vilken kvinna som helst, hon måste tilltala mig på något vis och får utseendemässigt inte vara vare sig oattraktiv eller överviktig.

2. Är du rätt snubbe fullkomligt kryllar det av dem.

3. Haha, nu säger du ju emot dig själv mot för vad du brukar svara. Du om någon brukar ju hävda att ju snyggare en man är, desto mer och lättare får han ligga, och precis så är det + andra egenskaper såsom t.ex. charm, karisma, humor och ett välsmort munläder...
Citera
2016-04-04, 14:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
1. Kan inte svara för alla män, utan bara för mig själv. Japp, jag kan inte stoppa kuken i vilken kvinna som helst, hon måste tilltala mig på något vis och får utseendemässigt inte vara vare sig oattraktiv eller överviktig.

2. Är du rätt snubbe fullkomligt kryllar det av dem.

3. Haha, nu säger du ju emot dig själv mot för vad du brukar svara. Du om någon brukar ju hävda att ju snyggare en man är, desto mer och lättare får han ligga, och precis så är det + andra egenskaper såsom t.ex. charm, karisma, humor och ett välsmort munläder...

1) Men i princip alla män knullar feta och fula kvinnor så verkligheten talar emot dig.

2) Var kryllar det av kvinnor som vill ha sex? Om mannen är rik sure men inte annars.

3) Män som är snyggare får ligga lättare för att kvinnor tror att de är rikare men det har ingenting med sex att göra. Donald Trump får också ligga lättare än Svensson betyder det att kvinnor tänder på Trump?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in