Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Åklagaren har inte ens påstått att han inte skulle ha varit hotad. Han anmälde cirka 50 hot. Tre hot mot honom var under utredning och han delgavs misstanke för falsk larm i dessa fall. Ändå tycker ni att han aldrig varit hotad och att han har hittat på allting. Har ni några bevis på detta, till skillnad mot åklagaren som medger att det funnits hot mot honom som inte kan ifrågasättas? Ni drar också förhastade slutsatser om vad polisen säger om hans död. Han är inte identifierad ännu men antagligen är det han som är dödsoffret. Polisen säger att just nu tyder ingenting på att brott har begåtts, ingenting mer.
Japp, han säger sig har blivit "hotad" 50 gånger i TV en gång, där blandar han in att någon på Twitter sagt att han haft fel politiskt (om han anmälde dessa vet jag inte, men han skev att han gjort det).
Det finns inte ett enda exempel på att han skulle blivit hotad eller attackerad på allvar.
Jag själv som SD:are har blivit hotad massor med gånger, men då beter man sig inte som Alexander.
Kroppen ÄR identifierad, polisen utesluter brott och säger att allt tyder på självmord. I ETT PRESSMEDDEDANDE - vilket är ytterst tydligt för att vara från polisen.
Jag vet inte hur mycket mer fakta du behöver innan du inser faktum.
Vad fan är det du hoppas/drömmer om egentligen?